Toon posts:

vraagje h-l clan

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik en mijn vriend willen een clan maken wil iemand ons uitlegen wat daarbij komt kijken

het is voor Team Fortress (Half-life)
alvast bedankt

Verwijderd

www.clanbase.com

kijk daar maar eens

• MavhRik
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-08 21:09

MavhRik

Marcel

www.clanbase.com kom je een end!

Handig is een IRC kanaal op Quakenet met een bot (L, Q is overbodig)
Een server om wars op te spelen (server om op te spelen is altijd een probleem tenzij je een goeie eigen server hebt)

Website is ook leuk, want die kleine pagina van Clanbase stelt niet veel voor...

suc7, hoop dat je weet wat je doet, want in een clan helemaal als ClanLeader gaat veel tijd zitten.

PS, Al het bovengenoemde is gratis op de website en de server na (website zou gratis kunnen), maar een server is erg duur, en om je members geld te vragen of dat zelf te betalen... sponsoring is leuk als je het hebt, maar komt met verantwoordelijkheden en krijg je vaak pas als je wat betekend in de community...

maverick: A person who thinks and acts in an independent way, often behaving differently from the expected or usual way.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 12:51:
ik en mijn vriend willen een clan maken
Da's mooi :)
wil iemand ons uitlegen wat daarbij komt kijken
Euhh... GoT is niet bedoeld voor 'drop hier klakkeloos je vraag' vragen. Het is wel de bedoeling dat je het zelf gaat uitzoeken. En wanneer je tijdens het uitzoeken op specifieke problemen stuit ben je vrij om dit probleem hier voor te leggen. Maar het is dan wel de bedoeling dat je precies aangeeft welk probleem je hebt en wat je al allemaal zelf hebt geprobeert.

Ik zie dat jij je net hebt geregistreerd, dus welkom :)

Echter verzoek ik je de registratievoorwaarden nogmaals goed door te nemen (die voorwaarden waarmee je accoord gaat wanneer je je hier registreerd). Je vind deze voorwaarden hier:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Daarin staan ook de huisregels vernoemd:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

In die huisregels staat precies vermeld wat wij van onze gebruikers verwachten wanneer zij een probleem hebben en deze willen bespreken op het forum.

Succes :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Dit topic is gesloten.