_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
God schiep mensen en dieren maar geen rechters en officiëren

gaat super mensen
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Kennelijk ben ik een trendsetter want sinds de Groazers hier begonnen zijn komt ineens iedereen deze kant op
/(bb|[^b]{2})/
Mja, ik tel de subteams als 1, dan is het al een stuk pessimistischerTielemans schreef op 07 januari 2004 @ 09:43:
* Tielemans denkt echt dat er 203 flushers waren gisteren hoor Blistimo, blijf het positief inzien

Maar heb al wel 3 PC's erop draaien
Intentionally left blank.
Verwijderd
Duurt even voor ze zo slim zijn bij d.folding. Wanneer heb je je eerste resultaat verstuurd? (versturen doet 'ie zodra "4123 until next gen" op 0 staat)aKra schreef op 07 januari 2004 @ 10:02:
Ik sta niet in de stats![]()
Je staat er wel tussen hoor. Nog een kopje koffie?
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Verwijderd
En dan ook nog eens een mijlpaal van 8M
Eens kijken of we vandaag door kunnen gaan naar plaats 13#
Verwijderd
Jaaaah weet ik, maar in alle andere hitparades krijgen nieuwe leden altijd speciale aandacht van de statsposter en de posters. DawilllikookMarcelloz schreef op 07 januari 2004 @ 10:16:
[...]
Je staat er wel tussen hoor. Nog een kopje koffie?
Ben ik een keertje nieuw, moet ik er wel van genieten natuurlijk
Je staat in de dailies op plek #75.aKra schreef op 07 januari 2004 @ 10:02:
Ik sta niet in de stats![]()
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Specially for you: welkom
O ja, en alle anderen ook welkom!
@Marcelloz, kun je de lijst met mijlpaalbehalers ook nummeren? Dan kunnen we een DPCH van de mijlpaalbehalers posten...
Never underestimate the power of stupid people in large groups...
Forza Mucca!
Welkom iedereen (behalve Silk_dude
50.110 144.300 432.200 1296.200 2320.200 3400.200 10368.200
Verwijderd
nou alleen nog ff op forum kijken he
Ennuh (dit is geen recruiting
Dat iedereen maar veel mag grazen !
The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees
Allemaal welkom bij dit geweldige project (behalve silkie
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Het onderstaande mijlpaaloverzicht haal ik vers van de dagstats. Waarom staan ze niet netjes op volgorde?
1
2
3
4
5
6
7
8
| DPC NGS 9.000.000 NoizyCows 2.000.000 DPC Clan of ToeT 700.000 Diska 700.000 Bodylotion 500.000 berend 500.000 DPC Anticimex and Lock 700.000 Elteor Borislavj 1.000.000 |
#StopBurningStuff
is dat niet gewoon het telefoonboekVerwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 10:56:
* CaLeX druk in lijst "mensen die ik niet mag"
PeterJ
Rollerjooster

maar euh welkom hoor
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
ik pwn jeVerwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 10:56:
* BaBBeloedie druk in lijst "mensen die ik niet mag"
PeterJ
Rollerjooster
Alle mijlpaalers gefeliciteerd
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
En ik wilde eigelijk ff wat gaan sparen 2 dagen ofzo
Zijn er meer mensen die DF met Firedaemon runnen?
Zijn er nog dingen waar ik op moet letten?
#StopBurningStuff
Verwijderd
http://anteater.blueprint...n/trajstore?globalstats=1mmxmmx schreef op 07 januari 2004 @ 11:29:
Oh ik had nog een vraagje ? Kan iemand het linkje naar die termonmeter nog ff plaatsen want als ik het goed heb begrepen moet je stoppen met sparen voordat hij op 10 is ofzo ?
En ik wilde eigelijk ff wat gaan sparen 2 dagen ofzo
Zo dan?JustDutch schreef op 07 januari 2004 @ 11:05:
@Marcelloz.
Het onderstaande mijlpaaloverzicht haal ik vers van de dagstats. Waarom staan ze niet netjes op volgorde?
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 DPC NGS 9.000.000 NoizyCows 2.000.000 Elteor Borislavj 1.000.000 DPC Clan of ToeT 700.000 Diska 700.000 Bodylotion 500.000 berend 500.000 DPC Anticimex and Lock 700.000
staat op mijn lijst.
@drugar: die thermometer zegt niets, daar gaan we altijd doorheen. Flushen kan tot 24 uur na de proteine update voor de volledige punten, de dag daarna krijg je maar 50%. Na 48 uur zijn je uploads waardeloos geworden. Sparen kan dus prima, je moet gewoon flushen voor de 13e ( in dit geval ) om safe te zijn.
[ Voor 23% gewijzigd door Marcelloz op 07-01-2004 11:34 ]
Verwijderd

