Toon posts:

chello newsserver

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben redelijk nieuw in het nieuwsgroepen gebeuren en heb het volgende probleem. ALLES wat ik binnenhaal bevat compleet lege of bijna lege rars (1 of 2 blocken van de 40+) en de meeste posts zijn vanaf het begin tot het eind niet compleet (de geposte delen) ik heb Chello en gebruik FTD in combinatie met grabit (beiden de nieuwste versie) heb ook agent geprobeerd maar die vond ik lastig werken..

de headers ophalen lukt wel en het downloaden LIJKT te lukken behalve dan dat het mega snel gaat en het dus ook niet compleet is VERRE van compleet zelfs (volgens de PAR2 check)

ik heb het daarvoor op een betaalserver getest van een vriend van mij dat ging PRIMA alles klopte en kwam goed binnen

ps. ik gebruik news.brabant.chello.nl omdat die (naar zeggen) een hogere retension heeft

meer mensen die dit probleem herkennen of is er toch iets niet goed ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 23:56:
Ik ben redelijk nieuw in het nieuwsgroepen gebeuren en heb het volgende probleem. ALLES wat ik binnenhaal bevat compleet lege of bijna lege rars (1 of 2 blocken van de 40+) en de meeste posts zijn vanaf het begin tot het eind niet compleet (de geposte delen) ik heb Chello en gebruik FTD in combinatie met grabit (beiden de nieuwste versie) heb ook agent geprobeerd maar die vond ik lastig werken..

de headers ophalen lukt wel en het downloaden LIJKT te lukken behalve dan dat het mega snel gaat en het dus ook niet compleet is VERRE van compleet zelfs (volgens de PAR2 check)

ik heb het daarvoor op een betaalserver getest van een vriend van mij dat ging PRIMA alles klopte en kwam goed binnen

ps. ik gebruik news.brabant.chello.nl omdat die (naar zeggen) een hogere retension heeft

meer mensen die dit probleem herkennen of is er toch iets niet goed ?
De news server van chello zijn altijd brak. Heel veel imcomplete bestanden. Advies ga voor een pay server. Scheelt een hoop ergernis. Pas je wel op met je data limiet van chello >:).

• PtrO
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-05 00:46
Breek me de mond niet open, Voor nieuws oftwel binaries moet je niet bij chello zijn.

Is al jaren een probleem. Bespaar je de frustratie en neem een pay-account voor je newsserver of ga naar een provider die dat beter ondersteund.

Go with the flow blocking your way and use AD for achieving results

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:27

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Toen ik bij mijn moeder ( die ook Chello heeft) was, heb ik geprobeerd van de newsserver te downloaden (probeerde meerdere chello servers). Maar ze zijn allemaal brak... Kon amper headers updaten :r

OT: Nu is het bij mijn ISP (CistroN) ook niet veel beter hoor... Alleen de mp3 en pr0n groepen worden doorgelaten, de rest wordt gefilterd. :X ( Ik gebruik nu accounts van kennissen om op hun newsservers in te loggen >:) )
Alleen zijn ze bezig met een nieuwe newsserver :Y)

[ Voor 10% gewijzigd door Blisterin_Bull op 09-01-2004 00:42 ]

Systeem specs

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-03 15:43
't ging goed totdat chello 't aantal newsservers heeft teruggebracht. Als je nu de ip's vergelijkt zijn er nog maar 2 ip's welke je ook probeerd, terwijl er eerst een stuk of 8~10 waren, toen had het idd zin om news.rott.chello.nl en news.brabant.chello.nl enz op te halen.

Verwijderd

Topicstarter
fijn weet ik dat ook weer.. kan iemand me ook vertellen welke groepen van chello wel een BEETJE werken ?

ga dus mooi naar een andere provider!!! dit is waardeloos en de up speed is ook al bizar laag (in verhouding met ADSL) dan maar iets meer betalen voor goeie ADSL

in de tussentijd maar ff kijken naar leuke groepen die op chello wel een btje werken

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2004 01:30 ]

Verwijderd

Laat inderdaad die chello nieuwsgroepen lekker links liggen en zoek naar goeie betaalde groepen. Ik ben er ook tijden aan het zoeken geweest, maar het is om te janken. Misschien vind je het idee niets om ervoor te moeten betalen, maar je weet dan wel wat je krijgt, bij chello is dat maar afwachten. Soms wordt er iets interessants gepost en komt het voor dat de eerste bestanden alweer verwijderd zijn als de laatste er net op staan.
Nuttig in dit geval: Goede betaalde groepen Topic
Pagina: 1