Ik ben redelijk nieuw in het nieuwsgroepen gebeuren en heb het volgende probleem. ALLES wat ik binnenhaal bevat compleet lege of bijna lege rars (1 of 2 blocken van de 40+) en de meeste posts zijn vanaf het begin tot het eind niet compleet (de geposte delen) ik heb Chello en gebruik FTD in combinatie met grabit (beiden de nieuwste versie) heb ook agent geprobeerd maar die vond ik lastig werken..
de headers ophalen lukt wel en het downloaden LIJKT te lukken behalve dan dat het mega snel gaat en het dus ook niet compleet is VERRE van compleet zelfs (volgens de PAR2 check)
ik heb het daarvoor op een betaalserver getest van een vriend van mij dat ging PRIMA alles klopte en kwam goed binnen
ps. ik gebruik news.brabant.chello.nl omdat die (naar zeggen) een hogere retension heeft
meer mensen die dit probleem herkennen of is er toch iets niet goed ?
de headers ophalen lukt wel en het downloaden LIJKT te lukken behalve dan dat het mega snel gaat en het dus ook niet compleet is VERRE van compleet zelfs (volgens de PAR2 check)
ik heb het daarvoor op een betaalserver getest van een vriend van mij dat ging PRIMA alles klopte en kwam goed binnen
ps. ik gebruik news.brabant.chello.nl omdat die (naar zeggen) een hogere retension heeft
meer mensen die dit probleem herkennen of is er toch iets niet goed ?