KaMiKaZe: Promedion is wel degelijk een "merk" namen als Jewel en Gericom (Peacock

) zijn ook redelijk bekend in Nederland, maar missen service en kwaliteit.
Bij Promedion hebben ze zoveel vertrouwen in hun eigen merk dat ze er zelfs standaard 1 jaar On-site garantie bij doen. Bij de "A"-merken mag je daar mooi voor betalen!
Promedion = geen Medion! Promedion is gewoon zoals eerder genoemd Clevo. en Clevo levert zoals ik op de go-L site zie ook gewoon de barebones aan hun.
Zij geven ze zelf een ander kleurtje en whoaaa die power laptops zijn alleen in amerika verkrijgbaar..
Promedion levert dus exact dezelfde configuraties als I-go en voor een scherpere prijs. En ja die kleur er is niet in Nederland.. maar de rest wel. En daar gaat het om!
Alienware, ook een bekende Power Laptop uit Amerika is ook gewoon Clevo. In België heet Clevo Advance. Elk land heeft zijn Clevo distri's die er weer een andere naam aan geven.
Daarmee bedoel ik dus: Clevo is wereldwijd bekend met lokale merken. Dus ook zeker een A-merk.
Die Dell gasten zijn schoften. Je hebt misschien wel veel mogelijkheden maar aan het eind van de rit zit je met een dure laptop en € 90 afleverkosten!!! Komen ze dat ding met de taxi van Amsterdam naar Groningen brengen ofzo?
Ga je voor een laptop die je gebruikt als desktop vervanger en wil je er een een Ati M10 met 128 mb in, ga dan gewoon voor de Promedion (
D500P)
Die 17 inch schermen zijn mooi tegenwoordig op laptops maar kunnen maximaal 1280x1024 aan. Ik zelf ga dan liever voor een 15 Inch scherm met een 1200x1600 resolutie. Echt klein worden de lettertjes dan niet. Voordeel is ook dat het scherm heel erg scherp is, dat mis ik nog steeds bij de 17 Inch modellen (behalve de
Toshiba Satellite P20 
).