LG F900P - Wat is de kleur van deze monitor?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• SemTecS
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 15:44
Ik heb me lens gezocht, maar kan nergens eenduidig vaststellen of deze monitor nou zilver is of niet... Op de site van LG wordt nergens gesproken over de kleur van de monitor:
http://www.lge.nl/pages/F...il.aspx?ModelNumber=F900P
Maar als ik het plaatje bekijk lijkt ie toch echt zilver!

Zoeken op Nederlandse sites met 'F900P' en 'Zilver' levert geen resultaten op, internationaal (op 'F900P' en 'silver') weer wel, bijvoorbeeld:
http://www.tedesign.dk/hardware/da/dept_46.html

Wie o wie kan me vertellen wat de kleur is? Worden ze soms in twee versies uitgebracht? Of is ieder exemplaar zilver (of beige)?

Alvast bedankt voor jullie hulp.. _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door SemTecS op 10-01-2004 16:31 . Reden: Extra vraag verwijderd... ]

Verwijderd

Deze monitor is inderdaad zilver, qua design, echt een plaatje, heb m zelf in huis gehad, alleen weer terug gebracht omdat ik de letters op het scherm gewoon niet scherp genoeg vond.

misschien ben ik een beetje zeikerd misschien, maar op mijn 17 inch (oude compaq, kwam in de buurt van een tft wat scherpte betreft, afbeelden van tekst in ieder geval) waren de letters velen malen scherper. kan ook zijn dat ik misschien een slecht model had... ik heb m in ieder geval terug gebracht na 2 dagen.

maar ja, toen ging ik is kijken naar Liyama omdat iedereen daar zo vol lof over praat, nou ja de helft wel, de helft niet.... maar dat vond ik dus helemaal bagger, alles leek wel wazig op die schermen.

dus tja misschien zit ik er toch over te denken, om toch maar weer die LG te nemen, ten eerste design van de monitor is prachtig, weergave van foto's geen woorden voor... dus tja...

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
offtopic:
[quote]misschien ben ik een beetje zeikerd misschien, maar op mijn 17 inch (oude compaq, kwam in de buurt van een tft wat scherpte betreft, afbeelden van tekst in ieder geval) waren de letters velen malen scherper. kan ook zijn dat ik misschien een slecht model had... ik heb m in ieder geval terug gebracht na 2 dagen.

maar ja, toen ging ik is kijken naar Liyama omdat iedereen daar zo vol lof over praat, nou ja de helft wel, de helft niet.... maar dat vond ik dus helemaal bagger, alles leek wel wazig op die schermen.[/quote]

Klinkt toch alsof je die LCD's dan op de verkeerde resoluties hebt gezet (te laag); dan krijg je inderdaad 'vage randen' aan letters enzo. Ik kan je uit ervaring zeggen dat zowel de LG's als de Iiyama's een haarscherp beeld (horen te) geven. Da's nou net het mooie van TFT; de pixels zijn discreet, dus per definitie haarscherp. Maar dat geldt alleen voor de 'native' resolutie van je scherm.

• SemTecS
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 15:44
Mijn vraag gaat over een CRT en daar had cestmoi het ook over in zijn antwoord (dacht ik?!?) ;)

Bedankt iig, ik denk dat ik die F900P kan gaan bestellen!

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Mijn vraag gaat over een CRT en daar had cestmoi het ook over in zijn antwoord (dacht ik?!?)
Oh jemig! Domdomdom! Excuus, neem ik meteen alles wat ik gezegd heb bij deze terug! ;)

Verwijderd

ben erg geinteresseerd in ervaringen met deze monitor, wil je ze in Ervaringen met LG Flatron F900P monitor posten als je ze hebt? :) thx.
hehe, jah of hier... de 19" LG F900P CRT-monitor

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2004 22:09 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Vrozen, het is niet de bedoeling dat je nu elk LG F900 topic omhoog gaat schoppen, een is echt genoeg :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.