Ik heb ook platinum & mmore liggen en die werken perfect. Het brandprogramma doet niets ter zake denk ik hier. Het zit zo als ik er zo eentje van Traxdata insteek, dan begint ie te lezen maar dan begint die te knipperen en dan uiteindelijk valt ie gewoon stil. Dit heb ik enkel en alleen met die spindel van Traxdata, andere merken werken perfect. Het met de originele firmware werkte deze schijfjes ook niet, dat was de reden dat ik hem flashte.Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 01:14:
[...]
je hebt de nieuwste Liteon 4 speed brander. Firmware is ok. DVD's zijn ook ok.
Ze doen het niet bij jou. Dan is je brander kapot of je hebt een brakke spindel DVD's.
Hier moet je dan zien achter te komen en één van beide moet je terugsturen.
Dit is de conclusie die ik kan trekken uit jouw verhaal.
Je zou ook nog kunnen vermelden of andere dvd's het wel doen.
Doet ècht geen enkele dvd het van deze spindel?
Welk brandprogramma gebruik je?
Hoe weet je dat ze niet leesbaar zijn als je er geen kunt branden?
Deed brander het met andere firmware wel?
enz. enz.
Als je wilt dat wij met je meedenken, zul je toch wat meer info moeten geven
iemand al ervaringen met die samsung -R's op cdrwinkel?
mediacode BeAll
Eronder staan dezelfde (zelfde mediacode) maar dan van BeAll zelf.
mediacode BeAll
-Xbox Gamertag: Dbongers
Verwijderd
Ik heb dezelfde brander en tot nu toe alleen de RITEK met oranje sticker (G04), de Riteks met gele sticker (G03) en de Prodisc G02 geprobeerd.Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 11:03:
[...]
Ik heb ook platinum & mmore liggen en die werken perfect. Het brandprogramma doet niets ter zake denk ik hier. Het zit zo als ik er zo eentje van Traxdata insteek, dan begint ie te lezen maar dan begint die te knipperen en dan uiteindelijk valt ie gewoon stil. Dit heb ik enkel en alleen met die spindel van Traxdata, andere merken werken perfect. Het met de originele firmware werkte deze schijfjes ook niet, dat was de reden dat ik hem flashte.
De Traxdata's die jij bedoeld heb ik geprobeerd op de 411S en die werkten daar prima.
Probeer ze eens met een andere brander als je die mogelijkheid hebt.
Daar zou ik niet al te makkelijk vanuit gaan. Ik merk een heel duidelijk verschil tussen een dvd gebrand met nero tov dvddecrypter. De dvddecrypter schijf hapert niet/zeer weinig en de nero schijf hapert constant. Zelfde file, zelfde media (zelfde spindle dus) en zelfde omstandigheden.Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 11:03:
[...]
Het brandprogramma doet niets ter zake denk ik hier.
netjesVerwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 22:33:
Geweldige schijfjes: RIDATA van cdrwinkel.com
Mediacode: RITEKG04
[afbeelding]
[afbeelding]
maar ik zie ze daar niet staan?
Niet van RIDATA iig
Verwijderd
Ze zijn schijnbaar weer uitverkocht.philipnorth schreef op 19 februari 2004 @ 10:26:
[...]
netjes
maar ik zie ze daar niet staan?
Niet van RIDATA iig
De BeALL en Samsung schijnen ook super te zijn.
Verwijderd
beter, ik heb 50 Ritek met ook code:RITEKG04Verwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 22:33:
Geweldige schijfjes: RIDATA van cdrwinkel.com
Mediacode: RITEKG04
[afbeelding]
[afbeelding]
heb ze nog niet getest, ga nu ff kijken
na de problemen met het branden van DVD-R schijnt het nu toch op gelost te zijn.
Driver van me MOBO opnieuw en alles werkt.
Ik ben nu erg blij.
brander is een Lite on 811S.
Bedankt allemaal
Ik ben nu erg blij.
Bedankt allemaal
fijn te horen...midget schreef op 19 februari 2004 @ 17:56:
na de problemen met het branden van DVD-R schijnt het nu toch op gelost te zijn.
Ik ben nu erg blij.
Bedankt allemaal
no comment
Verwijderd
mij lukt het niet op laatste firmware te flashen HS0P
zegt dat hij lite-on 811 herkend ...
zelfs mijn oudere flashprogrs (die gewerkt hebben !)
zeggen dezelfde fout, no matched drive detected, maar herkend wel
de drive eronder ...
dacht dus, clone cd, alcohol, daemon tools, heb ze intussen allemaal verwijderd
ook nero en alle programma's die in de verste verte er iets mee kunnen te maken hebben erafgesmeten .... lukt nog steeds niet. Iemand suggesties ?
zegt dat hij lite-on 811 herkend ...
zelfs mijn oudere flashprogrs (die gewerkt hebben !)
zeggen dezelfde fout, no matched drive detected, maar herkend wel
de drive eronder ...
dacht dus, clone cd, alcohol, daemon tools, heb ze intussen allemaal verwijderd
ook nero en alle programma's die in de verste verte er iets mee kunnen te maken hebben erafgesmeten .... lukt nog steeds niet. Iemand suggesties ?
Gereboot? Even in je process list kijken of er mishcien ergens een restje is achtergebleven ?
Verwijderd
Wanneer mogen we je RITEK (RITEKG04) test verwachten?Verwijderd schreef op 19 februari 2004 @ 13:42:
[...]
beter, ik heb 50 Ritek met ook code:RITEKG04
heb ze nog niet getest, ga nu ff kijken
Verwijderd
gereboot, alle mogelijke processen gekilled ...
Misschien eens proberen met mktflash, vind echter alleen de windows versie.
Bestaat er geen DOS versie ? Dan kan ik opstarten met diskette, ben dan zeker dat er niks onnozels wordt geladen
2e optie is demonteren, in andere PC pluggen en daar eens proberen ...
Volgens mij 2 mogelijke oorzaken, pc software fucked up (zou goed mogelijk zijn)
of heeft een of ander software mijn writer aangetast dat hij niet meer herkend wordt...
Misschien eens proberen met mktflash, vind echter alleen de windows versie.
Bestaat er geen DOS versie ? Dan kan ik opstarten met diskette, ben dan zeker dat er niks onnozels wordt geladen

