[IE] Links openen niet meer.

Pagina: 1
Acties:

• Brainsnack
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-08 18:47
Ik heb net wat, naar mijn mening, onbruikbare sofware van m'n computer geuinstalled. Nu is alles net wat netter, alleen krijg ik nu met hetvolgende probleem te maken:

Ik kan gewoon IE opstarten, ok tot nu toe prima. Maar wanneer ik op een linkje klik, of dit nou om een plaatje gaat of tekst geen verschil, dan opent zich wel een venster, maar er gebeurt verder niks.

Ik kan mij wel herinneren dat nadat ik al die zooi eraf had gebonjourd, dat ik wel een melding kreeg bij een openstaand venster dat er iets mis wat met een component (ofzo), iets met beveiliging en dat de pagina misschien niet correct werd weergegeven.

Ik zou niet weten wat er hier aan de hand is. Ik hoop iemand out there wel, want ik het is niet meer mogelijk om de Toto online te spelen op dit moment (drama).

Liever geen links, want tja...lees bovenstaand.

[ASUS H97-Pro][Intel i5-4690][16GB Crucial Ballistix Sport][Gigabyte GTX1070][Samsung 860 EVO 1TB][Samsung 840 EVO 250GB][1TB Samsung F1][Corsair Vengeance 650M][Corsair Carbide 200R][HyperX Alloy Origins Core][Logitech G305][LG 38UC99-W]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Brainsnack schreef op 10 januari 2004 @ 03:09:
Ik heb net wat, naar mijn mening, onbruikbare sofware van m'n computer geuinstalled. Nu is alles net wat netter, alleen krijg ik nu met hetvolgende probleem te maken:

Ik kan gewoon IE opstarten, ok tot nu toe prima. Maar wanneer ik op een linkje klik, of dit nou om een plaatje gaat of tekst geen verschil, dan opent zich wel een venster, maar er gebeurt verder niks.
Gebeurt er wel iets als je de url copy&paste naar de adresbalk ?

Welke onnodige software heb je geinstalleerd ?

Al met een goede spywarescanner als Ad Aware gescand ? en een virusscanner ?
Ik kan mij wel herinneren dat nadat ik al die zooi eraf had gebonjourd, dat ik wel een melding kreeg bij een openstaand venster dat er iets mis wat met een component (ofzo), iets met beveiliging en dat de pagina misschien niet correct werd weergegeven.
Zonder de melding beginnen we niet veel.... staan er ook nog vermeldingen in je event logs ?

Heb je de Windows updates geinstaleerd ? Dan doel ik nu met name even op IE6 service pack 1 en navolgende beveiligingspatches.
Ik zou niet weten wat er hier aan de hand is. Ik hoop iemand out there wel, want ik het is niet meer mogelijk om de Toto online te spelen op dit moment (drama).

Liever geen links, want tja...lees bovenstaand.
Lastig van de Toto :| Maar als je geen links wil ontvangen, verwacht je dat we je stap voor stap gaan uitleggen wat je kan doen ?

Er is een stappenplan opgesteld, dat voorafgaand aan het openen van een topic gevolgd dient te worden. Dit wordt in de Software Algemeen - Policy uitgelegd. Heb je deze al doorgenomen ?

Wat heb je bijvoorbeeld zoal gevonden met Google en de GoT search ?

Graag meer info dus ;)

[ Voor 7% gewijzigd door sanfranjake op 10-01-2004 05:35 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters