[Distributed Folding] hitparade van 6 januari Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 622 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 09:18:
Lol, ik denk niet dat die stats helemaal kloppen. Als ik namelijk kijk achter mijn naam staat er 3,2 Ghz terwijl ik 5,5 heb. T staat alleen niet 24/7 aan
Ik vermoed dat daar dus ook mee wordt afgerekend. Ze bepalen je Ghz aan de hoeveelheid blokjes die je inlevert vermoedelijk, en dus maakt tijd uit. Als je die 5.5Ghz 24/7 aan laat staan zou het op de statssite ook rond de 5.5 moeten uitkomen.

Maar een vakbekwaam statspersoon of PV'er weet hier vast meer over te vertellen.

#@&*(#& Dat was dus niet het edit knopje... * Funcracker pakt een fles cola..

[ Voor 34% gewijzigd door Funcracker op 08-01-2004 10:25 ]

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustDutch
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-09 19:04

JustDutch

was ambtenaar :)

Funcracker schreef op 08 januari 2004 @ 10:24:
Maar een vakbekwaam statspersoon of PV'er weet hier vast meer over te vertellen.

#@&*(#& Dat was dus niet het edit knopje... * Funcracker pakt een fles cola..
Ik vraag me een beetje af hoe ze je cpu-power berekenen. De laatste keer dat ik keek kreeg ik zo'n 900 Mhz toebedeeld, terwijl er maar 400Mhz meegraast.

Forza Mucca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-09 22:48
Eijkb schreef op 08 januari 2004 @ 09:14:
1.1 THz van uit DPC op 1 project. Tjezus. Is Dist Folding (door de Stampede) nu ook het grootste project binnen DPC? Zou wel eens willen weten hoeveel Thz DPC totaal heeft, of hoeveel de potentie is als alle bezoekers van gathering.tweakers.net mee zouden doen.

Zoals de regering zegt bij goede doelen: Wat jullie inbrengen zal ik verdubbelen :p
Vroeger (:P) was er iemand die probeerde dit een beetje bij te houden; namelijk Droopy. Nou zijn de stats van 25 juli 2002 en lang niet alle waarden kloppen meer. Ik kan me herinneren dat op een goede dag er zo'n 4,5 tot 5 Thz stond. Kijk maar eens naar de helaas niet meer bijgehouden Droopy Stats :)
Pagina: 1 2 Laatste