"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Haha... Nee ksnap wat je bedoelt...Ziet er inderdaad lomp uitVerwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 10:34:
[...]
Je zegt toch zelf wat het is in je bericht erboven waarom quote je het dan nog eens
Maar was niet me bedoeling ging per ongeluk... en je kunt een bericht daarna toch niet deleten dus had het maar laten staan...
Ontopic:
Zal de T650 op de CeBit worgen gepresenteerd? Want dat zou een reden zijn om er zeker naar toe te gaan...
Verwijderd
De kans is denk ik erg groot ja!
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2004 01:12 ]
Verwijderd
dan kies ik toch voor de usb loaderGinz schreef op 10 februari 2004 @ 21:29:
[...]
Echt de beste uitvinding qua functionaliteit van alle accessoires verkrijgbaar....
(Ginz also never leaves home without the CMT-10)
zit altijd in mijn tas
en er is altijd wel even een pc te vinden om je telefoon op te laden
Meerdere GSM sites die foto's weergaven van dit filmpje en de foto's van de nieuwe phones/prototypes, hebben dit berichtje van SE ontvangen. Dan ga je je toch afvragen of het echt is of niet.
Btw. iemand zei nog iets leuks op een ander forum als reactie op mensen die zeiden dat de zogenaamd T650 een prototype was van de T630. Hij vroeg zich af waarom ze in het filmpje een T630 zouden laten zien en later in het filmpje een veeeeel mooier (in mijn ogen) prototype ervan. Klinkt niet logisch, maar misschien is er een simpele verklaring voor.
design van SE is toc heen stuk beter dan de SX1, daarbij is de SX1 te dikVerwijderd schreef op 13 februari 2004 @ 01:45:
Jullie zitten allemaal te geilen op iets wat er al is -> de SX1 van Siemens !!! Je gaat niet geloven wat deze allemaal te bieden heeft! Bekijk die maar eens..
Digital Media Junkie
En een stukkie duurder. En niet te vergelijken met de T630.Gaer schreef op 13 februari 2004 @ 12:25:
[...]
design van SE is toc heen stuk beter dan de SX1, daarbij is de SX1 te dik
ik wel wel een kijkje nemen bij de Cebit. Ben echt benieuwd wat mijn volgende GSM wordt
PSN: Shiver23
Laat staan het grote aantal bugs dat de sx1 heeft en het logge designGaer schreef op 13 februari 2004 @ 12:25:
[...]
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Verwijderd
En die verschrikkelijke toetsen! en ik kan me niet herrinneren dat de SX1 een 1,3 Megapixel cam heeft!!? kortom niet dezelfde specs die Sx1Gaer schreef op 13 februari 2004 @ 12:25:
[...]
Verwijderd
Maar wel veel kleiner in hoogte en breedte.deuxani schreef op 13 februari 2004 @ 17:25:
De SX1 dik? Hij is 19MM, dat is net zo dik als de T610 en die vind ik toch wel aardig dun. En voor een smartphone is hij helemaal super dun. Als die T650 echt komt, dan zal hij dikker zijn dan de T610, dus ook dikker dan de SX1.
En als jij denkt dat de SX1 zo'n toptoestel is, haal jij die toch. Wij wachten liever op de T650.
Besteed liever dit topic om over de T650 te praten: release/specificaties/etc... Dan te gaan verlijken met een toestel die niet eens in het zelfde straatje ligt(sx1=symbian).deuxani schreef op 13 februari 2004 @ 17:25:
De SX1 dik? Hij is 19MM, dat is net zo dik als de T610 en die vind ik toch wel aardig dun. En voor een smartphone is hij helemaal super dun. Als die T650 echt komt, dan zal hij dikker zijn dan de T610, dus ook dikker dan de SX1.
Anders begint iedereen van: "Waarom pak je niet liever een... Bla bla"
Anyway ff ontopic:
Geen 1 van de rumoured specificaties zijn bevestigd he? Kan niet wachten op betere fotos....
Vraag me af wanneer de eerste Amateur fotos binnen komen, van mensen die een demo versie hebben. Die kwamen toen al vrij snel bij de P900 en bij de T630...
[ Voor 29% gewijzigd door Sur_G op 16-02-2004 21:54 ]
"T650 is a smaller T630 with speakerphone and more memory. Everything else is same."
Dit komt van iemand op het Mobile Review forum die aardig betrouwbaar lijkt te zijn. Al die mooie specs die we eerder noemden gingen over de "T710" of "T800", dat roteer geval.
Verwijderd
Dus het is toch echt waar die filmpje, cool!!
I love spypics
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2004 12:31 ]
Verwijderd
En ik hoop toch dat deze die specs heeft die gespeculeerd worden!
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2004 14:43 ]
doe mij de T630 maar
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Ik vat niet dat ze zo vlak na de T630 (en terwijl de T610 nog populair is) weer een geupgrade versie uitbrengen.
Verwijderd
Slaat nergens op eigenlijk, gaan ze een upgrade uitbrengen van de t610 met mooiere uiterlijk. En dan gaan ze de t630 upgraden. Waarom?deuxani schreef op 16 februari 2004 @ 18:09:
Hehe, volgens mij gaan we heel erg teleurgesteld worden. Deze T650 zal volgens de nieuwste berichten niet in de buurt komen van de eerder genoemde specs. Mensen hebben de specs van deze phone door de war gehaald met dat roteer geval. Dit is een geupgrade T630 met 8 mb geheugen en een luidspreker. Dus geen 1.3 MP camera, geen MS support, etc. We zullen dus moeten wachten op de "T710" of "T800" (hoe hij ook gaat heten). Deze dus:
[afbeelding]
Ik vat niet dat ze zo vlak na de T630 (en terwijl de T610 nog populair is) weer een geupgrade versie uitbrengen.
Nokia heeft een heel arsenaal aan modellen die heel erg hetzelfde zijn, maar allemaal net even anders en daardoor heel veel verschillende doelgroepen aanspreken.
Ik hoop wel dat er snel een model komt met SD-card en MP3 support. 1,3MP camera is natuurlijk best grappig, maar vind ik ook weer niet zo belangrijk.
UPDATE: As you might have noticed, the T650 video story has been removed. Sony Ericsson's lawyers in Germany requested that everything be removed, and we have done as they have asked.
Verwijderd
The T630 should be released by Feb.2004. The T650/T660 will hopefully be released in early Q3,2004.
ja sorry!
ik weer... in de war met de nokia 6230
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2004 00:41 ]
T630 is al 2 weken te koopVerwijderd schreef op 17 februari 2004 @ 23:55:
[...]
Nou de t630 zal pas rond maart/april verschijnen. Dan denk ik dat de t630 juist op de cebit komt. De T660 is voor eind dit jaar.

