Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
De ATI map? Map zoals in een directory?
Dit komt vaak voor als je een iso gemount hebt of cd nog in je drive hebt zitten. Over wat voorn 'ati map' praat jij nu? Een map in je Program Files? Check je registery wat voorn spullen je als bootstuff hebt staan. Hier kan je zien welke processen je windows instal gaat laden wanneer hij aan het opstarten is. Misschien kan je daar wat uit opschonen. Dit kan je goed doen met RegCleaner (1 min google te vinden wel).
Dit komt vaak voor als je een iso gemount hebt of cd nog in je drive hebt zitten. Over wat voorn 'ati map' praat jij nu? Een map in je Program Files? Check je registery wat voorn spullen je als bootstuff hebt staan. Hier kan je zien welke processen je windows instal gaat laden wanneer hij aan het opstarten is. Misschien kan je daar wat uit opschonen. Dit kan je goed doen met RegCleaner (1 min google te vinden wel).
Kheb regcleaner maar vind er nix in over die map het is een map zoals in je program files die gewoon spontaan opstart na opstarten van windows
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
Ik heb hier ook last van gehad toen ik de 3.9 drivers erhad.
zeer vaag probleem.
heb mn computer nu geformateerd en 3.7 drivers erop en ik heb er iig geen last meer van gehad.
zeer vaag probleem.
heb mn computer nu geformateerd en 3.7 drivers erop en ik heb er iig geen last meer van gehad.
[KICK]
Same problem here. Nog steeds geen oplossing bekend?
Op de ATI-site vond ik ook niets maar ik ben niet van plan mijn systeem opnieuw te installeren. Ik hoop het alsnog te vinden..
Same problem here. Nog steeds geen oplossing bekend?
Op de ATI-site vond ik ook niets maar ik ben niet van plan mijn systeem opnieuw te installeren. Ik hoop het alsnog te vinden..
Verwijderd
Heb precies hetzelfde, ook geen zin om mijn systeem opnieuw te installeren... Ben benieuwd of iemand de oplossing heeft!
Dit topic hoort eigenlijk niet thuis in Software Algemeen maar in Windows Operated Systems - echter zijn er in Windows Operated Systems een groot aantal topics geweest over willekeurige mappen die uit zichzelf openen - en ik zie in dit topic niet echt terug wat je nou al geprobeerd hebt om dit probleem op te lossen 
Dit topic gaat dan ook dicht - kijk eventjes rond in Windows Operated Systems naar de topics die daar over gaan, en mocht je er niet uit komen, open dan een nieuw topic waarin je ten minste heel duidelijk oplijst wat je allemaal al geprobeerd hebt (aan de hand van de tips in eerdere topics)
Oh - en kijk hier even: [rml][ WinXP] Explorer-window na elke reboot?[/rml]
Dit topic gaat dan ook dicht - kijk eventjes rond in Windows Operated Systems naar de topics die daar over gaan, en mocht je er niet uit komen, open dan een nieuw topic waarin je ten minste heel duidelijk oplijst wat je allemaal al geprobeerd hebt (aan de hand van de tips in eerdere topics)
Oh - en kijk hier even: [rml][ WinXP] Explorer-window na elke reboot?[/rml]
[ Voor 6% gewijzigd door elevator op 25-02-2004 09:57 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()