Ik ben altijd een beetje gereserveerd geweest over PM's en ik ben er nog niet echt over uit. Het belangrijkste voor mij is of het echt nadelig is voor discussies of topics (mensen die elkaar PM-en over de oplossing enzo, dat moet namelijk altijd in de draad zelf...).
Het warez-gedeelte ben ik ook niet echt over uit, dat dat via PM gaat gebeuren zit er ws dik in, maar als ik dat niet zie dan kan ik er ook niet zoveel problemen mee hebben. Waar ik WEL over in zit, is dat het aantal replies met subtiele warez-hints misschien wel gaan toenemen. Oke die zijn er nu ook wel met (check je ICQ), maar ik denk dat er wel meer berichten komen met 'je hebt een PM! :)' of 'stuur me ff een PM'). Persoonlijk zit ik daar niet echt op te wachten in welke thread dan ook, het is nutteloos tussendoor (ik bedoel: stuur hem dan gewoon zonder het te melden, hij zal er heus wel aankomen

) en ik heb echt geen zin om NOG meer voor politie-agentje te spelen omdat men evt met warez bezig is (en ja dat is gewoon niet leuk en storend).
En wat als men gaat zitten ruzieën of dat men ongevraagd een warez-request via PM krijgt, of spam? Moeten wij daar dan ook mensen op gaan wijzen? Zitten we als crew (neem ik aan hoor, iig ikzelf wel...) niet echt op te wachten. Oke we kunnen natuurlijk zeggen dat dat de eigen verantwoording is en dat men het uit kan zetten evt. Daar wil ik iig buiten blijven.
Verder kan het natuurlijk wel communicatie verbeteren op andere vlakken, dus dat is zeker wel nuttig als je het bekijkt vanuit een community-standpunt (niet puur als forum).
even ter toevoeging: ik ben wel gematigd positief, en ik ben eigenlijk wel voor een test. Je kunt het gewoon een tijdje aankijken, als alle bezwaren die hier geopperd zijn werkelijkheid worden en daadwerkelijk echt irritant en nadelig worden, dan kan het natuurlijk altijd uitgeschakeld worden. Zoals gezegd is het voor de load enzo geen probleem, en om het aan te zetten ook niet echt veel werk (toch?

)
Dus waarom niet gewoon proberen, er lopen al genoeg ideeen stuk omdat men bang is om te proberen of te erg vasthoudt aan de mening die al 'een tijdje geldt'
[
Voor 16% gewijzigd door
LuNaTiC op 12-01-2004 23:51
]