Verwijderd
Ik heb hem al een zo'n 6 weken en ben er ook erg blij mee!jep schreef op 18 februari 2004 @ 00:11:
Ik heb 'm al een week of 3 en ben er erg blij mee. De T630 dus
Maar laten we het ontopic over de T650 houden...
Verwijderd
Daar ben ik helemaal mee eens....epoman schreef op 18 februari 2004 @ 15:31:
Gaat SE achter Nokia aan ofzo? Elk half jaar een nieuwe versie van een toestel uitbrengen met als grootste verschil drie extra pixels in het scherm? Ik vind de verschillen tussen de T610, T630 en Z600 veel te klein... Kom eens met iets nieuws ofzo, als je toch in staat bent een P900 te bouwen, moet er van die 600-serie ook wel meer te maken zijn?
Ik vind al dom wat nokia doet met dat i gedoe enz. en nu begint se ermee. Ik hoop dat de andere fabrikanten niet zo doen

de SE SO505iS (Japan) oftewel de nieuwe SE 710/800..!
ook al besproken op GoT:
SO505iS (T710/800)
'nD here some pix:

Nou wat vinden jullie ervan..!?
Ik weet alleen niet of de T710/800 dezelfde specs krijgt als de Japanse SO505iS..
Iedereen wilde toch altijd al een zwarte T610: this is what you get
Ik verwacht niet dat deze naar Europa komt. (helaas. Echt supergave phone)
[ Voor 14% gewijzigd door Shiver23 op 18-02-2004 18:04 ]
Verwijderd
Jammer genoeg gaat die NIET zo uitzien in europa en NIET dezelfde specs ( WHYYY O WHYYY???? )MyNameIs schreef op 18 februari 2004 @ 17:25:
Ow, kom er eens kijken, naar de nieuwe SE..!![]()
de SE SO505iS (Japan) oftewel de nieuwe SE 710/800..!
ook al besproken op GoT:
SO505iS (T710/800)
'nD here some pix:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou wat vinden jullie ervan..!?
Ik weet alleen niet of de T710/800 dezelfde specs krijgt als de Japanse SO505iS..
Iedereen wilde toch altijd al een zwarte T610: this is what you get
Heb je een bronVerwijderd schreef op 18 februari 2004 @ 18:07:
[...]
Jammer genoeg gaat die NIET zo uitzien in europa en NIET dezelfde specs ( WHYYY O WHYYY???? )
Dit is toch die tellie in die reclame pic

Sony ericsson presenteerd de: S700, Z500 en de K700, verder geen telefoons.
Beetje jmmr
Wat is er jammer dan?PcFer schreef op 10 maart 2004 @ 13:43:
Zo te zien komt er eerst geen T650.
Sony ericsson presenteerd de: S700, Z500 en de K700, verder geen telefoons.
Beetje jmmr
Wat men dacht dat de T650 ging worden, blijkt de K700 te zijn.
Probleem opgelost, toch?
Zie verder Het grote Sony Ericsson K700 topic
[ Voor 11% gewijzigd door dreamscape op 10-03-2004 13:46 ]
Punctuality is the politeness of kings
Lees mijn post, net boven je verhaal!pang schreef op 10 maart 2004 @ 13:50:
jammer de t630 vond ik wel een lekker formaat en leuk design had gehoop op opvolger met mp3(dus ook geheugenkaart) en radio mogelijkheden
Zie K700. Dat is de telefoon die hier steeds T650 wordt genoemd.
(dus verder in dat topic?)
Punctuality is the politeness of kings
Amen to thatdreamscape schreef op 10 maart 2004 @ 13:45:
Wat men dacht dat de T650 ging worden, blijkt de K700 te zijn.
Probleem opgelost, toch?
Zie verder Het grote Sony Ericsson K700 topic
daar verder aub.
Dit topic is gesloten.