Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Er zijn nog geen foto's en geen officiële aankondigingen, maar de T650 (of T660, is nog niet helemaal zeker) die komt er. Beetje bij beetje komt er meer informatie naar boven. Deze phone zal directe competitie worden voor de Nokia 6230. Er is al een betrouwbare bron die de telefoon heeft gezien op papier en het prototype in zn handen heeft gehad en deze gaf al een vage beschrijving over het uiterlijk. Vertaald uit het russisch:

The T650 zal ronde vormen hebben. Bol naarbuiten (denk aan de P800 of T300) of naarbinnen gebogen (denk aan T68i of ST55) (dit was niet normaal te vertalen, dus dat wordt afwachten) in het midden en rond aan de randen. De knoppen zullen in een blok zitten en heeft wat weg van knoppen van de SL55, alleen met de toetsen verder uit elkaar en een joystick als de T610/T630. Daarnaast zal de telefoon rubber bevatten.

Met name de ronde vormen van de nieuwe SE phones zijn al eerder bevestigd.

De specs van insiders:
65K TFD/TFT Scherm
176x220 Resolutie
1/1.2/1.3 MegaPixel Camera
Video opname en afspeelmogelijkheid
MP3-Speler
FM-Radio
8 MB Geheugen
MS Duo
RS232, IrDA, USB, Bluetooth
EGPRS Class 12
Polyphonische ringtones (MIDI)

Relevante data:
Press release in Maart 2004 (waarschijnlijk op de Cebit)
Te koop in April/Mei 2004

Hij zou ongeveer net zo groot zijn als de T610, behalve iets dikker door de memorystick.

Deze informatie is afkomstig van mensen die connecties binnen SE hebben of beschikken over de SE Roadmap 2004 en zijn dus betrouwbare bronnen. Daarnaast heeft SE wel aangekondigd dat er 3 nieuwe telefoons worden tentoongesteld op Cebit 2004 in Maart.

Verdere info volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woehoe, zalig :D
Ik was echt verkocht aan de 6230, maar ik vond het scherm wel wat klein, maar dit is schitterend nieuws! Nu hopen dat het effectief zo is en dat ze al wat info doorgeven voor maart, want zo lang wachten op info :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinto
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
deuxani schreef op 07 januari 2004 @ 19:34:
Deze phone zal directe competitie worden voor de Nokia 6230.
Ik dacht dat de T630 concurrentie was voor de 6230? Volgens mij hebben die toestellen in elk geval meer overeenkomsten.

De T660 (T650?) lijkt meer op de Nokia 6600, op basis van de specs die nu bekend zijn.
Vertaald uit het russisch:
Knap! Zelf gedaan? :)

[ Voor 24% gewijzigd door Tinto op 07-01-2004 20:04 ]

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ik denk dat de T650 misschien wel de SO505i in GSM versie gaat worden. Aangezien de specs toch wel redelijke overeenkomsten met de SO505i heeft.

Er gaan namelijk verschillende geruchte de ronde dat de SO505i ook in een GSM versie gaat uitkomen ivm de hoge verkoop cijfers van de SO505i in Azië

Deze 2 topics gaan over de SO505i:

NTT DoCoMo
Sony Ericsson SO505i

offtopic:
Modje:
Misschien kunnen ze ge-merged worden?

[ Voor 3% gewijzigd door Ginz op 08-01-2004 10:55 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De specs zijn leuk, maar wil eerst het design wel eens bekijken (pics)... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
De T630 kan niet echt gezien worden als competitie voor de 6230, als je vergelijkt dat de 6230 een betere camera heeft, videoplayback en recording, mp3 speler en een FM-radio en de T630 niet. Qua specs is de T650 dus absoluut de "competitor" voor de 6230. De 6600 is een "smartphone" met Symbian OS erop en de T650 zal dat niet zijn/hebben, hierdoor vallen zij absoluut niet in hetzelfde segment.

Btw. de vertaling was gedaan met online vertalers mboots hahaha, daarom was het een beetje scheef ;)

Dat zijn hele coole telefoons van NTT DoCoMo (die japanners lopen echt 2 jaar voor met alles) maar in Europa zal het nog wel even duren voordat dit soort telefoons uitzijn. Hij zal ook niet lijken op de SO505i. Denk eerder aan de T68i/T610 in een ander jasje. Het zal een "normale" candybar telefoon zijn en dus niet uitklap- of uitschuifbaar. Het is dus gewoon een kleine telefoon, alleen misschien iets dikker dan gemiddeld. Ik kan zelf ook niet wachten op de eerste fotos. Verwacht ze eind januari ongeveer :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinto
  • Laatst online: 10-10-2024
deuxani schreef op 07 januari 2004 @ 22:26:
De T630 kan niet echt gezien worden als competitie voor de 6230, als je vergelijkt dat de 6230 een betere camera heeft, videoplayback en recording, mp3 speler en een FM-radio en de T630 niet. Qua specs is de T650 dus absoluut de "competitor" voor de 6230. De 6600 is een "smartphone" met Symbian OS erop en de T650 zal dat niet zijn/hebben, hierdoor vallen zij absoluut niet in hetzelfde segment.
Maar deze T650 heeft een scherm dat qua grootte meer lijkt op de Nokia 6600. Bovendien is deze camera weer veel beter dan die op de 6230. Dus ik vind dat ook niet in het segement van de 6230 valt.

