Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Weet niet of dit al is geweest of al een topic over gepost is zoja schop me maar hard LOL.

anyway viel van me stoel toen ik dit las.

http://www.home.nl/nieuws/tech/artikel/00107447 <<===== (De Link)

6 januari 2004, 15:00:10

Eerste spelcomputer voor pc-games op tv

WebWereld - Het bedrijf Disc komt donderdag met een spelcomputer waarmee gewone pc-spellen op de televisie kunnen worden gespeeld.

De Discover, zoals het apparaat heet, wordt donderdag tijdens de tweede dag van de Consumer Electronics Show getoond. Het is een product van Disc (Digital Interactive System Corporation), een alliantie van dvd-spelerfabrikant Apex Digital en gamesfabrikant Alienware.

"Het succes van een spelcomputer is afhankelijk van de hoeveelheid spellen die erop te spelen zijn", aldus Avi DorEl, één van de mensen achter de Discover-spelcomputer. "Nu heeft zelfs de marktleider een gelimiteerd aantal titels vergeleken met de duizenden spelletjes die op de Discover gespeeld kunnen worden."

De Discover draait op Windows XP Embedded die zo goed als direct kan opstarten. De machine gaat draaien op VIA's S3 DeltaChrome videochip, terwijl de VIA 5.1 Vinyl-chip het geluid moet gaan verzorgen. Een netwerkkaart en modem zijn ingebouwd evenals een harde schijf van 40 GB.

Het apparaat zal in januari of in februari in de winkels te koop zijn voor prijzen tussen de 299 en 399 dollar. Wat het apparaat in Europa gaat kosten, is niet bekend.

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11 12:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Voor dat zelfde geld zet je een eigen pc in elkaar met videokaart met tv out en
kun je er nog meer dingen mee doen dan die machine.

Beetje het wiel opnieuw uitvinden lijkt mij.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-11 12:28
Sc0rPi0N schreef op 07 januari 2004 @ 16:39:
Voor dat zelfde geld zet je een eigen pc in elkaar met videokaart met tv out en
kun je er nog meer dingen mee doen dan die machine.

Beetje het wiel opnieuw uitvinden lijkt mij.
Je hebt wel een apparaat wat zeer snel opstart, en compleet werkend is bij aflevering... oftwel een noob-proof apparaat. 8)

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11 12:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Laat mij maar lekker installeren.
Dan weet ik wat er op staat en kan je je eigen software er op instelleren ook.

Ik vind het persoonlijk leuk om een systeem te installeren dan ik iets uitpak en het is al kant en klaar.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• Aseslno
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-07-2022

Aseslno

Scuse Me, While I Kiss The Sky

nou ik denk toch niet dat dit even bugvrij werkt als een normale spelcomputer, dat kan alleen als je er 1 koopt/maakt met de alle hoogste specificaties, zodat je alles altijd kan spelen, en nooit tekort komt.
Volgens mij stijgen de specificaties van een pc geleidelijker maar sneller dan bij een normale console dus je zal ook weer snel geen spellen meer kunnen spelen enz.
Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 16:36:

"Het succes van een spelcomputer is afhankelijk van de hoeveelheid spellen die erop te spelen zijn", aldus Avi DorEl, één van de mensen achter de Discover-spelcomputer. "Nu heeft zelfs de marktleider een gelimiteerd aantal titels vergeleken met de duizenden spelletjes die op de Discover gespeeld kunnen worden."
gelul dus, het gaat om de kwaliteit en de diversiteit. Nou heb je dat ook op de pc, maar gewoon even tekken spelen of grand turismo (tegen elkaar) spelen kan natuurlijk niet!

Kijk naar de gamecube bijv. Je gaat zitten douwt iedereen een joystick in zn handen, en iedereen kan Monkey Ball of Mario Kart spelen.

Dan is dit toch ondergeschikt aan de al bestaande consoles denk ik!

En zo is het!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-11 23:19

MaDLiVe

.-Observer-.

Het stond gister volgens mij op de FP

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:34

-ET-

Phone Home

wordt al behandeld in dit topic

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm ok ben ut nie tegengekomen dus denk dat het schopwerk kan beginnen LOL

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 16:54:
Hmmm ok ben ut nie tegengekomen dus denk dat het schopwerk kan beginnen LOL
Neem voortaan even de tijd om rond te kijken dus, dan hoef je niet geschopt te worden ;)

Kan in [rml][ Hoax?] Spelcomputer voor PC-Games[/rml] dus.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.