Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Siemens gaat binnenkort de st60 uitbrengen, is een verbeterde versie van de st55

Afbeeldingslocatie: http://www.e-deep.de/bilder/st60_01.jpg
Siemens mobile introduces the ST60 with video messaging technology
Munich, 09.01.2004

Siemens Information and Communication Mobile (Siemens mobile) launched the new slinky Siemens ST60. The phone captures and sends video, has a digital camera with 4 x zoom and a brilliant 65K display for consumers who want to communicate everything instantly. The ST60 will be available across Europe from January 2004.
The small (87grams) ST60, with its sleek lines and lustrous metallic finish, is as smart as it is sexy. Siemens’ latest integrated camera phone not only captures video, it also has a 4x zoom for more detailed digital still pictures. So the color screen lets you play film director or close-up photographer to create emotive MMS messages for friends or family.

Despite its diminutive dimensions, Siemens ST60 hosts a compelling range of clever ‘life management’ tools - including email, detailed address book, organizer with reminder functions, currency converter, calculator and more. And these functions are easy to use and access thanks to a simple 5-way joystick navigator.

To make it reflect your personality, you can personalize the ST60. You can compose unique 40-tone sound quality polyphonic ring tones, or download tones and Java applications fast from the likes of www.my-siemens.com/city thanks to WAP 2.0 and the latest GPRS technology. And of course there are Javaд based strategy and action games like arcade classic Tetris for gaming fans. The available accessories for the ST60 include a Headset PTT, a serial Data Cable, a Li-Ion Battery 750 mAh and EU or UK charger.

The ST60 will be available across Europe from January 2004.
Afbeeldingslocatie: http://www.siemensinfo.de/images/st60sheet.gif

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2004 17:45 ]

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-11 23:08

The PyroPath

Go Tweak your ass off

enig idee wat voor camera er in zit en of er bluetooth in zit? zo te zien niet he?

Breek je nek voorzichtig

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik had verwacht dat het een zakelijker vormgegeven MC60 zou zijn, maar logica lijkt er niet meer in die typenummers te zitten.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-11 16:03

Arethusa

Niet die server

Is er al bekend wat hij gaat kosten? Ik vind hem aardig goed uitzien 8)

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Verwijderd

opzich wel een geinig ding. nu nog hopen dat er BT opzit. dat was voor mij ook de reden om de ST55 niet te kopen.

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Zo te zien geen Bluetooth. De camera zal waarschijnlijk ook hetzelfde zijn als de ST55 (VGA zoals staat geschreven, dus niet meer dan 640x480). Ik had gehoord dat dit een soort ST55i is. Wel jammer, want ik vond die ST55 ook al een mooie phone.

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-11 14:17
Ik vind hem veel op de Nokia's lijken, dat het tegenwoordig moeilijk is om met een nieuw ontwerp te komen kan ik begrijpen. Maar van Siemens verwacht ik toch eigenlijk nog wel iets beters (zie S55 of SL55, die hebben een eigen look & feel).

• 0xDEADBEEF
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 17:43:
Siemens gaat binnenkort de st60 uitbrengen, is een verbeterde versie van de st55

[afbeelding]

[...]

[afbeelding]
Ik heb het even vertaald B) :

Specs:

Dual Band EGSM 900 / GSM 1800
GPRS Klasse 10
WAP 2.0

Afmetingen: 99 mm x 48 x 22 mm (L x B x H)
Volume: 76 cm³
Gewicht: 87 gram
Standbytijd: Tot 140 uur met een standaardaccu.
Gesprekstijd: Tot 4 ½ uur met een standaardaccu.
Accu: Li-Ion 750 mAh.
Laadtijd van accu: Max. 3 ½ uur.
Antenne: geïntegreerde antenne.
Display: 120 bij 160 pixels, 65k kleuren-TFT LCD (1,89 ")
Spraakcodering: Half Rate / Full Rate / Enhanced Full Rate.
SIM: 3 Volt Plug-in.

Hoofdkenmerken

Geïntregeerde VGA-camera
Groot 65k kleuren TFT-display ( 120x160 pixels )
Joystick-navigatie ( 5 richtingen: links, rechts, boven, beneden en indrukken )
Video afspelen met 6 FPS, MPEG4 en H.263 ondersteuning.
Java (MIDP 2.0 en CLDC 1.0)
AMR voor MMS (Toon opnemen en via MMS zenden)
Volledige MMS-functionaliteit
E-mailclient
EMS versie 5.0
OTA-download van beltonen, afbeeldingen en WAP-Browsersetup
Polyfone beltonen (polyfone 40-stemmige melodieën voorgeïnstalleerd) ( YAMAHA SMAF MA3 )

Extra's

Geïntregeerd fotoalbum voor Jpeg
Melodie-maker
Compleet uitgevoerd (ausgestettetes :? ) adresboek (15 Folders) inclusief organizer met kalender, to-do lijsten en taken.
Belangrijke to-do lijsten voor verjaardagen.
Automatische shutdownfunctie: de eigenaar kan een tijdstip instellen waarop het toestel zichzelf elke dag automagisch uitschakelt.

Datamode/Faxmode voor modem-en faxfuncties.
Trilalarm.
Intelligente SMS-invoer met T9.
Calculator/Valuta-conversie.
Laatst gebelde nummerlijst van 10 nummers/tel. boek entries.
Lijst met 20 laatst gebelde/ontvangen gesprekken.
10 Instelbare snelkiesnummers (1-9).

Conclusie: :9~ net zoals de Siemens ST55

Alleen deze is dus wel van Siemens zelf, niet van een 3rd Party fabrikant zoals ik hier ergens heb gelezen.

