[Feat] Report een fout

Pagina: 1
Acties:

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-01 21:14

WhiteDog

met zwarte hond

Topicstarter
Misschien zou het wel handig zijn om aan elk nieuws- en meukitem op de FP ook zo'n "handje" toe te voegen zoals op GoT.

Op die manier kun je dan ook snel spelfouten ed. doorgeven aan de nieuwsposter.

Dat kan nu ook wel via ICQ, mail, hier, ... maar imho lost het 2 problemen op:
- geen posts meer in het item zelf over "dit is fout"
- geen "nutteloze" posts meer hier

Verder verlaagt het ook de drempel om fouten te melden omdat het in 2 klikken kan :)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Wat is er nieuw sinds [rml][ feat] Mogelijkheid om spelfouten in newstopics te melden[/rml]? In dat topic staat eigenlijk wel waarom we dat niet doen en willen hebben enzo :).

• WhiteDog
  • Laatst online: 31-01 21:14

WhiteDog

met zwarte hond

Topicstarter
Harm schreef op 08 januari 2004 @ 23:16:
Wat is er nieuw sinds [rml][ feat] Mogelijkheid om spelfouten in newstopics te melden[/rml]? In dat topic staat eigenlijk wel waarom we dat niet doen en willen hebben enzo :).
Dan heb je is een goed idee :X

Goede voornemens voor 2005: geen ideeën peer posten :p

• Robin
  • Niet online
Ik zit nu ook in twee klikken op ICQ van een collega. Kwestie van de naam aanklikken en op het bloemetje rossen. Ik denk niet dat een soort handje zoals op GoT erg veel schelen, aangezien sommige mensen al te lui zijn om naar het forum te gaan of ICQ/mail/MSN/etc te gebruiken om een spelfout aan te geven.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Robin Vreuls schreef op 08 januari 2004 @ 23:21:
[...] aangezien sommige mensen al te lui zijn om naar het forum te gaan of ICQ/mail/MSN/etc te gebruiken om een spelfout aan te geven.
Daar komt bij dat een juiste opmerking m.b.t. spelfouten op de FP wordt beloond met een paar punten. In TMF is daarover al een discussie geweest en hoewel ik het er niet mee eens ben doe ik het sinds vandaag ook voor de punten.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
PcDealer schreef op 09 januari 2004 @ 12:00:
... hoewel ik het er niet mee eens ben doe ik het sinds vandaag ook voor de punten.
Dat is niet slim, want je kunt er niet vanuit gaan dat een nieuwposter alle reacties controleert op opmerkingen over spelfouten. Wel een aantal natuurlijk, maar echt niet alle. Dat is ondoenlijk en daarom is het IMHO ook niet goed om spelfouten op de FP zelf te melden. Ik vind dan ook dat opmerkingen over spelfouten offtopic zijn en dus op 0 horen ;).

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Harm schreef op 09 januari 2004 @ 12:09:
[...]

Ik vind dan ook dat opmerkingen over spelfouten offtopic zijn en dus op 0 horen ;).
Ik ben het met je eens, zie [rml]PcDealer in "[ feat] Mogelijkheid om spelfouten in new..."[/rml].

Maar ja, die discussie is al gevoerd (in FA niet TMF) en niet veel mensen zijn het met ons eens. Zie bijvoorbeeld [rml]Ecteinascidin in "[ feat] Mogelijkheid om spelfouten in new..."[/rml].

Iedere simpele reactie m.b.t. spelfouten krijgt er punten voor en dan zou ik het gaan ontlopen... :/

[ Voor 4% gewijzigd door PcDealer op 09-01-2004 14:47 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Pagina: 1