Op zoek naar een Laptop met P4 en atiM10 128ddr,beschikbaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Morph666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 10:52
Hallo medetweakers,

Ben op zoek naar een laptop van ongeveer rond de 1500/1700 euro's,
eisen zijn dat er een Ati m10 128ddr in moet zitten, 512ddr, en een 2,5 / 2,6 / 2,8 ghz pentium 4 cpu.

Ben al op de Promedion D410V van www.de-laptopper.nl gestand,
maar dat is medion niet bepaald een laptop merk om trots op te zijn. :)

De dell heeft de laptop alleen met centrino processor en dan zit er een ati m10 64ddr in.

Zijn er toevallig in het verleden onderzoeken hierna geweest welke laptop's het beste presteren in 3dmark 2001SE/2003 bijvoorbeeld ?

(volgens mij zijn dit soort topic alleen niet gewenst, 'k hoop toch alleen dat ie open kan blijven omdat ik zeer geinstresseerd ben in ervaringen van andere mensen die een laptop hebben met mobile 9600 128ddr (ati m10)

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 07:40
Jewel komt binnenkort met de Jewel Diamond 2000, een Pentium 4 2,66 Ghz/ ATi M10 128 Mb/ 256Mb DDR/ 15,4" WXGA/ Combodrive. Prijs zal op iets meer dan 1400 euro komen las ik in de nieuwsbrief van laptopoutlet.nl. Voor een paar tientjes nog wat extra geheugen en wellicht een grotere HD en je bent klaar.

Promedion is overigens niet het zelfde als Medion!

[ Voor 21% gewijzigd door Timmy op 09-01-2004 18:09 ]

• Morph666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 10:52
Maar promedion wat is het eigenlijk?

Komt ook zo onbekent voor, is het wel betrouwbaar?

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 07:40
Morph666 schreef op 09 januari 2004 @ 18:14:
Maar promedion wat is het eigenlijk?

Komt ook zo onbekent voor, is het wel betrouwbaar?
www.promedion.nl. Is voor zover ik kon achterhalen een eigen merk van xs2.nl. Of het een betrouwbaar merk is weet ik niet, het merk is voor mij ook tamelijk onbekend.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Er zijn er genoeg, zowel laptops als ervaringen. :P

Nog een merk, die je misschien bekender in de oren klinkt, is Gericon. Deze hebben ook een m10/P4 combo beschikbaar. De laatste tijd zie je steeds meer notebooks opduiken met een m10, later zullen er wel meer bijkomen dus.

Een paar linkjes over promedion:
[search=promedion ervaring]
[rml][ laptop] welke laptop met ATI mobility 9600 (Pro)[/rml]
Promedion 5600 of Dell inspiron 8100
Tha_Wrecka schreef op 20 oktober 2003 @ 02:01:
KaMiKaZe: Promedion is wel degelijk een "merk" namen als Jewel en Gericom (Peacock :?) zijn ook redelijk bekend in Nederland, maar missen service en kwaliteit.
Bij Promedion hebben ze zoveel vertrouwen in hun eigen merk dat ze er zelfs standaard 1 jaar On-site garantie bij doen. Bij de "A"-merken mag je daar mooi voor betalen!

Promedion = geen Medion! Promedion is gewoon zoals eerder genoemd Clevo. en Clevo levert zoals ik op de go-L site zie ook gewoon de barebones aan hun.
Zij geven ze zelf een ander kleurtje en whoaaa die power laptops zijn alleen in amerika verkrijgbaar..
Promedion levert dus exact dezelfde configuraties als I-go en voor een scherpere prijs. En ja die kleur er is niet in Nederland.. maar de rest wel. En daar gaat het om!
Alienware, ook een bekende Power Laptop uit Amerika is ook gewoon Clevo. In België heet Clevo Advance. Elk land heeft zijn Clevo distri's die er weer een andere naam aan geven.

Daarmee bedoel ik dus: Clevo is wereldwijd bekend met lokale merken. Dus ook zeker een A-merk. ;)
Over de m10 is ook wel genoeg te vinden, neem bijvoorbeeld dit topic: Jewel Brilliant 2785 met Radeon M10. Een groot topic met zelfs een mini-review over een laptop met een m10. Zie ook: deze review voor meer informatie over de m10.

• flipmans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09-2022
zelf ben ik ook opzoek naar een laptop met goede grafische kaart, de promedion D410V is er aantrekkelijk maar nadeel daaraan is dat hij maar 1 a 1,5 uur met een accu doet, (2e accu is een optie).

Andere laptop die e.v.t in aanmerking komen voor mij is de Asus M600N heeft een goede videokaart (dan wel 64MB) en 1,5Ghz centrino (keuze) aangezien de centrino 1,5Ghz kwa prestaties even goed als een 2,4Ghz P4 is komt deze in aanmerking.

maar de jewel diamond 2000 klinkt ook erg intressant alleen nog hopen dat de prijs wat meevalt :)

Ps. Tips zijn altijd welkom.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Aikeleer in "Op zoek naar een Laptop met P4 en atiM10..."

Zoals hier blijkt is er met een beetje zoekwerk redelijk wat informtie te vinden om je vraag te beantwoorden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.