Toon posts:

amd xp 2600+ ???

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
cpu info: axda2600kv4d///aqzfa0347vpmw
epox 8rad+ rev1.1
ik draai momenteel op 170x11.5***1.6V
als ik naar 175 of 180FSB durf gaan springt hij dikwijls gewoon uit en de andere keer houd hij een paar uur 200FSB aan.

En ik kan de multiplier niet wijzigen en de Vcore ook niet
alleen de Vdimm en AGP.

greetz snoopy 8)7

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-11-2025
Was hier net niet al een topic over, wat dicht gegooid werd :? |:(

Edit:
heb hulp nodig
Je vorige topic..

[ Voor 39% gewijzigd door Laurenz op 08-01-2004 01:16 ]

Leave only footprints, take only memories

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

idd .... ga jij het PMG Beleid nog maar is lezen

[ Voor 3% gewijzigd door CRiMiNaL op 08-01-2004 01:16 ]

... MMORPG Addict.

Verwijderd

Topicstarter
zeg jongens is da ver te lachen ofwa.

moet ik soms nog een aanvraag doen om een vraag te mogen posten ofwa?

• Laurenz
In de laatste post (Dion_b) staat duidelijk wat je kan doen..
Namelijk naar de afdeling DOC gaan en daar wat topics en de FAQ lezen.
Dan zou je er toch echt uit moeten komen! :)

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12:02
zeg jongens is da ver te lachen ofwa.

moet ik soms nog een aanvraag doen om een vraag te mogen posten ofwa?
Nee, maar het is wel de bedoeling dat je:
-eerst zoekt naar een oplossing voordat je een topic opent. (heb je niet gedaan, blijkt uit je TS)
-als je een topic opent relevante informatie erbij zet. (in dit geval dus bijvoorbeeld wat voor koeling je gebruikt en wat je temps zijn, bijvoorbeeld.

Verder leest het voor anderen makkelijker als je nederlands schrijft.

[ Voor 17% gewijzigd door zetje01 op 08-01-2004 01:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja jongens laat maar om een beetje hulp te bieden, in het vorige topic stond duidelijk dat ik naar hier moest komen posten dus _/-\o_

En ik zal mijne plan wel trekken,

bedankt alvast.

:)

Verwijderd

De Vcore valt iig wel te wijzigen..dus begin maar eens met het lezen van je handleiding..

• Laurenz
Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 01:23:
Ja jongens laat maar om een beetje hulp te bieden, in het vorige topic stond duidelijk dat ik naar hier moest komen posten dus _/-\o_

En ik zal mijne plan wel trekken,

bedankt alvast.

:)
???

Niet hier komen om te posten, maar om topics en de FAQ te LEZEN.
Mocht je er dan (na veel proberen) nog niet uit komen, dan kan je idd hier een topic openen.
Maar zoals hierboven al vermeld heb je niets zelf geprobeerd, wat in je TS dus blijkt.
In combinatie met het lezen van de FAQ, waar alles in staat wat jij wilt weten, moet je er dus uit kunnen komen :)

Btw kan een mod je topic verplaatsen/schoppen naar een ander subforum,
dus als het zijn bedoeling was je hier hetzelfde te laten posten. Dan had hij het topic wel verplaatst :P

[ Voor 23% gewijzigd door Laurenz op 08-01-2004 01:28 ]

• zetje01
De search van GoT levert veel meer hulp dan wij kunnen geven n.a.v. je topicstart.

Het is niet dat we niet willen helpen, maar niet kùnnen.
En dat is nou al 5 keer gezegd in een kwartier...

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:46
Kleine GoT handleiding:
1 Formuleer het probleem of de vraag.
2 Gebruik de search en lees de FAQ's door van het betreffende subforum (in dit geval Frequently Asked Questions DOC (laatste update 2-06-03)) en vergeet niet www.google.com
3 Heb je al een antwoord gevonden? Zoniet, dan ben je klaar om de hulp in te roepen van de GoT'ers! Ohja.. lees de algemene faq 'ff' door.
4 Bedenk een goede topictitel. Deze moet de inhoud dekken. 'Hulp nodig' is niet goed, zoiets als 'AMD XP 2600+ tot hoever OC?' zou wel kunnen.
5 Tijd voor je openingspost. Geef aan wat je al hebt geprobeerd en geef vooral niet te weinig informatie over je systeem. Maak je probleem/vraag duidelijk (zie punt 1)
6 Groeten hoef je niet onder je post te zetten ;) Wij tweakers groeten elkaar constant.
7 Klik op 'Verstuur bericht'

GoT bestaat al jaren en is inmiddels meer dan alleen een forum. GoT mag zich wel het ultieme computerbieb 8) noemen door de grote verzameling vragen/problemen/discussies en oplossingen. Dus grote kans dat jouw vraag al eerder is gesteld. Succes!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-01 01:28

