Toon posts:

Beeld zwart na terugschakelen tv > monitor (tvtool)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal, ik heb een s-video->scart kabel gekocht. Het beeld enzo werkt allemaal wel goed, maar zodra ik het beeld terug schakel van tv naar de pc monitor, heb ik op bijde zwart beeld. Ik gebruik tvtool 8.3 en heb daar bij de nvieuw settings dit:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.dijkshoorn1/temp.jpg
Ik heb een nvidia geforce 3 ti 200 videokaart.
Iemand een idee?

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
AV -> VB (past daar wat beter thuis)
titel ook ff wat, euh, duidelijker gemaakt ;)

Kun je niet voor clode mode kiezen? Zodat beide schermen gewoon aanstaan en je dus ook niet hoeft te schakelen? En zitten er geen opties in de nvidia drivers welke misschien wel beter werken?

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Topicstarter
Thnx, ik was geloof ik de topic vergeten goed te doen:)
Ik zal is die clode mode proberen en ik heb geen idee waar ik moet zoeken onder mijn nvidia driver ding, om het anders in te stellen.

[Edit]:

Clone mode werkt ook niet. Het beeld op me pc word rot en van het formaat klopt niks meer.Het veranderd ook van 85 Hz naar 60 Hz waarschijnlijk omdat me tv het anders neit aankan(12 jaar oud).Maar zodra ik het tv beeld dan weer uitschakel, wilt ie het beeld op me pc weer gewoon zetten, en dan komt het dus ook niet meer terug. Het wil wel weer terug als ik de computer op standby zet (via knopje op mijn toetsenboard) en het daarna weer aan zet.

Lol dit lees ik net bij updates van versie 9:
This fixes a blackscreen bug when returning to monitor mode especially for GeForce-3 cards.

Moet het zijn:) zal is kijken

[Edit2]:
Was inderdaad het probleem werkt nu goed:D
Nu nog een vraag namelijk:

Op mijn tv, als ik tvtool op fullscreen zet, past niet alles erop, als ik het links en onderaan center, vallen er rechts en bovenaan dus een stuk weg. Ik snap niet echt hoe ik dit kan instellen, als het al in te stellen is, met tvtool? Want als ik gewoon niks aanklik en dan resize doe, resides hij wel mijn desktop (achtergrond) maar de taakbalk blijft gewoon op zijn plaats en veranderd niet mee, is er een manier om het gehele beeld aan te passen behalve 1 scherm?

[ Voor 117% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2004 19:39 ]