MSI KT7-2Pro Helemaal dood?

Pagina: 1
Acties:

• MaDDoG
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-11-2025

MaDDoG

De brakste schakel

Topicstarter
Mijn computer geeft helemala geen kick meer. De power on, reset allemaal helemaal zonder reactie.

Als de stroom in mijn voeding zit is mijn monitor aan (zegt niks) maar ook mijn webcam (usb), en toetsenbord (toetsenbord ding...ps2?) krijgen stroom. Du smijn moederbord heeft wle stroom denk ik dan.

Nu wil ik zometeen een cheap ass moederbord kopen totdat ik echt ga upgraden om de tijd te overbruggen. Maar wil gewoon nog even horden dat het inderdaad niet aan mijn (nog best wel nieuwe, 400W) voeding kan liggen.

Aangezien ik over nog geen maand voor een maand naar Nieuw Zeeland ga (jeeej) geef ik graag zo min mogenlijk uit :)

"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-08 00:19
Haal de stekker eens uit de voeding, of zet de voeding even uit. Grote kans dat ie het na 5 min. wel weer doet. En check de condensatoren op je moederbord eens, kijk of ze bol staan en er bruine prut op zit. Dit type moederbord heeft soms last van slechte condensatoren, zoek maar een op msi k7t en condensatoren.

bijv. dit topic.

[ Voor 14% gewijzigd door Emcee op 08-01-2004 17:10 ]

• MaDDoG
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-11-2025

MaDDoG

De brakste schakel

Topicstarter
Ik had het gelezen ja. Heb de stekker er na jou suggestie ook nog de afgelopen nacht uitgelaten, en vanochtend (na de stekker er weeer in te doen :P) nog steeds helemaal niks. Had ook al gelezen over de condesatoren ja. Hoop dat als ik thuis kom ze ontploft zijn, heb ik in ieder geval de juiste keuzen gemaakt. Tijdgebrek zuigt.

Ik ga een cheap-ass bordje halen hier in de buurt :) Dank voor je reactie.

"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."