Hazuki

On my Suzuki

Jimsterrr schreef op 08 januari 2004 @ 02:29:
Kleine GoT handleiding:
1 Formuleer het probleem of de vraag.
2 Gebruik de search en lees de FAQ's door van het betreffende subforum (in dit geval Frequently Asked Questions DOC (laatste update 2-06-03)) en vergeet niet www.google.com
3 Heb je al een antwoord gevonden? Zoniet, dan ben je klaar om de hulp in te roepen van de GoT'ers! Ohja.. lees de algemene faq 'ff' door.
4 Bedenk een goede topictitel. Deze moet de inhoud dekken. 'Hulp nodig' is niet goed, zoiets als 'AMD XP 2600+ tot hoever OC?' zou wel kunnen.
5 Tijd voor je openingspost. Geef aan wat je al hebt geprobeerd en geef vooral niet te weinig informatie over je systeem. Maak je probleem/vraag duidelijk (zie punt 1)
6 Groeten hoef je niet onder je post te zetten ;) Wij tweakers groeten elkaar constant.
7 Klik op 'Verstuur bericht'

GoT bestaat al jaren en is inmiddels meer dan alleen een forum. GoT mag zich wel het ultieme computerbieb 8) noemen door de grote verzameling vragen/problemen/discussies en oplossingen. Dus grote kans dat jouw vraag al eerder is gesteld. Succes!
Ha, dat print ik even uit op een post-it en plak ik op m'n monitor :9

Koekie?

Verwijderd

Jimsterrr schreef op 08 januari 2004 @ 02:29:
1. Iedereen is een newbie/noob geweest. Dus wees aardig tegen andere mensen.
2. Ultieme computerbieb. Grote verzamelingen vol met reacties van

heb hulp nodig

kom je inderdaad niet ver.
3. Bovendien mot ik meer dan 3 uurtjes uittrekken als ik iets wil opzoeken. Zoals in (CM) over aansturing van lpt poortjes via java.
4. Normaal antwoorden kan geen kwaad en help die kerel gewoon. Dan maak je een onnodige topic alsnog "zinvol".
5. Beetje hulp kan geen kwaad. Zinloze Commentaar heb je niks aan.
6. Trouwens wie heeft nou zin om zon standaard verhaaltje gaan tikken van ik heb dit al gezocht, dat gedaan.

8RDA+ kan wel vCore verhogen. althans met de mijne 2500+ wel (vorig jaar gekocht ^^ poos geleden). Gooi is een ander cpu erin en kijk of je Vcore wel doet :)

• zetje01
Trouwens, jullie geloven toch niet echt dat hij hier nieuw is?

Verwijderd

jeeezus, lees eerst eens de faq

Verwijderd

ik kan de multiplier niet wijzigen en de Vcore ook niet. alleen de Vdimm en AGP.
CPU clock settings are adjustable
CPU V-core settings are adjustable
Memory voltage settings are adjustable
AGP voltage settings are adjustable
CPU multiplier settings are adjustable
http://www.epox.nl/english/products/motherboard/8rda%2B.htm
Handleiding mu-8rda+11.pdf vanaf pagina 41

Eventueel zijn sommige settings niet beschikbaar op "Auto"/"Optimal"/"Default" en moet je eerst het één en ander op "Expert"/"Menu" oid zetten voordat andere settings instelbaar worden.
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/small-nforce2-bios_4.jpg
3. Bovendien mot ik meer dan 3 uurtjes uittrekken als ik iets wil opzoeken. Zoals in (CM) over aansturing van lpt poortjes via java.
Verwijderd in "De Parallelle poort FAQ"

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2004 06:05 ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

TnTsnoopy, de sluitmessage van dion_b in je vorige topic is toch echt glashelder? Eerst zaken zoals policy en faq lezen, er zelf mee aan de gang gaan (zelf proberen dus!), daarna de search raadplegen (het kan best al eens eerder langs zijn gekomen) en pas dan een duidelijke topicstart maken.

Dit vooral omdat het hier Gathering of Tweakers heet, waardoor er van alle users een bepaalde inzet en niveau van computerkennis wordt verwacht. Heb je die niet dan wordt er dus inzet verwacht om die te bereiken, door veel te lezen en te proberen.

Maar het openen van topics als deze is dus absoluut niet de bedoeling. Men is hier heus wel hulpvaardig, maar als je als topicstarter al erg weinig inzet toont, hoe kan je dan van anderen verwachten dat ze je helpen? :)

Lees Frequently Asked Questions DOC (laatste update 2-06-03) eens goed door, evenals de algemene faq inzake topicstarts, zodat een mogelijk volgend topic van jou niet zo erg de mist in gaat :)

[ Voor 97% gewijzigd door Remy op 08-01-2004 08:22 ]

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.