Het blijft altijd moeilijk om telefoons te vergelijken. Ik heb nog nooit echt getwijfeld tussen twee telefoons omdat ze dezelfde specs hadden. Vooral in het duurdere segment heeft elk toestel wel een paar unieke features. Zo ook in dit geval.

Ik ben overigens heel benieuwd naar het gewicht en de afmetingen.

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 17:10
Wat is EGPRS Class 12 :? Is dit gewoon GPRS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
EGPRS houdt GPRS in met EDGE support.

EDGE
EDGE staat voor Enhanced Datarate for GSM Evolution. EDGE kan gezien worden als tussenstap voor de introductie van UMTS. Het GSM-netwerk is redelijk eenvoudig uit te breiden om EDGE mogelijk te maken, dit in tegenstelling tot UMTS waarbij meer ingrijpende wijzigingen nodig zijn. Bij ideale omstandigheden is een hoge snelheid van 384 kbps mogelijk. EDGE lijkt echter geen optie meer, nu de Europese telecommunicatie operatoren hebben besloten deze techniek niet in te voeren maar langzaam maar zeker over te stappen naar UMTS. Niet zo vreemd gezien de grote investeringen die alleen al voor de frequenties zijn gedaan.

Dat het scherm net zo groot is als de 6600 staat natuurlijk niet vast. De resolutie van 176x220 betekent niet dat het scherm groter zal zijn dan bijvoorbeeld de T610, dit betekent enkel dat de pixels kleiner zullen zijn en het scherm dus gedetailleerder dan de T610. De telefoon zou niet veel groter zijn dan de T610, dus waarschijnlijk is het scherm dan toch een stuk kleiner, maar wel gedetailleerder dus, dan de 6600. Daarnaast kan je natuurlijk op de 6600 oneindig veel programma's installeren omdat het een redelijk volwaardig OS heeft. De T650 zal naar alle waarschijnlijkheid gewoon de gebruikelijke SE OS hebben, dus het is zal geen smartphone zijn. De camera zal voor de Europese GSM markt één van de, zo niet de, beste camera zijn op dat moment. Als het goed is komt Siemens ook met een 1MP telefoon voordat de T650 nog uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
Hmmm ik kwam dit tegen Afbeeldingslocatie: http://home.t-online.de/home/320051831650-0001/tt/T650.jpeg

denk dat t een gefotosoepte T610 is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Dr0pSHoT schreef op 08 januari 2004 @ 13:44:
Hmmm ik kwam dit tegen [afbeelding]

denk dat t een gefotosoepte T610 is
mooie fotoshop plaatje

T610 gemixt met een T68 :)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
ken schreef op 08 januari 2004 @ 13:47:
[...]

mooie fotoshop plaatje

T610 gemixt met een T68 :)
Ik dacht precies hetzelfde, was op een vaag duits forum over de T650 waar ik dit tegenkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

zag mijn (overigens in reparatie verkerende) t610 er maar zo uit :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Ja, dit is zeker gemaakt in photoshop. De eerste foto's zullen waarschijnlijk weer van erbarmelijk slechte kwaliteit zijn, zoals bij de Z600, T630, P900 en alle oudere modellen. Er is altijd iemand die een prototype heeft (bijvoorbeeld een tester) en die gaat dan sneaky een lage resolutie foto maken met bijvoorbeeld een P800. Misschien kan SE dit keer hun phone wel geheim houden tot de press release, zou wel eens mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