Jammer dat ze hem niet transparant hebben gemaakt.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Hooi teamgenootMarcelloz schreef op 07 januari 2004 @ 11:32:
[...]
Zo dan?
staat op mijn lijst.
@drugar: die thermometer zegt niets, daar gaan we altijd doorheen. Flushen kan tot 24 uur na de proteine update voor de volledige punten, de dag daarna krijg je maar 50%. Na 48 uur zijn je uploads waardeloos geworden. Sparen kan dus prima, je moet gewoon flushen voor de 13e ( in dit geval ) om safe te zijn.

Is het goed als ik jouw icon jat gedurende de stampede?
#StopBurningStuff
_WgV_ schreef op 07 januari 2004 @ 11:48:
[...]
Hooi teamgenoot
Is het goed als ik jouw icon jat gedurende de stampede?

Ja hoor, geen probleem.
cool, die wave werkt

Silk is gewoon een bepaalde mate van status gewend en de voordelen die dat met zich meebrengtjoukehofman schreef op 07 januari 2004 @ 12:09:
wat is er met die silk dude wat ik niet weet? (ik weet van niks)
Gewoon negeren dan gaat dat vanzelf over
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Verwijderd
Verwijderd
maar ehhm.... netjes werk allemaal, dat is alles wat ik kan zeggen hierover
ik zal nog even duidelijk het nieuwe nieuws melden voor de zekerheid:
01/06/2004
Upcoming protein update
The protein update is scheduled for Tuesday, January 13, 2004, at 11:00am EST. Please make sure to keep track of any changes on the news page.
nog zo een aand8vragerSWfreak schreef op 07 januari 2004 @ 12:36:
Hum, eerst waren er 470 leden van DPC en nu zijn het er 471... Hoe zou dat nou komen![]()

btw ledz meet??
offtopic:

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Verwijderd
En we draaien nog nie eens op full power

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2004 13:21 ]
In de laatste uurtjes nog net ingehaald door MrMr.
Gunt'ie nou niemand anders de daily?
Verwijderd
En dan moet alles nog gaan beginnen.ColdFusion schreef op 07 januari 2004 @ 12:59:
Stampede zichtbaar in de grafieken? Waar dan![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Er zijn ong steeds mensen die zich wel al aangemeld hebben, maar zo goed als nog niets verstuurd hebben
Eens kijken of we deze vooruitgang nog beter kunnen maken volgende week
Je rekent steeds 250generations uit waarvan de eerste bestaat uit 10.000 structures en de volgende uit maar 100stuks, die gaan dus veel sneller. Je doet dus zeker geen dubbel werk!Jack Flushell schreef op 07 januari 2004 @ 14:19:
Ik had een vraagje over d.folding. Ik doe net mee in het kader van de stampede en ik vraag me af hoe het zit met het laten werken van meerdere machines. Elke machine waarop ik het installeer begint met een reeks van ergens in de 9000 en daarna gaat ie andere dingen met veeeeel minder 'blokjes' doen. Hoe zit dat? Doe ik geen dubbel werk of werk voor niets?
God schiep mensen en dieren maar geen rechters en officiëren
Overigens wordt er belachelijk veel geflusht. Kon ik enkele weken geleden met mijn Pentium 4 3 ghz nog met ruiim 200k punten in de top 10 staan: nu is de top 30 nog maar de max. Of zitten er heel wat flushjes bij?
[ Voor 18% gewijzigd door Robkazoe op 07-01-2004 14:50 ]
Verwijderd
Die reeks met 9999 is GEN0 daarna volgen er 250 gen's met allemaal 100 'blokjes' Dit is dus heel normaal.Jack Flushell schreef op 07 januari 2004 @ 14:19:
Ik had een vraagje over d.folding. Ik doe net mee in het kader van de stampede en ik vraag me af hoe het zit met het laten werken van meerdere machines. Elke machine waarop ik het installeer begint met een reeks van ergens in de 9000 en daarna gaat ie andere dingen met veeeeel minder 'blokjes' doen. Hoe zit dat? Doe ik geen dubbel werk of werk voor niets?
Heb hem met me n00b imageready skillz nog beetje aangepast
#StopBurningStuff
Tgggg, hoor die herrieschopper nou, denk toch maar niet dat we ons door een stelletje B1`tsende Bloemkolen laten inhalen zekerT!Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 12:31:
Zo, ons volgende slachtoffer zal DPC Team Switch zijnJullie staan nu nog boven ons
maar morgen nie meer
Division BrabanderT
Verwijderd
luister maar niet naar hem, hij blaat wel meer, maar toch zou ik oppassenRoyalFlusher schreef op 07 januari 2004 @ 15:03:
[...]
Tgggg, hoor die herrieschopper nou, denk toch maar niet dat we ons door een stelletje B1`tsende Bloemkolen laten inhalen zekerT!
LOL vanavond ga ik ook eens schilderen. Dat moet ik beter kunnen_WgV_ schreef op 07 januari 2004 @ 14:59:
[...]Heb hem met me n00b imageready skillz nog beetje aangepast![]()
Vandaag haal ik van dezelfde site af:01/06/2004
Upcoming protein update
The protein update is scheduled for Tuesday, January 13, 2004, at 11:00am EST. Please make sure to keep track of any changes on the news page.
We hoeven dus nog maar 69.933.616 ... uit te rekenen en dan hebben we het goal bereikt. Als ik dan naar de stats kijk hebben we dat morgen al gehaald, vooral met het tempo waarmee DPC nu gaat, wat gaat er met de overige dagen gebeuren. Doen we dan dubbel of nutteloos werkTotal work done so far: 4,930,066,384
Goal amount of work: 5,000,000,000
En wat als die datum nog verder vervroegd wordt
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
De datum kan overigens wel worden verlaat vanwege technische problemen bij de change-over. Dit zal dan 1 of 2 dagen zijn. In het ergste geval een week. Dit wordt altijd goed gecommuniceerd.
Dat DPC een stampede doet, dat zal de volgende proteine change-over wellicht 2 of 3 dagen eerder bij zijn target doen komen, dus een echte impact zal het niet zijn (dus geen week ofzo)
Uiteraard zullen wij (de vaste DF-ers) de nieuwelingen laten weten wat ze wanneer moeten doen. Dit gaat met name op voor het tijdig flushen van buffers. Zelf denk ik dat we er maar eens een mooie post van moeten maken; een 1-2-3 post ofzo. (Wie biedt zich aan??
Eigenlijk is de 13e een perfecte datum
Kijk even hier als je nieuwgierig bent naar hoe het in het verleden is gegaan.
[ Voor 38% gewijzigd door Marcelloz op 07-01-2004 16:43 ]

[ Voor 21% gewijzigd door Eijkb op 07-01-2004 16:27 ]
.
Verwijderd
tuurlijk wel, maar je moet hem wel verdienenPeterJ schreef op 07 januari 2004 @ 13:31:
Nice flush Cow_Tipping![]()
In de laatste uurtjes nog net ingehaald door MrMr.
Gunt'ie nou niemand anders de daily?
Waarom zou je DF met firedeamon runnen?_WgV_ schreef op 07 januari 2004 @ 11:31:
Woei het werkt allemaal
Zijn er meer mensen die DF met Firedaemon runnen?
Zijn er nog dingen waar ik op moet letten?
Gaat goed mensen, erg goed
Veel nieuwe namen, beweging in de overall lijsten
[ Voor 7% gewijzigd door MarcyDarcy op 07-01-2004 18:06 ]
Verwacht al teveel, ik ben namelijk een eenzame losgeslagen koe en ik hoorde in de verte wat gestamp... En mijn koeien-instinct zei me dat ik daarnaartoe moest gaan... En toen kwam ik ineens hier...
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
vroegâh toen er nog 30 flushers waren...
ach ja, ff stoten kan geen kwaad
@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt
als je van stampedes houdt, ben je dan een stampedofiel?
Forza Mucca!
Rollerjooster schreef op 07 januari 2004 @ 18:23:
offtopic:
als je van stampedes houdt, ben je dan een stampedofiel?
Nope, een masochist
[ Voor 3% gewijzigd door Ercewee op 07-01-2004 18:45 . Reden: [ot] added :) ]
Voor de rest wel goed voor DPC natuurlijk
Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless.
Daarvan zijn er dan behoorlijk veel actief hier
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
Vast wel.... voor meer informatie zie #dpc en vraag het aan MarkSpheroid schreef op 07 januari 2004 @ 18:44:
[...]
Daarvan zijn er dan behoorlijk veel actief hier. Zijn er ook DPC-spankingparties en is er een DPC-darkroom
die proteine wissel was cool, meteen daarna. MrMr dik ownen. Onfrag deed toen nog wat, jammer dat ik daarna snel op vakantie ging, toen ging alles een beetje uit elkaarMr.CeeJay schreef op 07 januari 2004 @ 18:20:
vroegâh toen Team Gäöl nog #6 was...
vroegâh toen er nog 30 flushers waren...
ach ja, ff stoten kan geen kwaad
Als het zover is dan hoor ik het toch ook wel op ons forum of nietEijkb schreef op 07 januari 2004 @ 16:26:
Wat moet ik eigenlijk doen als er een protaïne wissel komt? Snap het niet zo goed... Ik begreep dat er dan gedraaid moet worden met een ander logaritme? Hoe doe ik dat? Gaat het vanzelf?
Ik lees zojuist de laatste alinea van het stukje hierboven... Laat maar. BETER LEZEN!!!
Als je de client hebt ingesteld op automatically accept autoupdates en je bent niet aan het sparen hoef je helemaal niets te doen. Als je wel aan het sparen bent moet je flushen, anders raak je de credits kwijt.Witlof schreef op 07 januari 2004 @ 18:47:
[...]
Als het zover is dan hoor ik het toch ook wel op ons forum of nietOf is MarcyDarcy zo lief om dat mij te vertellen
Maar DF huisdokter MarcyDarcy is vast zo lief een huisbezoek af te leggen om te helpen bij de moeilijke bevalling van het nieuwe proteine
@ Ercewee: Wat zijn we toch een kinky stel mensen hier in /5
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
[ Voor 31% gewijzigd door Mobster op 07-01-2004 19:24 ]
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
HODL
Staat nu op 5,021,741,313
Op naar dinsdag waar we ECHT kunnen beginnen.
[ Voor 43% gewijzigd door stlgamer op 07-01-2004 20:22 ]
Dit staat uitgelegd in de DPCH van gisteren, als je dat draadje leest weet je het wel denk ikRalphie schreef op 07 januari 2004 @ 19:33:
Waarschijnlijk al 80 keer gevraagd en beantwoord, maar wat is nu eigenlijk het "versoepelingsniveau" in de GUI? Ik zie nu 37%,51% en 58% staan, terwijl dit op een andere PC alledrie op 0% staat.
doneJustDutch schreef op 07 januari 2004 @ 11:05:
@Marcelloz.
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 DPC NGS 9.000.000 NoizyCows 2.000.000 DPC Clan of ToeT 700.000 Diska 700.000 Bodylotion 500.000 berend 500.000 DPC Anticimex and Lock 700.000 Elteor Borislavj 1.000.000
@paddo: je kan iedereen over 1 maand weer lekker gaan inhalen
[ Voor 24% gewijzigd door Marcelloz op 07-01-2004 21:26 ]
.
Ik zal ze morgen wel waarschuwen op school ^^Blistimo schreef op 07 januari 2004 @ 09:31:
Oproep aan de heer of mevrouw Tempest; U heeft uw dochter vergeten op te halen uit de ballenbak, zij is te vinden in de buurt van Gate DPC Clan of ToeT0Tempest !
(of het moet hier een onbekende Tempest zijn, in dat geval heb ik niks gezegd)
Ik zit nu in m'n eentje al wel bij toet (vitor), en die andere schooiers moeten er ook bij
Hij heeft jou toch ook niet lastig gevallen tijdens jou gigaflush

* KuuKe is niet meer maar gaat vanaf vandaag verder onder Elteor Borislavj0Kuuke (want misschien blijven er wel wat Apen hier hangen na de stampede)
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Verwijderd
Dat was humor, lysje flusht altijd 64*(1-gemiddelde_load)*500Mhz*MIPSfac, daar doe ik verderPeterJ schreef op 07 januari 2004 @ 23:21:
[...]
Hij heeft jou toch ook niet lastig gevallen tijdens jou gigaflush![]()
niets aan.
Dus als je net minder flusht, heb je mijn dagelijkse 'gemiddelde_load' niet goed voorspeld...
Cowtipping is dan ook direct in de leer gegaan bij YomandaVerwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 23:48:
[...]
Dat was humor, lysje flusht altijd 64*(1-gemiddelde_load)*500Mhz*MIPSfac, daar doe ik verder
niets aan.
Dus als je net minder flusht, heb je mijn dagelijkse 'gemiddelde_load' niet goed voorspeld...
Trouwens, waar kwam dat *burpje* van ruim 2M vanmiddag ineens vandaan?
Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 23:48:
[...]
Dat was humor, lysje flusht altijd 64*(1-gemiddelde_load)*500Mhz*MIPSfac, daar doe ik verder
niets aan.
Denk idd dat CowTipping niet meer precies wist wat de gemiddelde workload van Lysje was
_/-o_ de PALEN van ons vaste duo op 3 & 5 : MAWEK en Ercewee
En vandaag haalt MrMr een SUPERPAAL dus houdt dat in de gaten
[ Voor 30% gewijzigd door Marcelloz op 08-01-2004 07:57 ]
Verwijderd
Gister zaten we nog in de 900 Ghz dus gaat de goede kant opCurrently
Rank: 6 (+2)
Members: 344 (+194)
Stats: 1.06 G
Protein: 290.74 M
Avg Rate: 32.76 M
Best RMS: 9.291
Power: 1.1 THz
Geen stats vandaag ?
Zoals de regering zegt bij goede doelen: Wat jullie inbrengen zal ik verdubbelen
.
Verwijderd
HeheEijkb schreef op 08 januari 2004 @ 09:14:
1.1 THz van uit DPC op 1 project. Tjezus. Is Dist Folding (door de Stampede) nu ook het grootste project binnen DPC? Zou wel eens willen weten hoeveel Thz DPC totaal heeft, of hoeveel de potentie is als alle bezoekers van gathering.tweakers.net mee zouden doen.
Zoals de regering zegt bij goede doelen: Wat jullie inbrengen zal ik verdubbelen
Ik heb geen cijfers van overige projecten, maar ik durf wel te zeggen dat RC5 nog steeds het grootste project is van DPC. Daar staat aanzienlijk meer power te draaien. Daarna zal Seti en OGR-25 ergens komen denk ik. Nu staat DF daar vlak onder vermoed ik, maar tijdens de Stampede hopelijk er boven
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Ik vermoed dat daar dus ook mee wordt afgerekend. Ze bepalen je Ghz aan de hoeveelheid blokjes die je inlevert vermoedelijk, en dus maakt tijd uit. Als je die 5.5Ghz 24/7 aan laat staan zou het op de statssite ook rond de 5.5 moeten uitkomen.Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 09:18:
Lol, ik denk niet dat die stats helemaal kloppen. Als ik namelijk kijk achter mijn naam staat er 3,2 Ghz terwijl ik 5,5 heb. T staat alleen niet 24/7 aan
Maar een vakbekwaam statspersoon of PV'er weet hier vast meer over te vertellen.
#@&*(#& Dat was dus niet het edit knopje... * Funcracker pakt een fles cola..
[ Voor 34% gewijzigd door Funcracker op 08-01-2004 10:25 ]
Ik vraag me een beetje af hoe ze je cpu-power berekenen. De laatste keer dat ik keek kreeg ik zo'n 900 Mhz toebedeeld, terwijl er maar 400Mhz meegraast.Funcracker schreef op 08 januari 2004 @ 10:24:
Maar een vakbekwaam statspersoon of PV'er weet hier vast meer over te vertellen.
#@&*(#& Dat was dus niet het edit knopje... * Funcracker pakt een fles cola..
Vroeger (Eijkb schreef op 08 januari 2004 @ 09:14:
1.1 THz van uit DPC op 1 project. Tjezus. Is Dist Folding (door de Stampede) nu ook het grootste project binnen DPC? Zou wel eens willen weten hoeveel Thz DPC totaal heeft, of hoeveel de potentie is als alle bezoekers van gathering.tweakers.net mee zouden doen.