2e optie is demonteren, in andere PC pluggen en daar eens proberen ...
Volgens mij 2 mogelijke oorzaken, pc software fucked up (zou goed mogelijk zijn)
of heeft een of ander software mijn writer aangetast dat hij niet meer herkend wordt...
Verwijderd
nog iets, de reden dat ik wil flashen :
heb tot nu toe altijd plextor DVD+R gebruikt van 4X die perfect op 8x schrijven.
media was van Taiyo Yuden,
nu heb ik echter Samsung DVD+R 4x gekocht in cdrwinkel.com, die hebben dezelfde media van Taiyo Yuden maar schrijven slechts aan 4x ...
Dus ik dacht, firmware upgrade van 0K naar 0P en dit zal ook wel gaan ...
Anders gezegd ?
Welke brandsnelheid halen jullie met een 811S en Samsung DVD+R 4x media ?
heb tot nu toe altijd plextor DVD+R gebruikt van 4X die perfect op 8x schrijven.
media was van Taiyo Yuden,
nu heb ik echter Samsung DVD+R 4x gekocht in cdrwinkel.com, die hebben dezelfde media van Taiyo Yuden maar schrijven slechts aan 4x ...
Dus ik dacht, firmware upgrade van 0K naar 0P en dit zal ook wel gaan ...
Anders gezegd ?
Welke brandsnelheid halen jullie met een 811S en Samsung DVD+R 4x media ?
Ik heb nu een Sony 500A, verschillende media brand ik op 4 speed....
Ik vroeg me af of ik nu veel baat zou hebben bij het komen van 8x burner....aangezien de media bijna allemaal 4x speed is... of is het beter om gewoon even te wachten?
Ik vroeg me af of ik nu veel baat zou hebben bij het komen van 8x burner....aangezien de media bijna allemaal 4x speed is... of is het beter om gewoon even te wachten?
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
Ik weet niet of je veel brand etc, maar ik zou even wachten als ik jou was...Nitai schreef op 20 februari 2004 @ 11:49:
Ik heb nu een Sony 500A, verschillende media brand ik op 4 speed....
Ik heb de LiteOn LDW-411S (4x) en brand zelfs schijven op 2x.
Als je echt veel brand zou je het kunnen overwegen, maar dan moet je wel de goeie schijven kopen.
Verwijderd
vandaag wel denk ikVerwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 00:42:
[...]
Wanneer mogen we je RITEK (RITEKG04) test verwachten?
Ik stond vandaag in de winkel, jammer genoeg hadden ze de 811s niet meer, maar wel de 851s. Maakt het nog uit welke ik koop? De prijs was hetzelfde namelijk
Verwijderd
Hoi,
Ik heb een algemene beetje newbie vraag mischien... (excuses)
Wat betekend de Kprobe score nu eigenlijk in de praktijk?
Is deze alleen belangrijk voor de leesbaarheid vd DVD in standalone spelers of als je er andere dingen vanaf "streamed", of zegt het ook iets over de data zelf?(of alles er wel correct op staat enzo)
Ik vraag dit omdat ik volgens mij een slechte spindel traxdata gekregen had (dvd decrypter accepteert ze niet [IO fout verhaal] en na branden met NERO geeft Kprobe aan het eind unrecoverable read error).
Maar ik heb er wel Data-backups op gezet zoals MP3/samples....
Aangezien ik die dus alleen als backup gebruik, maakt die Kprobe score dan iets uit?
Ze zijn wel leesbaar en alle files openen gewoon , alleen duurt het erg lang voordat windows de dvd heeft "geinitialiseerd"
bedankt,
ps:
iemand al ervaring met Beall dvd - R ?
Ik heb een algemene beetje newbie vraag mischien... (excuses)
Wat betekend de Kprobe score nu eigenlijk in de praktijk?
Is deze alleen belangrijk voor de leesbaarheid vd DVD in standalone spelers of als je er andere dingen vanaf "streamed", of zegt het ook iets over de data zelf?(of alles er wel correct op staat enzo)
Ik vraag dit omdat ik volgens mij een slechte spindel traxdata gekregen had (dvd decrypter accepteert ze niet [IO fout verhaal] en na branden met NERO geeft Kprobe aan het eind unrecoverable read error).
Maar ik heb er wel Data-backups op gezet zoals MP3/samples....
Aangezien ik die dus alleen als backup gebruik, maakt die Kprobe score dan iets uit?
Ze zijn wel leesbaar en alle files openen gewoon , alleen duurt het erg lang voordat windows de dvd heeft "geinitialiseerd"
bedankt,
ps:
iemand al ervaring met Beall dvd - R ?
Verwijderd
851S is de opvolger van de 811SNitai schreef op 20 februari 2004 @ 14:54:
Ik stond vandaag in de winkel, jammer genoeg hadden ze de 811s niet meer, maar wel de 851s. Maakt het nog uit welke ik koop? De prijs was hetzelfde namelijk
denk dat ik vandaag geen dvd hoef te branden, test duurt nog ff dus
kan er ook niets aan doen
Verwijderd
Hier ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.philipnorth schreef op 18 februari 2004 @ 11:09:
iemand al ervaringen met die samsung -R's op cdrwinkel?
mediacode BeAll
Heb niet zulke goeie ervaringen gehad met Mame-Mitsiu DVD's, en stond al op het punt om RITEK's te bestellen op www.cdrwinkel.com.
Maar die Beall's zijn een STUK aantrekkelijker geprijsd.
Wie o wie helpt ons?
Je mag 1 gratis Beall dvdtje erbij doen als je een bestelling maakt!!
bij CDR-Winkel.com
bij CDR-Winkel.com
[ Voor 14% gewijzigd door Reanimation op 21-02-2004 09:21 ]
zie dat plus(+) en min(-) ongeveer even duur zijn.... van BeAll maar + voor 1 € ??? das wel heel goedkoopreanimation schreef op 21 februari 2004 @ 09:20:
Je mag 1 gratis Beall dvdtje erbij doen als je een bestelling maakt!!
bij CDR-Winkel.com
no comment
Net 50 BeAll +R's en 50 BeAll -R's gekocht.
Ik laat weten hoe ze het doen.
Heb ook net mn 451S naar een 851S geflashed, brand erg lekker.
Had vanmorgen wel een error in nero tidjens het branden. Zij dat ie niet op de schijf kon schrijven, op de schijf was niets te zien en het is een RitekG03 van Ritek zelf dus ik hoop niet dat dat door die flash komt.
Offtopic:
Had gisteren een DVD-spelertje voor mn vriendin gekocht, een hiteker HE-1920, maar daar spelen mn RITEKG03's dus mooi niet in af. Hij zou het wel moeten kunnen (staat op de doos), dus ik ga er zo even mee terug.
Ik laat weten hoe ze het doen.
Heb ook net mn 451S naar een 851S geflashed, brand erg lekker.
Had vanmorgen wel een error in nero tidjens het branden. Zij dat ie niet op de schijf kon schrijven, op de schijf was niets te zien en het is een RitekG03 van Ritek zelf dus ik hoop niet dat dat door die flash komt.
Offtopic:
Had gisteren een DVD-spelertje voor mn vriendin gekocht, een hiteker HE-1920, maar daar spelen mn RITEKG03's dus mooi niet in af. Hij zou het wel moeten kunnen (staat op de doos), dus ik ga er zo even mee terug.
Verwijderd
Test 
Media: RITEK
Code: RITEKG04 (van cdrwinkel)
Data: 6 divx bestanden (4,09 GB)