deuxani schreef op 08 januari 2004 @ 18:28:
Ja, dit is zeker gemaakt in photoshop. De eerste foto's zullen waarschijnlijk weer van erbarmelijk slechte kwaliteit zijn, zoals bij de Z600, T630, P900 en alle oudere modellen. Er is altijd iemand die een prototype heeft (bijvoorbeeld een tester) en die gaat dan sneaky een lage resolutie foto maken met bijvoorbeeld een P800. Misschien kan SE dit keer hun phone wel geheim houden tot de press release, zou wel eens mooi zijn.
Er wordt op verschillende forums over gesproken dat foto's eind januari vrij komen (natuurlijk niet officieel van SE)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Dat klopt ja. En dan gaat het snel. Toch is het goed dat SE het tot nog toe zo goed geheim kan houden, want dat is in het verleden wel eens anders geweest. Ik heb maar van 1 persoon gehoord die em ook echt gezien heeft, maar dat zal de komende maand zeker veranderen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuxani schreef op 09 januari 2004 @ 18:41:
Dat klopt ja. En dan gaat het snel. Toch is het goed dat SE het tot nog toe zo goed geheim kan houden, want dat is in het verleden wel eens anders geweest. Ik heb maar van 1 persoon gehoord die em ook echt gezien heeft, maar dat zal de komende maand zeker veranderen. >:)
En of die persoon nou de waarheid zegt is dan ook maar te betwijfelen he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Hij heeft zich vaak al "bewezen" in het verleden. In het begin waren mensen altijd wantrouwend. Vanaf de T610 heeft hij eigenlijk altijd gelijk gekregen over nieuwe SE phones. Hij heeft veel connecties binnen SE en elk jaar beschikt hij weer over hun Roadmap. Daarnaast zijn er ook andere insiders die exact hetzelfde verhaal vertellen over deze (en andere nieuwe) SE phones. Helaas wordt ons geduld op de proef gesteld. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuxani schreef op 10 januari 2004 @ 13:02:
Hij heeft zich vaak al "bewezen" in het verleden. In het begin waren mensen altijd wantrouwend. Vanaf de T610 heeft hij eigenlijk altijd gelijk gekregen over nieuwe SE phones. Hij heeft veel connecties binnen SE en elk jaar beschikt hij weer over hun Roadmap. Daarnaast zijn er ook andere insiders die exact hetzelfde verhaal vertellen over deze (en andere nieuwe) SE phones. Helaas wordt ons geduld op de proef gesteld. :*)
Oh oke... dan is hij wel betrouwbaar... :) Ik ben erg benieuwd naar de pics, hoop dat ie lelijk is zodat mijn T630 geen miskoop is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuxani schreef op 10 januari 2004 @ 13:02:
alleen wat ik dom vind van eldar, hij haat siemens dus hij zegt dingen over siemens dat niet eens waar is. 90% fout, 10% goed... Maar ja...we moeten ontopic blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Ik begrijp wat je bedoelt. ;) Ik ben wel benieuwd of hij gelijk gaat krijgen over de SX2. Over SE is hij goed te spreken en heeft daar veel goede contacten, dus over die info hoeven we niet te twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 14:22:
[...]

alleen wat ik dom vind van eldar, hij haat siemens dus hij zegt dingen over siemens dat niet eens waar is. 90% fout, 10% goed... Maar ja...we moeten ontopic blijven.
Rightone_, jij ben ook niet erg objectief....

Jij heb nog geeneens een siemens SX-1 in je handen gehad, maar ben wel zeker over bepaalde dingen waar je nog geen ervaring me heb.

Eldar heeft wel heel veel ervaring met met verschillende toestellen, dus hij zal vast wel objectief zijn.

Probeer jij dat ook eens.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik denk dat dit mijn volgende toestel wordt.

Nu een T610 en erg tevreden mee.
Maar mp3-speler zou er wel bij kunnen.

1mpixel camera is ook wel leuk. Kan je daar ook nog eens een beetje fatsoenlijke foto's mee maken.

We wachten af.....

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 11:43

PowerFlower

être diable et jouer fleur

deuxani schreef op 09 januari 2004 @ 18:41:
Hm er zijn anders aardig wat telefoons die als een volledige verrassing kwamen hoor. Toen ik nog een T28 had zat ik ademloos te wachten op de opvolger; er was toen nog sprake van een T36 waar op m.n. Esato eindeloos gediscussieerd werd (hij was zelfs heel even online geweest op de Ericsson site, en toen weer na een paar uur weggehaald). Toen ging het gerucht dat de T36 niet zou komen, iedereen teleurgesteld, plotseling was daar de T39 ;) Ook de T68 zag niemand aankomen!

* PowerFlower heeft sinds de T18s zo'n beetje alle kleine Ericssons gehad... T28, T39, T68i en nu de T610 *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Hehehe, ja ok, het komt nog wel voor maar toch is het afgelopen jaar elke keer weer zo geweest dat er in het begin al geruchten waren over een telefoon die niemand dan geloofde. Na steeds meer geruchten kwamen dan altijd de eerste lage resolutie foto's gemaakt met iedereens favoriete digitale camera de P800 :| waarna nog later pas de officiele aankondiging kwam. En dan duurde het nog een paar maanden voordat de telefoon echt in de winkels lag. Zo gaat het nu ook weer een beetje. Eerst was alleen Eldar van Mobile Review die em had gezien en er info over had. Langzaamaan komen er steeds meer mensen die er iets over weten te vertellen (al dan niet uit de lucht gegrepen natuurlijk, maar er zitten "betrouwbaren" bij). Het blijkt nu dat ze in Londen aan het plannen zijn om de eerste foto's online te zetten. Ik ben benieuwd.

Shiver, een 1MP camera in een telefoon zal natuurlijk niet zo mooi zijn als een echte digitale camera, maar toch zeker acceptabel. Dit is een foto genomen met een 1.3MP camera op een SH505is telefoon van NTT DoCoMo.

http://users.skynet.be/sky71517/sh505is/DVC00003.JPG

Deze kwaliteit kan je ongeveer wel verwachten als de T650 daadwerkelijke en 1/1.2/1.3MP camera zal hebben en ik vind dit toch echt goede kwaliteit voor een telefoon. Ja toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op 10 januari 2004 @ 15:50:
[...]

