Sinds kort heb ik als ik windows opstart een probleem, altijd nadat ik dat winXP logo heb gehad met dat balkje eronder zegt hij dat een van mijn schijven moet worden gechecked op " consistancy" en wt ik ook deed (wegklikken of laten aanrammelen) het bleef maar terug komen. Omdat dit niet zo'n probleem is heb ik er niks van gezegd of niks gevraagd hier (nu komt er een maar) MAAAAR...........ik starte een uur geleden mijn pc op en tot mijn schrik wil hij in een keer al mijn schijven checken en zodra hij erdoor is (wat overigens super lang duurd 5min. ofzow want het checken gaat nl. ook langzamer dan eerst) duurt het ok nog een minuten voordat windows opgestart is.
Ben ik eindelijk zo ver krijg ik een venstertje dat zegt dat mijn pc opnieuw opgestart wordt over 50 of 60 seconden.
Ik kan nu dit berichtje typen in safe mode (wat dus wel lukt) maar ik wil graag weer zorgen dat ik normaal kan opstarten kan iemadn me helpen
p.s. ik heb geen virus scanner
Windows XP Pro.
wat moet je nog meer weten????
Ben ik eindelijk zo ver krijg ik een venstertje dat zegt dat mijn pc opnieuw opgestart wordt over 50 of 60 seconden.
Ik kan nu dit berichtje typen in safe mode (wat dus wel lukt) maar ik wil graag weer zorgen dat ik normaal kan opstarten kan iemadn me helpen
p.s. ik heb geen virus scanner
Windows XP Pro.
wat moet je nog meer weten????