[ Voor 2% gewijzigd door 0xDEADBEEF op 10-01-2004 12:10 . Reden: vertaaltypo :D ]

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

Verwijderd

140 seconden stand by is niet echt vet é :|

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 20:55:
Kun je nagaan als je er mee gaat bellen.

Ben ook benieuwd wat dit ding gaat kosten.

[ Voor 11% gewijzigd door Marzman op 09-01-2004 21:48 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 20:55:
:o

• deuxani
flipjevandejam schreef op 09 januari 2004 @ 19:36:
Ik vind hem veel op de Nokia's lijken, dat het tegenwoordig moeilijk is om met een nieuw ontwerp te komen kan ik begrijpen. Maar van Siemens verwacht ik toch eigenlijk nog wel iets beters (zie S55 of SL55, die hebben een eigen look & feel).
Op de Nokia's lijken??? Hij lijkt op 1 telefoon en dat is de T68i. Ik ken echt geen enkele Nokia die hier op lijkt hoor. Ik vond het wel een verrassend design van Siemens die ST55. Het kan sowieso niet op een Nokia lijken aangezien Nokia's alleen maar kleine schermen hebben. ;)

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

was die siemens st55 niet door een ander bedrijf dan siemens gemaakt?
dan zal dit voor de st60 ook wel gelden.

edit: odm heeft de st55 ontwikkeld.
maar wat zijn nou de grootste verschillen tussen de st55 en st60??
uiterlijk zijn ze bijna dezelfde, zover ik het zo snel zie, niet echt grote verschillen.
ik heb het idee dat het dezelfde telefoon is als de st55, maar dan ook voor niet t-mobile klanten tekoop.
Ik ben een beetje slaperig op het moment, dus verbeter me maar als ik het mis heb.

[ Voor 75% gewijzigd door job op 10-01-2004 00:00 ]

• 0xDEADBEEF
  • Niet online
damster schreef op 09 januari 2004 @ 23:53:
was die siemens st55 niet door een ander bedrijf dan siemens gemaakt?
dan zal dit voor de st60 ook wel gelden.

edit: odm heeft de st55 ontwikkeld.
maar wat zijn nou de grootste verschillen tussen de st55 en st60??
uiterlijk zijn ze bijna dezelfde, zover ik het zo snel zie, niet echt grote verschillen.
ik heb het idee dat het dezelfde telefoon is als de st55, maar dan ook voor niet t-mobile klanten tekoop.
Ik ben een beetje slaperig op het moment, dus verbeter me maar als ik het mis heb.
De ST55 heeft triband volgens het ST55 topic

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/787253
typo aangepast in vertaling

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

• deuxani
Op Mobile Review.com staat:

"The handy is said to be completely like the Siemens ST55 differing only in the Java MIDP 2.0 support and short video clips recording opportunity."

Dat is het dus. :*) En op die datasheet staat dus dat er T-Mobile varianten en Siemens varianten beschikbaar zijn in Januari 2004, dus ik ga ervan uit dat er ook simlock vrije versies uitkomen.

Verwijderd

En ook deze keer valt het weer tegen! Inmiddels is het eind januari, en er is nog steeds praktisch niets over te lezen. Op de Nederlandse Siemens webstek staat ook nog geen aankondiging. Het lijkt net zo te gaan als met de Sony Ericsson T630.

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:38
We zijn nu alweer een paar maanden verder.....

Weet iemand al iets meer van deze telefoon?En dan met name wanneer hij uit komt?

Verwijderd

hopelijk kun je met dit ding wel de fotos via de datakabel eraf afhalen want dat is met mn ST55 nog niet gelukt!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:38
Vreemd hoor dat dit toestel zo weinig aandacht krijgt. Ik heb zo'n gevoel dat dit toestel nooit uit gaat komen......

Of zijn er andere berichten?

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Staat al iets meer van online hier

Afbeeldingslocatie: http://www.my-siemens.com/aperto/com.aperto/MySiemens/Images/Product/mw/hd/hd/hq/hq_st60_0.jpg
De nieuwe ST60 maakt en verstuurt videobeelden, is uitgerust met een digitale camera met 4 x zoom en een schitterend 65K-scherm speciaal voor hen die alles onmiddellijk willen communiceren.

De compacte ST60 (87 g) met zijn gestroomlijnde vormen en glanzende metaalafwerking is even slim als sexy. Deze gloednieuwe gsm met camera van Siemens maakt niet enkel videobeelden, maar is ook voorzien van een 4x zoom voor digitale detailfoto’s. Met dit kleurenscherm word jij een echte regisseur of close-up fotograaf en kan je je vrienden en familie verrassen met gevoelsgeladen MMS-berichten.

De ST60 van Siemens is klein maar krachtig: dit toestel bevat een heel gamma van intelligente ‘life management’-tools, zoals e-mail, gedetailleerd telefoonboek, organizer met reminder-functies, muntomzetter, rekenmachine enz. En deze functies zijn makkelijk te activeren en te gebruiken dankzij de eenvoudige 5-wegs joystick-navigator.

Bovendien kan je je ST60 een volledig eigen look geven. Je kan kiezen uit 40 akkoorden om zelf polyfone beltonen van superieure kwaliteit te componeren of je kan beltonen en Java-applicaties snel downloaden vanop www.my-siemens.com/city met WAP 2.0 en de geavanceerde GPRS-technologie. En er zijn natuurlijk ook nog de op Java™ gebaseerde strategie- en actiespelletjes zoals het klassieke Tetris Arcade voor echte spelfanaten. De volgende accessoires zijn beschikbaar voor de ST60: PTT-koptelefoon, seriële datakabel, Li-Ion batterij 750 mAh en EU- of UK-lader.

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Vriend van mij heeft de Siemens T60 al. Hij heeft hem in Duitsland gekocht..

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Pagina: 1