Rightone_, jij ben ook niet erg objectief....

Jij heb nog geeneens een siemens SX-1 in je handen gehad, maar ben wel zeker over bepaalde dingen waar je nog geen ervaring me heb.

Eldar heeft wel heel veel ervaring met met verschillende toestellen, dus hij zal vast wel objectief zijn.

Probeer jij dat ook eens.
Geen sx1 in mijn handen gehad. Hahahaha Ik als een siemens fan, geloof je toch niet. Ik ken tientallen mensen die hem hebben. En heb ermee gespeeld ( opzicht een leuk telefoon ).

Dat jij in een telefoonzaak werkt...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2004 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:58

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

* zwahiel wacht met smacht af op deze telefoon...

Enig detail: deze maand loopt mijn abbo af...

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

You're not the only one...
Óf de 6230, óf de T650 moet toch écht de opvolger van m'n koelkast 7650 worden...
Cheers, SvdW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

deuxani schreef op 14 januari 2004 @ 12:56:
(...)
Dit is een foto genomen met een 1.3MP camera op een SH505is telefoon van NTT DoCoMo.

http://users.skynet.be/sky71517/sh505is/DVC00003.JPG

Deze kwaliteit kan je ongeveer wel verwachten als de T650 daadwerkelijke en 1/1.2/1.3MP camera zal hebben en ik vind dit toch echt goede kwaliteit voor een telefoon. Ja toch.
Correct me if I'm wrong, maar deze jpeg is 1632 x 1224 pixels, wat neerkomt op 1.997.568 pixels (met dank aan Windows Calculator™). Dat is dus bijna 2 MPixel.
Of zie ik nu iets over het hoofd? :?

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
JanPedaal schreef op 14 januari 2004 @ 18:20:
[...]

Correct me if I'm wrong, maar deze jpeg is 1632 x 1224 pixels, wat neerkomt op 1.997.568 pixels (met dank aan Windows Calculator™). Dat is dus bijna 2 MPixel.
Of zie ik nu iets over het hoofd? :?
Nee, idd, viel mij ook al op. Die foto heeft een te hoge resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 januari 2004 @ 17:54:
You're not the only one...
Óf de 6230, óf de T650 moet toch écht de opvolger van m'n koelkast 7650 worden...
Cheers, SvdW
Voor mij ook, maar het is ter vervanging van mijn T300 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:02
Leuke specs :9
1 mega pixel camera :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
Prijs tussen 400 en 500 euro :7

press releas 3/2004
in the market 4or5/2004

:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shyne, wat is je bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Jaa.. sorry guys, jullie hebben gelijk, het was een 2.0 MP camera. Het is deze phone btw:

http://users.skynet.be/sky71517/sh505is/pic1.JPG
http://users.skynet.be/sky71517/sh505is/pic3.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuxani schreef op 14 januari 2004 @ 22:48:
Jaa.. sorry guys, jullie hebben gelijk, het was een 2.0 MP camera. Het is deze phone btw:

Ik hoop dat de t650 zo uit gaat zien _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

deuxani schreef op 14 januari 2004 @ 22:48:

Jij werkt/woont in Japan? Het ziet er wel naar uit, als ik de straat zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
Google en De OP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Hehe, zo gaat hij er dus niet uitzien. :9 Hij wordt gewoon net als de T610 behalve met een ander design natuurlijk. Geen klepje dus. Allen de Z*** versies van SE zouden er zo uit kunnen gaan zien. Het zou me trouwens niet verbazen als er een Z versie van de T650 uitkomt, maar dat is dus helemaal nog even wachten.

OFFTOPIC
Dit is btw hoe het menu eruit ziet op die telefoon:
http://users.skynet.be/sky71517/sh505is/pic4.JPG

Kijk hier maar verder, er zijn nog meer foto's. Helemaal de display aan de buitenkant is gruwelijk:
http://mobile-review.com/...c6483ff84a6&threadid=5335

Btw. dit is niet mijn telefoon en ik woon gewoon in Amsterdam hahaha, ik zou wel willen dat ik in Japan zou wonen. Het is echt alsof je een paar je de toekomst in gaat daar, met alles!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit had ik ff gevonden op internet over t650

First 'T650' is the codename for the successor of T610 (T630 is just a face lifted version of T610 to maintain sale performances until 2Q2004)

The main competitor of 'T650' will be Siemens 'S65' and not the Nokia 6230 as people like to say.

SE and Siemens are going to launch their two high-tech baby on 2Q2004. Both phones will have TFT screen with a higher resolution than today (176x220 pixel for the 'T650' - same as Z1010) and the number of color will be close of 260K

The common features of these two upcoming phones are:

- Bar form factor (not clamshell, not sliding keyboard)
- High res screen
- Integrated camera (XGA)
- Memory card support
- Video recording and music player (MP3)
- Video messaging (MMS)
- Enhanced multimedia features with PC suite
- Enhanced PIM features
- EDGE support

Real sale price will be close to 400-450Euro in Europe. Siemens phone should be on sale 1-2 months before the SE 'T650'.