ik had beter verwacht om eerlijk te zijn, maar ze waren toen ook niet echt duur
Media: RITEK
Code: RITEKG04 (van cdrwinkel)
Data: 6 divx bestanden (4,09 GB)

ik had beter verwacht om eerlijk te zijn, maar ze waren toen ook niet echt duur
Volgens mij wordt dat kprobe zwaar overschat. Ik krijg ook klotescores als ik mijn Platinum 4X met mijn 451s fik maar ik ben nog geen DVD-speler tegengekomen die ze niet pakte.
Nu wordt dus die hele GoT-DVD database aan de hand van kprobe-uitslagen opgebouwd. En naar mijn idee redelijk zinloos criterium.
Nu wordt dus die hele GoT-DVD database aan de hand van kprobe-uitslagen opgebouwd. En naar mijn idee redelijk zinloos criterium.
Groetjes, FaceDown.
Het gaat om het resultaat op de langere termijn, met dvd-r's die slecht scoren is de kans m.i. veel groter dat die het over een jaar niet meer doen (onleesbaar).FaceDown schreef op 21 februari 2004 @ 16:31:
Volgens mij wordt dat kprobe zwaar overschat. Ik krijg ook klotescores als ik mijn Platinum 4X met mijn 451s fik maar ik ben nog geen DVD-speler tegengekomen die ze niet pakte.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
LOL, waarom denken mensen altijd dat de kwaliteit van een CD/DVD bepaald wordt door de compatibiliteit... want daar heb je het nu over. Ik durf mijn vingers in het vuur te steken dat je Platinum over 1 jaar echt niet meer lekker werkt. Platinum CD/DVD zijn erg gevoelig voor UV/vocht/druk etc... ze gaan echt snel kapotFaceDown schreef op 21 februari 2004 @ 16:31:
Ik denk inderdaad dat de kwaliteit van een CD/DVD grotendeels bepaald wordt door compatibiliteit ja.n00bs schreef op 21 februari 2004 @ 17:06:
[...]
LOL, waarom denken mensen altijd dat de kwaliteit van een CD/DVD bepaald wordt door de compatibiliteit... want daar heb je het nu over. Ik durf mijn vingers in het vuur te steken dat je Platinum over 1 jaar echt niet meer lekker werkt. Platinum CD/DVD zijn erg gevoelig voor UV/vocht/druk etc... ze gaan echt snel kapot
Steek jij je vingers maar in het vuur dan, want die ik een half jaar geleden gefikt heb werken ook nog perfect.
Waar haal jij de wijsheid bovendien vandaan dat ze zo gevoelig zijn voor UV/vocht/druk etc???
Ik heb trouwens net m'n 451s naar een 851s geflasht. Ik heb een Platinum 4X op 8X gefikt en krijg een perfecte KProbe score. Maar de DVD werkt dus mooi niet in m'n xbox. Lekker zinvol is die test dan.

Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
ja dat is dus compatibiliteit, je xbox kan geen +R of -R aanFaceDown schreef op 21 februari 2004 @ 18:11:
[...]
Ik heb trouwens net m'n 451s naar een 851s geflasht. Ik heb een Platinum 4X op 8X gefikt en krijg een perfecte KProbe score. Maar de DVD werkt dus mooi niet in m'n xbox. Lekker zinvol is die test dan.
test die van een half jaar geleden maar is met kprobe kijken wat eruit komt
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2004 18:40 ]
Die zijn met een 401s gebrand en hebben een perfecte score.Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 18:39:
[...]
ja dat is dus compatibiliteit, je xbox kan geen +R of -R aan
test die van een half jaar geleden maar is met kprobe kijken wat eruit komt
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
KProbe moet je niet te zwaar overschatten. Het is meer een richtlijn. Zonder KProbe blijft het zo snel bij uitspraken als "ze zijn perfect". Lekker wazig toch! Nu zie je tenminste nog wat en het lijkt me inderdaad leuk om over een tijdje nog eens te kijken hoe het er dan allemaal uitziet.FaceDown schreef op 21 februari 2004 @ 16:31:
Ik vind het wel vreemd dat de RITEKS hierboven zo'n hoge PI hebben terwijl je zou denken dat het gelijkwaardig zijn aan de RIDATA die ik hierboven getest heb.
Dat er behoorlijk verschil zit in dvd's mag duidelijk zijn. Ik had laatst 10 DVD's van iemand. Allemaal gebrand zo rond kerst. 3 stuks kon ik gewoon niet lezen.
Het was trouwens NASHUA = PRINCO!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2004 19:38 ]
Verwijderd
Zou je die score eens kunnen posten dan?FaceDown schreef op 21 februari 2004 @ 18:11:
[...]
Ik ben niet verbaasdVerwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 19:36:
[...]
Dat er behoorlijk verschil zit in dvd's mag duidelijk zijn. Ik had laatst 10 DVD's van iemand. Allemaal gebrand zo rond kerst. 3 stuks kon ik gewoon niet lezen.
Het was trouwens NASHUA = PRINCO!
hahah, idd Don't ever try PRINCO, ook NIET als ze voor € 0,40 cent liggen
Verwijderd
Heb net een bulk dvd;s gehaald en wil ook graag wat resultaten posten om de database aan te vullen..
Echter als ik Kprobe opstart (na installatie en reboot uiteraard), volgt er een spontane system-lock-up!
Alleen weg te halen met een druk op de reset

Heb al verschillende dingen geprobeerd.
**Aspi drivers gechecked.., kill aspi gedaan en de aspi van Adaptec geinstalleerd >> probleem idem (nu vind smart burn de DVD brander niet meer)
**Wederom kill aspi gedaan en zonder andere aspi drivers (dus standaard windows) >> weer lock up (nu vind smartburn mn DVD brander wel)
Systeem : asus a7n8x deluxe ; 2600 barton; 512 pc3200; videokaart etc.., en ik heb een 811 met nieuwste firmware.
Brandproggies : Nero 6.3 ; clone cd/dvd ; alcohol120%
Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn voor mijn system lock-up??
Echter als ik Kprobe opstart (na installatie en reboot uiteraard), volgt er een spontane system-lock-up!
**Aspi drivers gechecked.., kill aspi gedaan en de aspi van Adaptec geinstalleerd >> probleem idem (nu vind smart burn de DVD brander niet meer)
**Wederom kill aspi gedaan en zonder andere aspi drivers (dus standaard windows) >> weer lock up (nu vind smartburn mn DVD brander wel)
Systeem : asus a7n8x deluxe ; 2600 barton; 512 pc3200; videokaart etc.., en ik heb een 811 met nieuwste firmware.
FaceDown schreef op 21 februari 2004 @ 18:50:
[...]
Die zijn met een 401s gebrand en hebben een perfecte score.
...en toen hoorden we niets meer

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Verwijderd
Ik heb hetzelfde mobo .Hoewel ik geen lockup heb gehad bij opstarten van KProbe, had ik wel een probleem met KProbe na het installeren van de Nvidia Nforce2 3.13 drivers.Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 14:20:
Heb net een bulk dvd;s gehaald en wil ook graag wat resultaten posten om de database aan te vullen..
Echter als ik Kprobe opstart (na installatie en reboot uiteraard), volgt er een spontane system-lock-up!![]()
Alleen weg te halen met een druk op de reset
![]()
Hierbij kun je kiezen om tijdens de setup de "SW drivers" te installeren. Als je dit doet kun je niet meer testen met KProbe.
Is dit misschien ook jouw probleem: de nforce drivers?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2004 15:31 ]
Verwijderd
Misschien toch nog wel enig nut dan KProbe.......?KillerBeeForEver schreef op 23 februari 2004 @ 14:33:
[...]
[...]
...en toen hoorden we niets meer![]()
.
Wel jammer, want ik was wel nieuwsgierig geworden naar die test
.
Het kan inderdaad aan de de 3.13 Nforce2 drivers liggen,Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 15:30:
[...]
Ik heb hetzelfde mobo .Hoewel ik geen lockup heb gehad bij opstarten van KProbe, had ik wel een probleem met KProbe na het installeren van de Nvidia Nforce2 3.13 drivers.
Hierbij kun je kiezen om tijdens de setup de "SW drivers" te installeren. Als je dit doet kun je niet meer testen met KProbe.
Is dit misschien ook jouw probleem: de nforce drivers?
was bij mij ook het geval!
Verwijderd
hmmm..., ik zal es kijken.., ik ben ook aan het speuren op cdfreaks maar kan nog niet echt iets ontdekkenreanimation schreef op 23 februari 2004 @ 16:08:
[...]
Het kan inderdaad aan de de 3.13 Nforce2 drivers liggen,
was bij mij ook het geval!
wat zou je dan uit/aan moeten zetten bij de drivers?
hebben nog meer mensen hier last van met nforce borden??
Ow sorryKillerBeeForEver schreef op 23 februari 2004 @ 14:33:
[...]
[...]
...en toen hoorden we niets meer![]()
.
Ik heb die DVD niet meer. Ik heb 'm weggegeven aan een vriendin, bij wie de DVD wel goed werkte (Provision DVD-speler). Maar neem van mij aan dat die score echt goed was. Toch werkte de DVD niet in mijn xbox, en dezelfde film op 4x gebrand wel.
Ik zou er nog wel een op 8x kunnen fikken, maar ik heb weinig zin om weer een DVD te moeten weggeven/-gooien.
[ Voor 13% gewijzigd door FaceDown op 23-02-2004 19:12 ]
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
.......waarom heb je dan in godsnaam geflashed naar 8speed brander? En in het algemeen.... wat heb je op dit moment aan een 8 speed fikker?FaceDown schreef op 23 februari 2004 @ 19:11:
[...]
Ow sorry
Ik heb die DVD niet meer. Ik heb 'm weggegeven aan een vriendin, bij wie de DVD wel goed werkte (Provision DVD-speler). Maar neem van mij aan dat die score echt goed was. Toch werkte de DVD niet in mijn xbox, en dezelfde film op 4x gebrand wel.
Ik zou er nog wel een op 8x kunnen fikken, maar ik heb weinig zin om weer een DVD te moeten weggeven/-gooien.
Zijn er wel media voor?
Verwijderd
Heb het probleem verholpen!Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 18:58:
[...]
hmmm..., ik zal es kijken.., ik ben ook aan het speuren op cdfreaks maar kan nog niet echt iets ontdekken
wat zou je dan uit/aan moeten zetten bij de drivers?
hebben nog meer mensen hier last van met nforce borden??
De ide drivers van mn ide controller (nvidia drivers) vervangen door windows drivers..weet niet of dit invloed heeft op de performance maar kan nu weer Kprobe uitvoeren
tip voor de rest dus!
Verwijderd
hahahaha.....dit was de tip die we je hierboven probeerden te geven, man. Als je de SW drivers namelijk niet installeert, hou je de MS drivers.Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 21:06:
[...]
Heb het probleem verholpen!
De ide drivers van mn ide controller (nvidia drivers) vervangen door windows drivers..weet niet of dit invloed heeft op de performance maar kan nu weer Kprobe uitvoeren
tip voor de rest dus!
In ieder geval blij dat je het opgelost hebt.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2004 21:25 ]
Omdat in de nieuwe 851S firmware ook ondersteuning voor BitSetting zit en deze (toen) niet uit was voor de 451S........waarom heb je dan in godsnaam geflashed naar 8speed brander? En in het algemeen.... wat heb je op dit moment aan een 8 speed fikker?
Zijn er wel media voor?
[ Voor 3% gewijzigd door Jelle Steenbergen op 23-02-2004 21:30 ]
Verwijderd
Bedoel je dit: meuktracker: Lite-On LDW-451S GSB7xiri4ever schreef op 23 februari 2004 @ 21:25:
[...]
Omdat in de nieuwe 851S firmware ook ondersteuning voor BitSetting zi en deze nog niet uit is voor de 451S
Maar is dit dan het enige argument om te flashen naar 851?
Hehe jah zie zelf ook net dat de officiele ondertussen ook uit is (dom).Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 21:30:
[...]
Bedoel je dit: meuktracker: Lite-On LDW-451S GSB7
Maar is dit dan het enige argument om te flashen naar 851?
Maar goed, ja dat was voor mij wel de belangrijkste reden om te flashen. En het voelt natuurlijk ook gewoon goed dat je met een paar klikken een drive van 50e meer waard hebt.
8X branden doe ik inderdaad ook nog niet, tot nu toe zelfs alleen nog maar 2X gedaan (ROTEKG03).
Verwijderd
ik zal het zelf ook zeker gaan doen, maar dan moet ik eerst goede, niet te dure, schijfjes zien te vinden die ook op 8x te branden zijn.xiri4ever schreef op 23 februari 2004 @ 21:32:
[...]
Hehe jah zie zelf oojk net dat de officiele ondertussen ook uit is (dom).
Maar goed, ja dat was voor mij wel de belangrijkste reden om te flashen. En het voelt natuurlijk ook gewoon goed dat je met een paar klikken een drive van 50e meer waard hebt.
8X branden doe ik inderdaad ook nog niet, tot nu toe zelfs alleen nog maar 2X gedaan (ROTEKG03).
Ik heb geruchten gehoord dat de BEall en Samsung van cdrwinkel.com het op 8x zouden doen.
Ik wist toch ook niet dat mijn xbox geen DVD's gebrand op 8-speed leest.. De DVD speelde verder prima op een Provision standalone dus dikke kans dat het toch aan de xbox ligt.Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 20:04:
[...]
.......waarom heb je dan in godsnaam geflashed naar 8speed brander? En in het algemeen.... wat heb je op dit moment aan een 8 speed fikker?
Zijn er wel media voor?
Wel raar dat deze een DVD op 4x wel pakt en op 8x niet.

Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Op zich wel vreemd ja, maar misschien was het wel toeval. Je hebt maar 1 schijfje geprobeerd?FaceDown schreef op 23 februari 2004 @ 21:37:
[...]
Ik wist toch ook niet dat mijn xbox geen DVD's gebrand op 8-speed leest.. De DVD speelde verder prima op een Provision standalone dus dikke kans dat het toch aan de xbox ligt.
Wel raar dat deze een DVD op 4x wel pakt en op 8x niet.
Ik heb zaterdagavond BeAll schijfjes besteld bij cdrwinkel.com. 50x +R en 50x -R.Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 21:35:
[...]
ik zal het zelf ook zeker gaan doen, maar dan moet ik eerst goede, niet te dure, schijfjes zien te vinden die ook op 8x te branden zijn.
Ik heb geruchten gehoord dat de BEall en Samsung van cdrwinkel.com het op 8x zouden doen.
Misschien zal ik er es eentje proberen te branden op 8X, al ben ik er nog steeds een beetje bang voor, want wil wel dat mn data goed bewaard blijft.
Edit: Ik zie net dat ze vandaag verzonden zijn. Ik werk bij de post dus morgen zijn ze binnen
[ Voor 9% gewijzigd door Jelle Steenbergen op 23-02-2004 21:47 ]
Kijk, dat is goed nieuws !xiri4ever schreef op 23 februari 2004 @ 21:44:
[...]
Ik heb zaterdagavond BeAll schijfjes besteld bij cdrwinkel.com. 50x +R en 50x -R.
Misschien zal ik er es eentje proberen te branden op 8X, al ben ik er nog steeds een beetje bang voor, want wil wel dat mn data goed bewaard blijft.
Edit: Ik zie net dat ze vandaag verzonden zijn. Ik werk bij de post dus morgen zijn ze binnen.
'k ben erg benieuwd hoe ze gaan scoren...en zeker op 8X. Mischien kun je de 8X mode eens proberen als je iets brand dat niet van levensbelang is bijvoorbeeld? want het zou wel heel erg cool zijn als 8X mogelijk is \o/
Verwijderd
Als ze het doen op 8x en ze laten nog een goede KProbe zien, flash ik ook meteen naar 851Sxiri4ever schreef op 23 februari 2004 @ 21:44:
[...]
Ik heb zaterdagavond BeAll schijfjes besteld bij cdrwinkel.com. 50x +R en 50x -R.
Edit: Ik zie net dat ze vandaag verzonden zijn. Ik werk bij de post dus morgen zijn ze binnen.
edit:
ik zie op de site van cdrwinkel dat de plextor en de nec ze in ieder geval p 8x kan branden
ik zie op de site van cdrwinkel dat de plextor en de nec ze in ieder geval p 8x kan branden
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2004 22:25 ]
Ik heb nieuwe VIA drivers geinstalleerd en Nero geupdate (6.3.0.0. -> 6.3.0.3.) en zal nog eens proberen om iets op 8-speed te fikken.Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 21:41:
[...]
Op zich wel vreemd ja, maar misschien was het wel toeval. Je hebt maar 1 schijfje geprobeerd?
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Misschien moet je het toch eens proberen met RecordNow MAX. Er zijn mensen in dit topic die betere resultaten hebben met dit brandprogramma en in een NEC topic heb ik ook gelezen van enkelen die hierbij zweren ipv. Nero.FaceDown schreef op 23 februari 2004 @ 22:25:
[...]
Ik heb nieuwe VIA drivers geinstalleerd en Nero geupdate (6.3.0.0. -> 6.3.0.3.) en zal nog eens proberen om iets op 8-speed te fikken.
Oke speciaal voor jullie dan:
Ik heb 2 keer dezelfde film gefikt, een ISO gemount met Daemon Tools. Beide keren met Nero 6.3.0.3. (DVD copy-optie) Beide keren op een Platinum 4X (Ricoh dye).
De eerste grafiek is van de DVD op 4X. De tweede van de DVD op 8X. De eerste speelt perfect op mijn xbox; switchen tussen chapters gaat ook erg snel. De tweede begint wel te spelen, maar na het "welkomstschem" houdt deze ermee op.
Mijn brander is dus een 451s @ 851s met de nieuwste gehackte firmware (GS0C).
4x:

