hoi iedereen ik heb zoon half jaar geleden een pc gekocht met alles derin en deraan nou heb ik een probleem. ik heb een tv kaart in mijn pc en een software er voor ik kan dan tv kijken op mijn pc maar na een tijdje kan ik dat niet meer dan blijft de beeld zwart (wat normaal een zender moet weergeven) en als ik ga scannen voor zenders dan valt de pc ineens uit zonder alles aftesluiten ik snap er niks van (medion wdm cideo capture) medion tv tuner mk2/3
Wellicht de power save of screensaver ofzo? Dat ie na 30 minuten in standby gaat?
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
hey, welkom op GoT.
Vertel eerst eens even welke windows versie je gebruikt, dat willen we nml graag weten.
Zie ook Windows Operated Systems - Policy
Geef verder ook zoveel mogelijk relevante informatie over je hardware / drivers /etc. en vertel wat je allemaal al hebt geprobeerd.
Ook dit willen we allemaal graag vantevoren weten.
Neem daarvoor ook even de volgende punten goed door aub:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Een beknopte beschrijving van de mogelijkheden die het forum biedt
Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden
En probeer even met de
knop je post wat te verduidelijken door die informatie toe te voegen en wat meer leestekens en 'enter' te gebruiken aub.
Vertel eerst eens even welke windows versie je gebruikt, dat willen we nml graag weten.
Zie ook Windows Operated Systems - Policy
Geef verder ook zoveel mogelijk relevante informatie over je hardware / drivers /etc. en vertel wat je allemaal al hebt geprobeerd.
Ook dit willen we allemaal graag vantevoren weten.
Neem daarvoor ook even de volgende punten goed door aub:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Een beknopte beschrijving van de mogelijkheden die het forum biedt
Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden
En probeer even met de
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Verwijderd
Waarschijnlijk een conflict met je pci hardware.
gebeurt ook weleens.
maar verder geen idee met wat voor computer we te maken hebben.
gebeurt ook weleens.
maar verder geen idee met wat voor computer we te maken hebben.
Verwijderd
Probleem met mijn pc (Windows XP)
Nadat ik me mijn pc opgestart heb, wordt mijn PC na een 3-tal minuten afgemeld en moet ik me terug aanmelden, wat natuurlijk heel vervelend is
Wat kan de oorzaak zijn van dit probleem ???
Nadat ik me mijn pc opgestart heb, wordt mijn PC na een 3-tal minuten afgemeld en moet ik me terug aanmelden, wat natuurlijk heel vervelend is
Wat kan de oorzaak zijn van dit probleem ???
Blaster virus.Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 22:50:
Wat kan de oorzaak zijn van dit probleem ???![]()
http://www.microsoft.com/security/incident/blast.asp
http://www.microsoft.com/...673a38b4cf&displaylang=en
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Naast ^^^
Maar check trouwens ondertussen even zelf je logboek, Hangen en Opstartproblemen troubleshooter, de Windows XP en 2000 BSOD guide en als dat nog niet helpt wat mensen met dezelfde vraag. Met wat geluk ben je er dan al
Wat voor PC verder; welk moederbord etc? Dat gokt even makkelijker als we alles wetenVerwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 22:50:
Maar check trouwens ondertussen even zelf je logboek, Hangen en Opstartproblemen troubleshooter, de Windows XP en 2000 BSOD guide en als dat nog niet helpt wat mensen met dezelfde vraag. Met wat geluk ben je er dan al
offtopic:
Topictitel afgemaakt, zie momania
Topictitel afgemaakt, zie momania
edit:
Oeps
Ik had niet eens door dat je niet de topicstarter was.
LaZaRoNi_86, welk OS en precieze hardware heb jij?
Oeps
LaZaRoNi_86, welk OS en precieze hardware heb jij?
[ Voor 7% gewijzigd door F_J_K op 10-01-2004 01:52 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Uuh, als je een probleem hebt met je pc, wil je dan een eigen topic openen en niet een andermans topics gebruiken? Valt een beetje onder 'topic kaping'Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 22:50:
Wat kan de oorzaak zijn van dit probleem ???![]()
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Verwijderd
Zoek het even in je gebruikers..
Als je enige bent moet er een gebruikers staan. nl. de beheerder.
de rest kan je wegdoen.
Als je enige bent moet er een gebruikers staan. nl. de beheerder.
de rest kan je wegdoen.
Pagina: 1