Note: The Siemens ST60 will not compete with 'S65' or 'T650'. ST60 is just an upgraded verion of ST55 (300Euro)

http://www.esato.com/boar...c.php?topic=41342&forum=6

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2004 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Zie je ook de datum van het bericht?
Posted: 2003-10-28 17:18
Deze post is nog zo oud als de weg naar Rome, meerdere, betere informatie is al vrijgekomen. (of die waar zijn is ook natuurlijk niet duidelijk)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Laatst online: 12-09 22:57
Dit kwam ik vandaag tegen op internet:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/pcfer/t650.jpg
Ziet er wel mooi uit, alleen de knoppen zitten niet in een blok dus dit is natuurlijk fotosoep :)

[ Voor 31% gewijzigd door PcFer op 22-01-2004 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

PcFer schreef op 22 januari 2004 @ 16:50:
[afbeelding]
ziet er erg vet uit _/-\o_
Photoshop :?

Dat is gewoon een T68i met een vergroot scherm. Dat gaat SE echt niet uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Laatst online: 14-09 09:32

JT

VETAK y0

Wasda :? 8)7 Die lijnen naast het scherm met dat grijs en zilver strookt niet eens met het design van SE.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
[afbeelding]
Ziet er wel mooi uit, alleen de knoppen zitten niet in een blok dus dit is natuurlijk fotosoep :)
Leuke soep :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Leuke photosoep ja! Zeker níet zo'n betrouwbare bron waar je hem weg hebt?

Zo lijkt hij ook op zo'n SPV ding van Orange. :( Hoop dat de T650 er toch wat mooier uit gaat zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de T650 niets meer dan een gerucht is jongens, de T630 is gewoon de opvolger van de T610 en that's it...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 10:29:
Ik denk dat de T650 niets meer dan een gerucht is jongens, de T630 is gewoon de opvolger van de T610 en that's it...
Dat kan zo zijn maar dat denk ik toch niet. Ik heb nu een T630 en een kamaraad van mij heeft een T610, maar die verschillen zijn niet zo groot. Dus het is niet een echte opvolger...

Ook is het zo dat SE toch wel echt zoiets moet uitbrengen aangezien Nokia een 6230 heeft en ze kunnen dus eigenlijk niet achterblijven... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan mag je mij verklaren waarom er op dit moment alleen maar woorden zijn en geen foto's. Ik zal je nog sterker vertellen. Mijn vader werkt bij Ericsson (dus hij werkt niet direct bij SE) op de netwerkbouw afdeling. Ook daar werkt hij samen met de technische afdeling van SE voor netwerkondersteuning etc... (erg technisch dus), maar die T650 is bij hem helemaal niet bekend! Hij noemt voorlopig de verhalen ook allemaal onzin... Ik heb reeds de T630 als dummy mogen zien vorig jaar december en ik weet dat ze momenteel met andere projecten bezig zijn, maar hij kan mij geen zinnig woord of plaatje geven van de T650.... een hoop gebakken lucht dus die T650!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat dit dus toch hoax blijkt te zijn... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 17:10
Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 11:43:
dan mag je mij verklaren waarom er op dit moment alleen maar woorden zijn en geen foto's. Ik zal je nog sterker vertellen. Mijn vader werkt bij Ericsson (dus hij werkt niet direct bij SE) op de netwerkbouw afdeling. Ook daar werkt hij samen met de technische afdeling van SE voor netwerkondersteuning etc... (erg technisch dus), maar die T650 is bij hem helemaal niet bekend! Hij noemt voorlopig de verhalen ook allemaal onzin... Ik heb reeds de T630 als dummy mogen zien vorig jaar december en ik weet dat ze momenteel met andere projecten bezig zijn, maar hij kan mij geen zinnig woord of plaatje geven van de T650.... een hoop gebakken lucht dus die T650!
Ik denk dat de geruchten wel waar zijn, maar iedereen moet zelf maar weten of het waar is of niet... :)
Mijn argumenten:
1. mobiel gaat +- 6 maanden mee voordat er een opvolger is
2. nokia 6230 --> SE t630 verkoopt slechter
3. t630 'kleine update' van de t610
4. wordt waarschijnlijk aangekondigt op cebit 2004, en ze moeten toch wat te aankondigen hebben op zo'n beurs!? :>

Edit:
Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 13:42:
Jammer dat dit dus toch hoax blijkt te zijn... :(
bron :?

[ Voor 9% gewijzigd door MyNameIs op 29-01-2004 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyNameIs schreef op 29 januari 2004 @ 13:57:
[...]