8x:
Ik heb 2 keer dezelfde film gefikt, een ISO gemount met Daemon Tools. Beide keren met Nero 6.3.0.3. (DVD copy-optie) Beide keren op een Platinum 4X (Ricoh dye).
De eerste grafiek is van de DVD op 4X. De tweede van de DVD op 8X. De eerste speelt perfect op mijn xbox; switchen tussen chapters gaat ook erg snel. De tweede begint wel te spelen, maar na het "welkomstschem" houdt deze ermee op.
4x:
8x:
Groetjes, FaceDown.
ik heb ze ook besteld... zal mij benieuwen....xiri4ever schreef op 23 februari 2004 @ 21:44:
[...]
no comment
Nero is erg verschillend per versie (heel raar vind ik maar goed), maar toch gebruik ik Nero omdat ik het gewend ben. Record Now Max is ook een erg goed programma, die gebruik dan ook om Xbox games te kopieren (origineel naar backup) omdat Record Now Max dit gewoonweg WEL ondersteunt, whereas andere programma's dit niet ondersteunen.Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 22:27:
[...]
Misschien moet je het toch eens proberen met RecordNow MAX. Er zijn mensen in dit topic die betere resultaten hebben met dit brandprogramma en in een NEC topic heb ik ook gelezen van enkelen die hierbij zweren ipv. Nero.
Ik wil dus alleen aangeven, dat Record Now Max ook een erg goede burnproggie is, en ik daarom gewoon beide gebruik.
Shit, Opus heeft nu al z'n prijzen verhoogd vanwege die heffingen.
10 stuks Traxdata DVD-R 4x (RITEKG04) is nu van ongeveer 14 euro naar ruim 24 euro gegaan
. Deze prijzen zijn gewoon niet leuk meer.
Weet iemand waar deze nog goedkoop te krijgen zijn? Blijven toch de beste schijfjes wat mij betreft.
10 stuks Traxdata DVD-R 4x (RITEKG04) is nu van ongeveer 14 euro naar ruim 24 euro gegaan
Weet iemand waar deze nog goedkoop te krijgen zijn? Blijven toch de beste schijfjes wat mij betreft.
Kijk hier maar is, ze verzenden dan wel is waar niet, maar zijn wel goedkoopDeadMetal schreef op 24 februari 2004 @ 10:52:
Shit, Opus heeft nu al z'n prijzen verhoogd vanwege die heffingen.
10 stuks Traxdata DVD-R 4x (RITEKG04) is nu van ongeveer 14 euro naar ruim 24 euro gegaan![]()
![]()
. Deze prijzen zijn gewoon niet leuk meer.
http://www.media-madness.nl/
Verwijderd
In ieder geval een waardevolle test mbt. KProbe.FaceDown schreef op 24 februari 2004 @ 00:28:
Oke speciaal voor jullie dan:
4x:
[afbeelding]
8x:
[afbeelding]
Niet meer dan een richtlijn dus.
Xandrios (voorheen CuteBritney) heb jij nog ooit antwoord gehad op je mail die je gestuurd had aan de maker van KProbe?
Hoe concludeer jij uit mijn verhaal dat de test waardevol is? Als je het 4x plaatje bekijkt kan ik dat nog begrijpen; deze DVD speelt prima. Maar het 8x plaatje ziet er nog beter uit. Deze DVD speelt echter niet goed af.Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 11:42:
[...]
In ieder geval een waardevolle test mbt. KProbe.
Niet meer dan een richtlijn dus.
[..]
Ik zou dus na mijn verhaal eerder sterk aan het nut van kprobe beginnen te twijfelen.
Ik heb verder geen idee hoe DVD+R's verder technisch in elkaar zitten, maar na bovenstaande kan ik niet anders concluderen dan dat kprobe een of meerdere zeer belangrijke factoren buiten beschouwing laat, buiten PO en PI dus.
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
als ik zeg dat ik de test, adhv. jouw gegevens, waardevol vind dan bedoel ik daarmee dat dat al bevestigt wat we hier al wisten van KProbe:FaceDown schreef op 24 februari 2004 @ 12:33:
[...]
Hoe concludeer jij uit mijn verhaal dat de test waardevol is? Als je het 4x plaatje bekijkt kan ik dat nog begrijpen; deze DVD speelt prima. Maar het 8x plaatje ziet er nog beter uit. Deze DVD speelt echter niet goed af.
Ik zou dus na mijn verhaal eerder sterk aan het nut van kprobe beginnen te twijfelen.
Ik heb verder geen idee hoe DVD+R's verder technisch in elkaar zitten, maar na bovenstaande kan ik niet anders concluderen dan dat kprobe een of meerdere zeer belangrijke factoren buiten beschouwing laat, buiten PO en PI dus.
Niet meer dan een richtlijn; niet te zwaar aan tillen. En zeker niet overschatten.
Maar toch nog altijd meer dan "ze zijn perfect, ik heb er 50+ gefikt en geen enkele uitval".

Misschien moeten we wel Nero CD-DVD Speed gaan gebruiken voor betrouwbaardere resultaten.
Ah oke.. ja ik ben dat CD-DVD speed al eens aan het bekijken. Alleen werkt die CD Quality test niet bij mij. Of is die niet voor DVD's? Ik klik het aan maar er gebeurt vervolgens niks. Ben wel benieuwd wat voor verschillen die tussen de 4x en 8x ziet.Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 12:40:
[...]
als ik zeg dat ik de test, adhv. jouw gegevens, waardevol vind dan bedoel ik daarmee dat dat al bevestigt wat we hier al wisten van KProbe:
Niet meer dan een richtlijn; niet te zwaar aan tillen. En zeker niet overschatten.
Maar toch nog altijd meer dan "ze zijn perfect, ik heb er 50+ gefikt en geen enkele uitval".![]()
Misschien moeten we wel Nero CD-DVD Speed gaan gebruiken voor betrouwbaardere resultaten.
Groetjes, FaceDown.
Niets teruggehad helaasVerwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 11:42:
[...]
Xandrios (voorheen CuteBritney) heb jij nog ooit antwoord gehad op je mail die je gestuurd had aan de maker van KProbe?
Verwijderd
Heb een aantal bulkpaq dvd's binnen gekregen
hier de results

PI is wel wat hoog.., maar dvd doet het (nog!) prima in verschillende spelers
toch redelijk voor dvdtjes van iets meer dan een euro
hier de results
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2004 19:28 ]
heb het al eens eerder gezegd, maar als je PO vrij laag is, doen de dvd's het vaak prima op een dvd speler ook al is de PI erg hoog.Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 19:23:
hier de results
[afbeelding]
no comment
Verwijderd
Doen die het nu ook op 8x?Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 19:23:
hier de results
[afbeelding]
Ik begin toch steeds meer benieuwd te worden naar de 8x resultaten. Iedereen wil/koopt/flasht naar 8x brander, maar zit vaak nog te branden op 2x.
Vraag me eigenlijk af welke media nu goedkoop zijn en toch super geschikt voor 8x fikken.
Welke kleur BulkPaQ hebben we het hier over? Of heb je mischien een mediacode?
Overigens, xiri4ever, heb jij al resultaten van die Jingobell-schijfjes?
Verwijderd
Media code van de schijfjes is : MEDIA ID001Xandrios schreef op 24 februari 2004 @ 19:56:
Welke kleur BulkPaQ hebben we het hier over? Of heb je mischien een mediacode?
Ik zal vandaag / morgen ff een dvdtje op 8x speed testen van deze dingen.
Heb al meer met 8x speed gebrand maar dat waren traxdata 4x (ricohjpn R01), die gaan ongeveer 70% keer goed..,
Echte 8 speed schijfjes doen het prima (verbatim) maar die zijn me wat te duur
Ben idd ook erg benieuwd naar die BeAll schijfjesXandrios schreef op 24 februari 2004 @ 19:56:
Speelt goed af!
Dit zijn EMTEC DVD-R schijfjes gekocht bij MediaMarkt
met media code: 4M SYS 202C1
[ Voor 30% gewijzigd door Reanimation op 24-02-2004 23:32 ]
wil ik ook weten... heb nog niks van ze (cdrwinkel) gehoordphilipnorth schreef op 24 februari 2004 @ 20:28:
[...]
Ben idd ook erg benieuwd naar die BeAll schijfjes
no comment
Verwijderd
Heb je die op 4x of op 8x gebrand?reanimation schreef op 24 februari 2004 @ 23:31:
[afbeelding]
Speelt goed af!
Dit zijn EMTEC DVD-R schijfjes gekocht bij MediaMarkt
met media code: 4M SYS 202C1
Hoort hier eigenlijk niet thuis (heb namelijk een plextor PX-708A), maar aangezien hier als enige de BeAll besproken werd. Hier meer informatie.
Mediacode van dvd DVD+R:
00000000 08 02 00 00 A1 0F 02 00 00 03 00 00 00 24 98 4F .............$.O
00000010 00 00 00 00 00 00 01 42 65 41 6C 6C 30 30 30 50 .......BeAll000P
00000020 34 30 00 38 23 54 37 09 00 3C 67 00 9C 67 18 19 40.8#T7..<g..g..
00000030 0B 0B 0A 0B 01 19 1A 0B 0B 0E 0F 01 00 00 00 00 ................
Mediacode van dvd DVD-R:
00000000 00 6C 00 00 01 40 C1 FD 9E D8 52 00 02 56 0E 12 .l...@....R..V..
00000010 87 88 80 00 03 42 65 41 6C 6C 20 00 04 47 34 30 .....BeAll ..G40
00000020 30 30 31 00 05 88 80 00 00 00 01 00 06 0B 10 14 001.............
Zowel de + als de - doen het goed als ze gebrand zijn op 4 speed. Lezen getest op verschillende dvd drive's (standalone & dvdrom).
De op 8x speed gebrande dvd's kunnen alleen goed gelezen worden op de brander zelf (plextor). Ik heb twee dvd+r geprobeerd. Beiden hetzelfde 'slechte' resultaat.
Pioneer (Resultaten van een dvd+r gebrand op 8x.)
[img]=http://picserver.org/view_image.php/J6JJHK0BZP4/picserver.png[/img]
Plextor (Resultaten vandezelfde dvd+r gebrand op 8x.)
[img]=http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/S425X222J7L/picserver.png[/img]
Mediacode van dvd DVD+R:
Mediacode van dvd DVD-R:
00000000 00 6C 00 00 01 40 C1 FD 9E D8 52 00 02 56 0E 12 .l...@....R..V..
00000010 87 88 80 00 03 42 65 41 6C 6C 20 00 04 47 34 30 .....BeAll ..G40
00000020 30 30 31 00 05 88 80 00 00 00 01 00 06 0B 10 14 001.............
Zowel de + als de - doen het goed als ze gebrand zijn op 4 speed. Lezen getest op verschillende dvd drive's (standalone & dvdrom).
De op 8x speed gebrande dvd's kunnen alleen goed gelezen worden op de brander zelf (plextor). Ik heb twee dvd+r geprobeerd. Beiden hetzelfde 'slechte' resultaat.
Pioneer (Resultaten van een dvd+r gebrand op 8x.)
[img]=http://picserver.org/view_image.php/J6JJHK0BZP4/picserver.png[/img]
Plextor (Resultaten vandezelfde dvd+r gebrand op 8x.)
[img]=http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/S425X222J7L/picserver.png[/img]
[ Voor 41% gewijzigd door ceno1e op 25-02-2004 23:27 . Reden: compleet gemaakt! ]
Verwijderd
Weten we dat ook weer, bedankt.ceno1e schreef op 25 februari 2004 @ 21:17:
Hoort hier eigenlijk niet thuis (heb namelijk een plextor PX-708A), maar aangezien hier als enige de BeAl besproken werd. Hier meer informatie.
Mediacode:
Doet het goed als die op 4x speed gebrand is. Lezen op verschillende dvd drive's (standalone & dvdrom)
Op 8x speed gebrand kan de dvd alleen goed gelezen worden op de brander zelf (plextor)
Met welke 8x (of 4x die op 8x kunnen) heb jij goede ervaringen.
Verbatim 1-4x gemaakt in taiwan.Met welke 8x (of 4x die op 8x kunnen) heb jij goede ervaringen.
00000000 08 02 00 00 A1 0F 02 00 00 03 00 00 00 24 5E CF .............$^.
00000010 00 00 00 00 00 00 01 4D 43 43 00 00 00 00 00 30 .......MCC.....0
00000020 30 32 00 38 23 54 37 13 02 4A 71 02 90 66 16 16 02.8#T7..Jq..f..
00000030 0B 0B 0A 0A 01 1C 1E 0B 0C 12 12 01 00 00 00 00 ................
Heb wel weer problem met verbatim uit India.

00000000 08 02 00 00 A1 0F 02 00 00 03 00 00 00 24 5E CF .............$^.
00000010 00 00 00 00 00 00 01 4D 43 43 00 00 00 00 00 30 .......MCC.....0
00000020 30 32 00 38 23 54 37 13 02 4A 71 02 90 66 16 16 02.8#T7..Jq..f..
00000030 0B 0B 0A 0A 01 1C 1E 0B 0C 12 12 01 00 00 00 00 ................
Dank, dat geeft in ieder geval al een stukje opheldering. Niet echt een heel goed resultaat though, ik had beter verwacht. Maargoed, de resultaten kunnen met de Liteon natuurlijk ook nog anders zijnceno1e schreef op 25 februari 2004 @ 21:17:
Hoort hier eigenlijk niet thuis (heb namelijk een plextor PX-708A), maar aangezien hier als enige de BeAll besproken werd. Hier meer informatie.
Mediacode:
Doet het goed als die op 4x speed gebrand is. Lezen op verschillende dvd drive's (standalone & dvdrom).
Op 8x speed gebrand kan de dvd alleen goed gelezen worden op de brander zelf (plextor)
Resultaten van een dvd gebrand op 8x.
Pioneer
[[url==http://picserver.org/view_image.php/J6JJHK0BZP4/picserver.png]afbeelding[/url]]
Plextor
[[url==http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/S425X222J7L/picserver.png]afbeelding[/url]]
hoop ik wel eigenlijkXandrios schreef op 25 februari 2004 @ 21:52:
[...]
Dank, dat geeft in ieder geval al een stukje opheldering. Niet echt een heel goed resultaat though, ik had beter verwacht. Maargoed, de resultaten kunnen met de Liteon natuurlijk ook nog anders zijn
Verwijderd
Fuji DVD-R
GSB4

