Toon posts:

dvd branden help

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo. ik heb pas een brandertje gekocht dus ik wou ff proberen om een dvdtje te kopieeren, maar dat valt nog ff tege,
kheb dvdschrink , dvddecrypter, autoschrinkiso en burnatonce gedownd

dus ik een film ( fast and furious) met dvdschrink ff kleiner gemaakt , en toen ging ie hem dus op me comp zette, en dan moest je hem met een ander programma branden, nou hoorde ik dus ook dat dat kon met die dvdencrypter maar ook met burnatonce ofzow
maar als ik dat probeer moet je perse een *.iso selecteren , terwijl dvdschrink gewoon allemaal vob en ifo files enzo heb neergezet,
mijn vraag is, moet je nu van al die bestanden op een bepaalde manier een *.iso file maken ofzow? mischien ben ik dom , maar tis een beetje vaag, help me

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-02 22:50

Smarron

The bend

Ten eerste: Probeer eens een punt te gebruiken, dat maakt het lezen een stuk makkelijker.

Ten tweede: Zie dit topic: [rml]DVD's backuppen; de beste manier [ Deel 2][/rml]

Maar om je op weg te helpen. Verklein je met Shrink, dan kun je de losse bestanden branden met bijv. CloneDVD of Nero. Wil je er een iso van maken, heb je een ander tooltje nodig, of je kunt Pinnacle Instant Copy proberen.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• MDKlapwijk
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:44

MDKlapwijk

Kubiekdriehoekje

Kijk uit: ben gek op achteruitkijkglimmertjes, zowel linker als rechter...

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:38
Lees even het dvd backup topic door, daar staat een en ander uitgelegd en links naar stap-voor-stap handleidingen. Dat moet voldoende zijn om er uit te komen, anders kun je daar nog even je vraag stellen.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Dit topic is gesloten.