Ik denk dat de geruchten wel waar zijn, maar iedereen moet zelf maar weten of het waar is of niet... :)
Mijn argumenten:
1. mobiel gaat +- 6 maanden mee voordat er een opvolger is
2. nokia 6230 --> SE t630 verkoopt slechter
3. t630 'kleine update' van de t610
4. wordt waarschijnlijk aangekondigt op cebit 2004, en ze moeten toch wat te aankondigen hebben op zo'n beurs!? :>

Edit:

[...]

bron :?
De berichten erboven... gsmdealer lijkt nogal zeker van zijn zaak. Wanneer is Cebit 2004 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
NOFI, maar zolang jouw vader bij netwerkbouw van Ericsson werkt en niet bij de R&D afdeling van SE

De T630 is nu net zo'n beetje klaar en bijna leverbaar, dus als er nog een T650 komt dan zijn ze nog wel druk bezig met het ontwerp van dat apparaat. Kant-en-klare specs en foto's zullen we nog niet kunnen vinden en ook intern bij Ericsson zal dat dan nog niet beschikbaar zijn.

Wellicht heb je gelijk en weet je vader er wel veel vanaf, en komt er inderdaad geen T650, maar dan ben ik wel benieuwd met wat voor 'andere projecten' ze nu bezig zijn...

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Laatst online: 14-09 09:32

JT

VETAK y0

Waarom ? Omdat nu anders iedereen al van alles wist over dat ding omdat mensen als je vader (NOFI, zou het zelf ook doen hoor :D ) dat gelijk allemaal doorvertellen. Dus houden ze het om die reden misschien wel zo geheim mogelijk.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
De Cebit duurt van 18 tot 24 maart 2004. Ik heb al op meerdere sites gelezen dat SE 3 modellen gaat presenteren, dus we zullen nog 1,5 maand moeten wachten op iets officieels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/forum2/attachment.php?s=22b131630834c6e9dae6d5df8f6856ab&postid=49499

Dé t650? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:51
heheh nice photoshop job!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is geen photoshop, althans dat denk ik.... Kijk maar heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 15:15:
[...]

Dat is geen photoshop, althans dat denk ik.... Kijk maar heel goed.
Nou hoop niet dat hij er zo gaat uitzien, wat een bagger ding! :(

Ik had gehoopt dat hij wat rondere vormen zou krijgen zoals de T630 in opvolging van de T610. Vind dit echt helemaal niks, als ie echt zou zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 15:20:
[...]

Nou hoop niet dat hij er zo gaat uitzien, wat een bagger ding! :(

Ik had gehoopt dat hij wat rondere vormen zou krijgen zoals de T630 in opvolging van de T610. Vind dit echt helemaal niks, als ie echt zou zijn ;)
Je kan nog niks over beoordelen. Ik vond de spycam pics van de p900 ook heel dom. Maar toen de officiele fotos kwamen en later in het echt zag. VOnd ik hem weer leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 15:22:
[...]

Je kan nog niks over beoordelen. Ik vond de spycam pics van de p900 ook heel dom. Maar toen de officiele fotos kwamen en later in het echt zag. VOnd ik hem weer leuk...
Ja, maar je kan nu al wel zien dat hij wel erg hoekig weer word. :(

Waar heb je dit gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Dit is trouwens wat Eldar nog had gezegd:
"...de knoppen zullen in een blok zitten en heeft wat weg van knoppen van de SL55, alleen met de toetsen verder uit elkaar.."

Komt aardig overeen toch. Ik vind hem er heel goed uitzien. Ik weet nog dat iedereen de T630 afschuwelijk vond op de eerste foto's en nu opeens zijn er zoveel mensen die em prachtig vinden. Beoordeel nooit een telefoon aan de hand van een foto. In het echt zien de kleuren, het formaat, etc. er anders uit.

Ik ben blij dat ze eindelijk weer een phone hebben in 1 kleur. Hoef ik tenminste niet meer op zoek naar frontjes. ;)

Btw. ik denk wel dat hij ronder is. Rechtsonder zie je wel een heel erge ronding. En de wazige foto van de achterkant lijkt ook zeer rond te zijn. We kunnen het pas beoordelen als we em van de voorkant zien. Maar hulde aan degene die de foto online heeft gezet. Niet toevallig dat het een user is met 1 post. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
Ik denk niet dat dit fotosoep is. Heb net een filmpje gevonden:
klik

Dat laatste stuk komt die foon in voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcFer schreef op 07 februari 2004 @ 18:08:
klik

:| Je heb gelijk ook.... Maar waarom zou SE nou in een filmpje zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er staan zoveel toestellen in dat filmpje die ik niet ken, dus waarom zou juist deze de T650 zijn???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 18:18:
er staan zoveel toestellen in dat filmpje die ik niet ken, dus waarom zou juist deze de T650 zijn???
Omdat deze misschien het meest overeenkomt met de beschrijving :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
De meeste die je niet kent zijn Japanse toestellen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.sefans.com/sebbs/uploads/post-3-1076157416.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.sefans.com/sebbs/uploads/post-3-1076157470.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.sefans.com/sebbs/uploads/post-3-1076165863.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.sefans.com/sebbs/uploads/post-3-1076168740.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2004 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcFer schreef op 07 februari 2004 @ 18:08:
klik

Ja, ik heb dat filmpje ook al op Esato gevonden ja maar dat blijkt dus dat dit dan toch echt de T650 gaat worden...

