Hallo,
Op 6 oktober 2003 heeft een vriend van me een bestelling geplaast met een totaalbedrag van 160,90 euro. Hij zou binnen 2 dagen geleverd worden, maar na niets ontvangen te hebben kreeg ik het volgende mailtje:
) en de site is ook uit de lucht. Ik las in een ander topic dat het bedrijfspand ook gesloten is, anders was ik daar wel even binnengewandeld. Op de shopsurvey staat nu dat het bedrijf officieel failliet is, maarja, daar waren wij al lang achter.
Hoe sterk staat hij nu? We hebben al op staiksterk.nl gekeken, maar daar zijn we weinig wijs uit geworden.
En als iemand het 06 nummer van de betreffende man nog heeft zoals het altijd openlijk op de website heeft gestaan zou ik dat ook wel op prijs stellen
Alvast bedankt
Op 6 oktober 2003 heeft een vriend van me een bestelling geplaast met een totaalbedrag van 160,90 euro. Hij zou binnen 2 dagen geleverd worden, maar na niets ontvangen te hebben kreeg ik het volgende mailtje:
Dus ik wachtte nog even. Begin november heb ik na verschillende onbeantwoorde mailtjes eens telefonisch contact opgenomen. Jaaa, hij zat allemaal in de problemen en ze waren nu bezig met een doorstart, maar ik moest nog heel even wachten. Week erna weer teruggebeld met de vraag hoe het ermee stond, toen heb ik het factuurnummer doorgegeven + rekeningnummer waarvan de vooruitbetaling afkomstig was + de naam van de rekeninghouder. Hij zou het terugstorten. Tot op heden heb ik niets meer van dit bedrijf vernomen. Telefoon is afgeloten, 06 nummer is weggehaald (staat helaas ook niet meer op mijn telefoonspeceficatieGeachte heer/mevrouw,
De door u bestelde monitor is nog niet bij ons binnen gekomen, onze leverancier eeft deze monitor ook niet staan en die krijgen hem 16-10-2003 pas weer binnen, en dan gaan er nog 2 a 3 dagen overheen voor de monitor bij u geleverd wordt.
Sorry voor het ongemak,
wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geinformeerd
Met vriendelijke groet,
DigiworldBV
Hoe sterk staat hij nu? We hebben al op staiksterk.nl gekeken, maar daar zijn we weinig wijs uit geworden.
En als iemand het 06 nummer van de betreffende man nog heeft zoals het altijd openlijk op de website heeft gestaan zou ik dat ook wel op prijs stellen
Alvast bedankt