(die hoge pieken gaan eigenlijk door tot 100)
GSB7

Het vreemde is dat mijn brander deze heel slecht inleest...hij doet heel moeilijk en ook bij lege voordat ie ze herkent..:o
mijn normale dvd-drive leest ze wel meteen in.
en branden gaat dus wel goed..
Op een Philips dvd-speler duurt het extreem lang voordat ie ingelezen is (mischien komt dat omdat die officieel geen -R ondersteunt?)
maar eenmaal ingelezen gaat het skippen en spoelen wel heel erg soepel...
Helaas nog steeds geen Beall test want ik had per ongeluk alle 4 de gratis samples aangeklikt bijn cdr-winkel en toen hebben ze een samsung +R gestuurd,
(kan die wel ff gesten als daar vraag naar is).
GSB4

GSB7

Het vreemde is dat mijn brander deze heel slecht inleest...hij doet heel moeilijk en ook bij lege voordat ie ze herkent..:o
Op een Philips dvd-speler duurt het extreem lang voordat ie ingelezen is (mischien komt dat omdat die officieel geen -R ondersteunt?)
Helaas nog steeds geen Beall test want ik had per ongeluk alle 4 de gratis samples aangeklikt bijn cdr-winkel en toen hebben ze een samsung +R gestuurd,
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 23:38 ]
Verwijderd
Naar de Samsung test is zeker vraag hier. Deze hebben trouwens Mediacode BeAll000P40 en naar ik gehoord heb schijnen ze het op 8 speed goed te doen.Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 22:47:
Fuji DVD-R
GSB4
[afbeelding]
GSB7
[afbeelding]
Herhaling van mijn vraag: welke media zijn geschikt voor 8x
Heeft iemand al Kprobe scans van de BeAlls +R's ? Gebrand op 4x en op 8x? Ben zeer benieuwd wat daar uitkomt.
Heb een partij Bealls en Speers besteld en krijg ze a.s. weekend binnen. De BeAlls hebben ( als goed is ) mediacode : BeAll000P40 en de Speer zou RICOHJPNR01 moeten zijn. Dus allebei zouden ze op 8x te branden moeten zijn.
Ben momenteel in bezit van een 411s@811s dus wordt ut errug interessant. Ga zelf ff testen als ze binnen zijn.
Heb een partij Bealls en Speers besteld en krijg ze a.s. weekend binnen. De BeAlls hebben ( als goed is ) mediacode : BeAll000P40 en de Speer zou RICOHJPNR01 moeten zijn. Dus allebei zouden ze op 8x te branden moeten zijn.
Ben momenteel in bezit van een 411s@811s dus wordt ut errug interessant. Ga zelf ff testen als ze binnen zijn.
Verwijderd
Mooi, ik ben erg benieuwd want als dit fatsoenlijk werkt zonder uitval en in standalones dan overweeg ik sterk om mijn 451S om te zetten naar 851S.Suki schreef op 26 februari 2004 @ 11:58:
Heeft iemand al Kprobe scans van de BeAlls +R's ? Gebrand op 4x en op 8x? Ben zeer benieuwd wat daar uitkomt.
wanneer heb je besteld? heb nog niks van ze gehoordSuki schreef op 26 februari 2004 @ 11:58:
no comment
Verwijderd
Samsung dvd media
Ik heb deze schijfjes door diverse mensen laten branden en krijg er tot nu toe niet al te beste ervaringen over.
Ik wil het wel eens in de groep gooien. Ik heb ze met nec 1300 en de liteon 8 speed gebrand op 4 speed en kreeg toch wel een paar uitval. Op sommige standalone spelers kreeg ik ook problemen (no disk).
Samsung lijkt me toch een goed merk maar vraag me af of het niet te nieuw is.
Laat maar komen !!
Prijs dvd-r p/50 € 55,00
dvd+r p/50 € 59,50
Ik heb deze schijfjes door diverse mensen laten branden en krijg er tot nu toe niet al te beste ervaringen over.
Ik wil het wel eens in de groep gooien. Ik heb ze met nec 1300 en de liteon 8 speed gebrand op 4 speed en kreeg toch wel een paar uitval. Op sommige standalone spelers kreeg ik ook problemen (no disk).
Samsung lijkt me toch een goed merk maar vraag me af of het niet te nieuw is.
Laat maar komen !!
Prijs dvd-r p/50 € 55,00
dvd+r p/50 € 59,50
Doe ut samen met TiNo die bestelling. Is afgelopen maandagavond de deur uitgegaan en vandaag mail gehad dat ze gister verstuurd zijn. Alleen is er niemand om ze te ontvangen, dus a.s. weekend ophalen op ut postkantoor. Anders had ik ze waarschijnlijk eerder.Martinus schreef op 26 februari 2004 @ 12:42:
[...]
wanneer heb je besteld? heb nog niks van ze gehoord
Verwijderd
Samsung +R cdr-winkel
BeAll000P40

een Drama dus
Gaf bij 99% ook unrecoverable readerror
Nog niet getest op standalones maar aangezien dit ook vooral iets zegt over de houdbaarheid zou ik deze dus niet kopen.
Ook gezien de prijs zou ik eerder 50 cent meer betalen en dat die fuji's nemen..
Nu ben ik wel erg benieuwd naar Beall/Samsung -R
huh zijn deze 2,75 per stuk?! das helemaal bezopen dan
of mischien staat het verkeerd op cdr-winkel (moet het 50 ipv 25 stuks zijn).
??
BeAll000P40

een Drama dus
Nog niet getest op standalones maar aangezien dit ook vooral iets zegt over de houdbaarheid zou ik deze dus niet kopen.
Ook gezien de prijs zou ik eerder 50 cent meer betalen en dat die fuji's nemen..
??
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2004 15:04 ]
op wat voor speed zijn ze gebrand?Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 14:48:
Samsung +R cdr-winkel
BeAll000P40
[afbeelding]
een Drama dus
??
de PO ziet er wel netjes uit verder
Verwijderd
Op 4x Gebrand
Zijn de resultaten met +R altijd slechter dan -R?
Met ritek +R had ik ook al een keer nog slechter....
Zijn de resultaten met +R altijd slechter dan -R?
Met ritek +R had ik ook al een keer nog slechter....
Kan wel kloppen. Alleen de BeAlls verkocht onder hun eigen naam is goedkoop. De samsungs met zelfde mediacode zijn aan de prijzige kant.Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 14:48:
??
[afbeelding]
Hmm misschien heeft de BeAlls dezelfde afwijking met kprobe op 4x als de RICOHJPNR01?? Zou je een test willen uitvoeren op 2x of max? Kijken wat de PI dan doet. Zou het zelf willen doen, maar zal nog een paar nachtjes moeten wachten