@Ringtone: Bij deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.sefans.com/sebbs/uploads/post-3-1076168740.jpg

Deze achterkant lijkt me van een ander toestel als je de achterkant van de T650 (in de eerste 2 foto's) bekijkt. :?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2004 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
Lijkt wel een digitale camera :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Kan iemand misschien een mirror maken van het filmpje?
Ik kan het filmpje niet downen, bij mij is hij slechts 121KB

Laat maar, ik heb `m al.

[ Voor 14% gewijzigd door Ginz op 07-02-2004 19:06 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 18:54:
[...]

Ja, ik heb dat filmpje ook al op Esato gevonden ja maar dat blijkt dus dat dit dan toch echt de T650 gaat worden...

@Ringtone: Bij deze:
[afbeelding]

Deze achterkant lijkt me van een ander toestel als je de achterkant van de T650 (in de eerste 2 foto's) bekijkt. :?
1. het is rightone
2. Ja dat zie ik ook.. Ik weet ook niet waarom het anders is...
edit: volgens mij behoort dat achterkant bij deze telefoon: Afbeeldingslocatie: http://server5.uploadit.org/files/yizzy08-pop1_0002.jpg
Misschien kan dat ook de t650 zijn?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2004 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Denk het ook, kijkend naar de vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 19:10:
[...]

1. het is rightone
2. Ja dat zie ik ook.. Ik weet ook niet waarom het anders is...
edit: volgens mij behoort dat achterkant bij deze telefoon: [afbeelding]
Misschien kan dat ook de t650 zijn?
Ja idd, dat had ik ook al gedacht, maar dan had die gast dat ook vast wel beschreven. Bovendien Presenteert SE 3 toestellen op Ceibit.
:+ waarom zet SE nou nooit de typenummers op hun foon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcFer schreef op 07 februari 2004 @ 19:24:
[...]

Ja idd, dat had ik ook al gedacht, maar dan had die gast dat ook vast wel beschreven. Bovendien Presenteert SE 3 toestellen op Ceibit.
:+ waarom zet SE nou nooit de typenummers op hun foon :+
Omdat in Japan dezelfde telefoon andere typenummers hebben en het mooier zonder is... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-08 15:20
volgens mij presenteren ze de z1010, de t650 en dus dat derde telefoontje

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 18:54:
[...]

Klopt, de bovenste foto is idd de T650 en de onderste foto is de achterkant van een andere nieuwe telefoon! De much rumoured P200?? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
De Z1010 is al gepresenteerd Gaer, dus er zal nog een andere zijn. Die coole achterkant is waarschijnlijk van die phone met dat draai mechanisme, de europese van die Japanse SO505i ofzo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ik ga voor maandag even onze Communication Manager van SonyEricsson BeNeLux bellen of mailen, Harold de Kort. Even kijken wat onze grote man erover te zeggen heeft.

Ik hoop dat hij een bevestigend antwoord kan geven.
Ik heb namelijk al eerder contact met hem gehad, misschien dat hij mij nog kan herinneren.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Ik vraag me toch altijd weer af waar zo'n filmpje uit het niets vandaan komt, want het is een officiele film, maar niet officieel verkregen denk ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het filmpje staat al twee jaar op die server van die Aziatische SE site. Dat filmpje is als zo enorm oud! Alle toestellen die er in staan zijn al in of andere vorm op de markt. De rest zijn studie modellen. Net zoals in de autobranche gaan ook niet alle studie toestellen op de markt uitkomen. Ik lach me dood om alle ophef over een filmpje dat al zo enorm oud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, die telefoon met die 'aparte' achterkant is gewoon een iMode model dat SE voor de Japanse markt heeft uitgebracht.

Zelf gezien in de winkel van NTT Docomo daaro in meerdere kleurtjes, blauw, zilver, zwart, rood... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Maar als dat filmpje 2 jaar oud is, hoe kan het dat de T610, de Z600, de P900, de Z1010 en nog veel meer nieuwe japanse telefoons erin te zien zijn die toen nog niet eens ontworpen waren? Of zijn alleen de laatste 20 seconden oud ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die P900 werd ook in de James Bond film al gebruikt (excuseer met als ik het fout heb) die 4 jaar geleden gefilmd werd. Toen was het ook helemaal hot! Die P900 heb ik dus verklaart, en die andere hebben ook hun intrede gemaakt in films. Ik heb trouwens maar even een mailtje gestuurd naar SE om te vragen wat het filmpje precies inhoudt en hoe oud dit filmpje is! Als ik dat weet zal ik het zeker posten hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 13:39:
die P900 werd ook in de James Bond film al gebruikt (excuseer met als ik het fout heb) die 4 jaar geleden gefilmd werd. Toen was het ook helemaal hot! Die P900 heb ik dus verklaart, en die andere hebben ook hun intrede gemaakt in films. Ik heb trouwens maar even een mailtje gestuurd naar SE om te vragen wat het filmpje precies inhoudt en hoe oud dit filmpje is! Als ik dat weet zal ik het zeker posten hier!
Dat was de t68i hoor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Ik wou net zeggen.... De P900 is pas een paar maanden op de markt.

