Toon posts:

[2k3]Explorer rechts klik menu organiseren

Pagina: 1
Acties:
  • 99 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
als ik nu rechts klik op een bestand staat er "play with media player" "play in winamp" "treesize pro" en nog veel meer nou verschilt het wel per bestands soort maar als ik een folder selecteer dan ZIJN ER ongeveer 5 die ik weg wil hebben
ik dacht dit is makkelijk te vinden via search maar nix nuttigs, want is het niet gewoon in je reg te vinden ofzo ? of desnoods via een programma ofzo

thx

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2004 21:01 . Reden: zo beter riemer?? ]

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

als ik het op me Windows Server 2003 doe zie ik niks van dat soort exotisch geinstalleerde dingen er tussen staan eigenlijk. Misschien moet je gewoon eens WindowsXP als desktop gebruiken en niet een Server Operating System.

Verder zal er vast iets in je registry staan met snelkoppelingen.. Je kunt het ook oplossen door windows media player en dergelijke gewoon te deinstalleren.

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Media Speler op server :?

FF offtopic: wat moet je doen om Microsoft meedelen dat servers standaard geen multimedia zooi bij base install nodig hebben laat staan updates voor die multimedia zooi :?

Daarnaast: de enige exotische software op mijn server(s) is Winrar / Winzip en backup software ....

* aReaRe rent weg

@TS Stoned Bob

Kan je je topic start iets verduidelijken :? Ik heb het verhaal nu 4x gelezen en snap er nog werkelijk geen hout van :?

[ Voor 28% gewijzigd door aReaRe op 09-01-2004 20:28 ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Topicstarter
hmmz jah ik gebruik dus 2k3 als desktop :*) (en plz nu geen geflame ofwat want het is gewoon xp in gebruik)...

@ Riemer Reinalda ik bedoel gewoon het rechts klik menu wat er komt als je op een bestand klikt das toch niet zo ingewikkeld 8)7 ?

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 20:42:
hmmz jah ik gebruik dus 2k3 als desktop :*) (en plz nu geen geflame ofwat want het is gewoon xp in gebruik)...

@ Riemer Reinalda ik bedoel gewoon het rechts klik menu wat er komt als je op een bestand klikt das toch niet zo ingewikkeld 8)7 ?
Wat bedoel je hiermee :?
ou verschilt het wel per bestands soort maar als ik een folder selecteer dan ongeveer 5 die ik weg wil hebben
ik dacht dit is makkelijk te vinden via search maar nix nuttigs, want is het niet gewoon in je reg te vinden ofzo ? of desnoods via een programma ofzo

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik begrijp je verhaal ook hoor alleen is het mode laatste tijd op GoT om te zeuren over de Topic start ;)

Maar in je register kan je inderdaad dat menuutje vinden ja klopt weet alleen niet waar ben het wel tegengekomen een keer dacht ik ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37

tis geen XP in gebruik, het ziet eruit als XP maar dat is het niet...

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
haha nero helemaal gelijk lol
maar ik kan het niet vinden in me registry :(

na wat door zoeken op google kon ik alleen progs voor er juist nog een link erbij te doen :?
of van forums van mensen die hetzelfde probleem hebben :+ :
http://www.mistered.us/wwwboard/messages/3398.shtml

en zwelgje geloof me het is xp ingebruik ok alleen dan sneller (8>

hmm vaag toen ik dit typde was die reply van riemer er niet
dus nog ff:
ik bedoel met dat stukje dat het per bestand soort verschil dus bv bij een plaatje staat er allemaal links voor imageviewers en bij mp3 mp3 players en films videoplayers...

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2004 21:02 ]

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 20:53:
haha nero helemaal gelijk lol
maar ik kan het niet vinden in me registry :(

na wat door zoeken op google kon ik alleen progs voor er juist nog een link erbij te doen :?
of van forums van mensen die hetzelfde probleem hebben :+ :
http://www.mistered.us/wwwboard/messages/3398.shtml

en zwelgje geloof me het is xp ingebruik ok alleen dan sneller (8>

hmm vaag toen ik dit typde was die reply van riemer er niet
dus nog ff:
ik bedoel met dat stukje dat het per bestand soort verschil dus bv bij een plaatje staat er allemaal links voor imageviewers en bij mp3 mp3 players en films videoplayers...
* Zwelgje heeft al ruim ervaring met 2003 server (in bedrijfsomgevingen) dus jij hoeft mij niks te vertellen ik heb mijn eigen conclusies...

XP=desktop
2003=server of op desktops van eigenzinnige tieners die niet beter weten als een paar icoontjes

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
naja of je me wilt geloven of niet ik heb xp en 2k3 helemaal schoon geinstalleert en alleen drivers geinstalleert en 3dmark 2k1/3 pcmark auqamark gedraaied en de resultaten waren ongeveer hetzelfde sommige waren zelfs sneller maar het was maar niet meer dan 100 ofzo(alle bios instellingen en hardware en drivers waren hetzelfde bij beide os)

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

XP=Client software. Windows Server 2003 is Server software. Als jij DNS Active Directory en dat soort zaken op een XP client weet te implementeren gaan we weer praten over XP Server.. en nee niet over Beta versies van Server 2003....waar XP Server onderstaat.

Verwijderd

Topicstarter
uhm heb geen beta hoor... :? :?

enuh 2000 was ook een server os maar ik heb hem toch van het begin als desktop gebruikt _/-\o_ (8>

ik zie het zo windows is geen server os 8)7 :o

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2004 22:32 ]

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05 21:29

momania

iPhone 30! Bam!

Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 22:30:
enuh 2000 was ook een server os maar ik heb hem toch van het begin als desktop gebruikt _/-\o_ (8>
Mja, laat ik het verhaal dan maar even afsluiten:

Windows had onders de 2000 versie meerdere server OS'en én een client OS. Jij had daar waarschijnlijk gewoon de client versie van geinstalleerd.

Windows 2003 is een server OS en mag er dan wel uitzien als XP en zich gedragen als XP (in jouw ogen), heb is en blijft een server OS en is dus niet bedoeld als client OS, punt.
Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 22:30:
ik zie het zo windows is geen server os 8)7 :o
Windows heeft dus verschillende versies en sommige daarvan zijn speciefiek voor servers gemaakt, net al 2003.
Dringt het nu al tot je door :?

Verder wordt ik ook niet echt veel wijs uit je verhaal:
Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 19:27:
nou verschilt het wel per bestands soort maar als ik een folder selecteer dan ZIJN ER ongeveer 5 die ik weg wil hebben
Vertel dan iig welke 5. Ik kan in mijn glazen bol helaas niet zien welke je bedoeld.
ook snap ik het nut er niet echt van om context menu items weg te halen en je komt nou ook niet echt met een rede die voor jouw van belang is. Als je daar nou ook eens mee kwam, dan hadden wij het misschien kunnen begrijpen.

Verder is er op internet, al dan niet met google dan wel met onze eigen search, zat te vinden over het aanpassen van het context menu in windows.

Lees ook btw dit even door mbt tot je topic start etc..
Windows Operated Systems - Policy
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.