Toon posts:

Is Kabel sneller met andere NIC ?

Pagina: 1
Acties:

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:32
nopes
kabel is nogal traag ivm je NIC,
je nic kan wel 10 Mbps aan, je kabel zal dat nooit halen

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:47
Yep helemaal correct.
Toch zou ik bij Slownera alsnog een 3Com kaartje eisen, deze hebben nl een lagere CPU belasting. :):):) Ze zijn niet voor niets het duurste.

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-04 10:49
juist ja, voor naar buiten kan je gewoon een 10mbit gebruiken omdat kabel toch nooit zo snel wil :'(
voor intern gebruik heb ik ook 10/100 en extern 10
alleen ut werkt nog niet :( en ik weet niet hoe et komt :?

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:32
Op zondag 10 december 2000 22:35 schreef jumperFreed het volgende:
Ok, dus ondanks het feit dat ik eigenlijk een 3com kaartje zou krijgen, maakt het dus niks uit of ik die gare Farallon gebruik of een 3Com, toch?

Het zou alleen uitmaken bij een intern netwerkje zeker?
THNX
als je een 3com zou krijgen inderdaad die 3com eisen.. 3com heeft (als 1 van de weinige voor zover ik weet) een fatsoenlijk chippie erop zitten die je athlon ;) verlost van die irri netwerk opdrachtjes..
toch weer een paar tikken gewonnen voor die }:O ;)

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-04 10:49
Op zondag 10 december 2000 22:49 schreef jumperFreed het volgende:
Ik gebruik daar sygate 4 voor, niks voor jou?
ik heb wingate, maar daar gaat ut niet om, kijk maar naar dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/85661

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-08 15:31

reapher

Z POWER

Een sonera modem (docsys systeem) kan je eigenlijk niet tweaken dit komt omdat ze gecapt zijn op 512/64 zoals de americanen dat zeggen. Je kunt het modem wel hacken via speciaal software (uncappen) maar aangezien de nieuwe modems een log hebben kunnen ze bij sonera zien dat je zit te kutten als ze al eens kijken. En helaas is het strafbaar dus je abo en modem ben je kwijt, en messchien nog meer

Click hier niet

• monterey
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
welke netwerk kaart je gebruikt maakt dus echt geen bal uit ja in je knip voor de rest merk je er geen donder van.je probleem ligt bij slownera-quicksnot zat ik vroeger ook en ben maar naar bart gegaan was ff een stuk beter wil je nog sneller zal je op cistron moeten wachten en naar adsl over gaan.
en van mensen die over processor belasting praten word ik toch echt niet goed net of je het merkt bij een 850 tb of je een 3com heb of een realtek nou niet dus regelrechte flauwe kul.
Pagina: 1