Als dr nog behoefte is aan 'n mirror, laat 't dan ff weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Verwijderd schreef op 08 februari 2004 @ 13:39:
Dat was een T68i en een P800 (In de kleur Mineral Grey)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Bond.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Bond2.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Flint op 08-02-2004 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-08 15:20
Het lijkt mij niet meer dan logisch dat SE een stap zet richting deze telefoon. Alleen denk ik niet dat hij onder de naam van de T6xx op de markt zal komen. Ik denk dus persoonlijk niet dat dit de T650 is, het toestel heeft duidelijke voordelen tov de T610 en de T630, maar zoals de T630 een verbeterde uitvoering was van de T610, is dit telefoontje een aardig ander product aan het worden (veel meer mogelijkheden). Ik denk daarom dat als dit product al bestaat, dat we pas meer weten vanaf de Cebit (vooral mbt naamgeving), ik wacht toch nog ff met het kopen van een telefoon, de markt is stevig aan het veranderen en ik denk dat we binnenkort ipv standaard fm radio op een telefoon, toch echt de mp3 speler zijn intrede zien doen (als standaard feature). En deze SE belooft een flinke stap voorwaarts te zijn en daarbij een stuk beter dan zijn tegenhanger de Nokia 6230 (ik vraag me zelfs af of ze uiteindelijk bijna tegelijkertijd in de schappen liggen).

[ Voor 5% gewijzigd door pretorian_nl op 08-02-2004 23:57 ]

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaer schreef op 08 februari 2004 @ 23:55:
Het lijkt mij niet meer dan logisch dat SE een stap zet richting deze telefoon. Alleen denk ik niet dat hij onder de naam van de T6xx op de markt zal komen. Ik denk dus persoonlijk niet dat dit de T650 is, het toestel heeft duidelijke voordelen tov de T610 en de T630, maar zoals de T630 een verbeterde uitvoering was van de T610, is dit telefoontje een aardig ander product aan het worden (veel meer mogelijkheden). Ik denk daarom dat als dit product al bestaat, dat we pas meer weten vanaf de Cebit (vooral mbt naamgeving), ik wacht toch nog ff met het kopen van een telefoon, de markt is stevig aan het veranderen en ik denk dat we binnenkort ipv standaard fm radio op een telefoon, toch echt de mp3 speler zijn intrede zien doen (als standaard feature). En deze SE belooft een flinke stap voorwaarts te zijn en daarbij een stuk beter dan zijn tegenhanger de Nokia 6230 (ik vraag me zelfs af of ze uiteindelijk bijna tegelijkertijd in de schappen liggen).
Wat is je bron hiervoor? Want dit is volgens mij grote onzin.

Toen SE van de T65 naar de T68 ging was ook een groot verschil. Ook is het zo dat de T6xx de topserie van SE is en daar valt deze telefoon tussen dus hij gaat wel degelijk de T650 o.i.d. heten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

YEAHHHHHH....!
ZO moest er ff uit na het zien van de foto, vet hoor....
En nu de specs... ik hoop dat BT 1.2 erin zit, 1.3 MP cam, MS duo slot :) , lekker groot intern geheugen (min 7MB) en support voor Mpeg Layer 3+ MP4...
Dat zou mn komende zomer helemaal goed maken.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
leuk al die specs maar hoop dat ze er een goede accu in douwen
Die pockets van nu hebben een steeds kortere standby tijd :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Shyne schreef op 09 februari 2004 @ 21:28:
leuk al die specs maar hoop dat ze er een goede accu in douwen
Die pockets van nu hebben een steeds kortere standby tijd :|
Neem je toch je CMT-10 travel charger mee... :P
(Sur_G: Never leaves home without it ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Sur_G schreef op 10 februari 2004 @ 20:41:

Echt de beste uitvinding qua functionaliteit van alle accessoires verkrijgbaar....
(Ginz also never leaves home without the CMT-10)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
Sur_G schreef op 10 februari 2004 @ 20:41:
[...]

Tis dat dan :{ :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Wat dat is?? Iets waar een SE-man niet zonder mee kan. Want als jet net zoals mij (& Ginz) je P900 elke dag intensief gebruikt voor allerlei verschillende zaken (E-mail, opera, msn, clips, mp3... etc) Dan wil je batterij nogal snel leeg gaan... Dus daarom de CMT-10... >:)

Oeps ben ik nog vergeten uit te leggen wat het is ;)
Het is een Micro oplader, zonder kabel met een heel handig kapje, die je zo in je broekzak steekt, en waarop je elke SE toestel kunt opladen.
Ginz schreef op 10 februari 2004 @ 21:29:
[...]

Echt de beste uitvinding qua functionaliteit van alle accessoires verkrijgbaar....
(Ginz also never leaves home without the CMT-10)
I couldnt have said it any better... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

.

[ Voor 97% gewijzigd door Sur_G op 12-02-2004 23:32 . Reden: Foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zegt toch zelf wat het is in je bericht erboven waarom quote je het dan nog eens :?
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.