Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[CTX] Spotgoedkope 21"?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 618 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-11 14:40

Erikie

www.erikie.nl

Topicstarter
Matched: ctx
Vanochtend toen ik opstond, zag ik dat 1 van mijn 2 beeldschermen was overleden, de sony cpd e 200.. :'( . Daarom ging ik maar effe snel de tweakers pricewatch af, en kwam daar een opmerkelijke beeldscherm tegen, en wel heeeeel vaaaag geprijsd.. namelijk deze : ctx pr1400f. Ik was al opzoek naar een alternatief voor sony (vanwege z'n geile fd trinitron) en misschien nog een maatje groter beeldscherm ook.

Nu zien die specs van de ctxpr1400f er geil uit, 21 inch, fd trinitron crt, 0.24 dot pitch, max res 2048 x 1536 op 77hz, usb hub, video input, bnc en 15pin dsup natuurlijk.

Echter de prijs is onwaarschijnlijk : 275 bij digiworld. Ok, die zaak schijnt nogal klote te zijn, maar ik rij morgen toch maar effe langs hoe dat ding is, en of het niet een verouderde 1 april grap is (en de vraag is of ze hem wel hebben)!

Wanneer het niet het geval is, en ik dit 50 kilo wegend beestje op mijn bureau blad heb staan, zal ik hem ff goed reviewen. Want de reviews zijn nogal uiteenlopend op het internet.

http://www.ctxintl.com/products/PR1400f.htm <- de monitor
http://www.digiworld.com/ <- de (brrrr) digisite..

Tot nu toe, heeft iemand dit beestje op zijn bureau staan, en wat zijn de klachten?!

en als t niet zo is moet ik opzoek naar een ander alternatief voor mijn sony (misschien valt ie nog te repareren :D)..

traktor scratch!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ik heb wel de kleinere versie, de PR960F, een 19 inch scherm :)
Ik draai em op 1600*1200@85 HZ en ben er al 2 jaar erg tevreden over :)

Die prijs lijkt me idd erg onwaarschijnlijk, daar kan je de PR960F nog niet voor krijgen..
Hij is overigens niet duur, hoor, die die ik heb :)

CTX is btw ook Sony, he! :) Ja, t is ook trinitron, maar tis ook gewoon een Sony beeldbuis :)
btw.. Heb je geen garantie? :)
Op mijn scherm zit 3 jaar :D

[ Voor 8% gewijzigd door Okyah op 11-04-2003 19:43 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:43
Geen matches
euhh, ik zie toch echt 299,99 staan.

Maar damn, wat een prijs!

• sniperz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11 15:06
CTX 21 INCH CRT PR1400F TRINITRON --- SUPERSTUNT VD MAAND --- normaal 799,- Euro 299,99

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Topicstarter
ja joh.. nou niet morgen allemaal om 10 uur voor de winkel liggen he :D.. Maar wat ik misschien denk is dat dit van die gerepareerde dingen zijn. Heb net ook got ff zitten doorspitten, en ik las dat een aantal gebruikers hun ctx liever willen inruilen voor een andere. dus ik vind t redelijk scary :P

traktor scratch!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:43
Erikie schreef op 11 april 2003 @ 19:47:
ja joh.. nou niet morgen allemaal om 10 uur voor de winkel liggen he :D.. Maar wat ik misschien denk is dat dit van die gerepareerde dingen zijn. Heb net ook got ff zitten doorspitten, en ik las dat een aantal gebruikers hun ctx liever willen inruilen voor een andere. dus ik vind t redelijk scary :P
neej, alleen jij!

Je koopt hem lekker, je vraagt gelijk naar de voorraad, de garantievoorwaarden en oftie nieuw is, en dan ga je dat gelijk hier posten als je weer thuis bent, incl. review :P

• -bolio-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:59

-bolio-

Gamertag: BolioDraak

Ik heb de nog kleinere broer van de 960F de 705F maar echt een super scherm. Staat nu al 2,5 jaar >8 uur per dag aan en werkt super. Mijn vriendin heeft een IIyama HM704UTC ofzo in ieder geval de 17"trinitron van IIyama maar dan vind ik dat de CTX dus duidelijk beter beeld heeft (meer contrast en mooiere kleuren). En daarbij levert CTX 3 jaar onsite garantie dus als ie kapot gaat komen ze hem halen (ruilen???) en weer brengen. Ga anders eens gewoon kijken in de winkel ofzo.

Verwijderd

Ik heb zelf een CTX monitor en die doet het al jaren goed.
En ik heb al vaker goedkope schermen gezien bij digiworld bijvoorbeeld een 20 inch sun monitor voor 150 euro. Deze was tweede hands en ik denk dus dat de kans zeer groot is dat die CTX tweede hands is.

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11 10:55
Geen matches
Ik heb er 1 gehaald bij Digiworld, en ik vind het een schitterend ding. Super in ieder geval vergeleken met mijn Belinea 103040 17". :) Mooi helder en scherp beeld. En volgens mij hebben ze er genoeg want de hele wand stond vol ermee.

• -bolio-
  • Laatst online: 01:59

-bolio-

Gamertag: BolioDraak

Geen matches
RonaldMcDonald schreef op 11 April 2003 @ 22:02:
Ik heb er 1 gehaald bij Digiworld, en ik vind het een schitterend ding. Super in ieder geval vergeleken met mijn Belinea 103040 17". :) Mooi helder en scherp beeld. En volgens mij hebben ze er genoeg want de hele wand stond vol ermee.
Maar betreft het hier dan nieuwe schermen, refurbished of tweede hands? En krijg je er ook 3 jaar garantie op?

• IJzerboot
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:03
Geen matches
zoek maar op mijn username en cdpe200....
Heb een Iiyama gekocht dit keer.... Hopelijk is ie er eindelijk volgende week..

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Nou met CTX op zich is niks mis. Ik heb een 15" flatscreen van CTX en die zie ik liever dan de Philips die ik nu heb (wel een low-end model, 107S).. veel mooiere kleuren enzo. De 17" triniton van mijn vriendin is ook heel mooi om te zien, ze hebben best een goeie prijs/kwaliteitsverhouding die CTXjes.

Maar deze aanbieding is inderdaad wel een beetje vreemd..

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Erikie schreef op 11 April 2003 @ 19:40:

http://www.ctxintl.com/products/PR1400f.htm <- de monitor
http://www.digiworld.com/ <- de (brrrr) digisite..

Tot nu toe, heeft iemand dit beestje op zijn bureau staan, en wat zijn de klachten?!

en als t niet zo is moet ik opzoek naar een ander alternatief voor mijn sony (misschien valt ie nog te repareren :D)..
Sode!!!......

Hoppa, direct besteld dat ding. Morgen halen. CTX heb ik prima ervaring mee, staat een 19" PR960F al 2.5 jaar voor mijn neus en garantie regel je in Eindhoven bij de importeur.
Niet nadenken, meteen gaan halen ;)

* GA!S heeft er zojuist dus een besteld.

[ Voor 5% gewijzigd door GA!S op 12-04-2003 01:18 ]

de betaler vervuilt

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Topicstarter
Geen matches
hmm.. ik ga d'r zo naartoe rijden :D als t toch een 1 april grap is, sta ik met een bek vol tanden (en dan durf ik me niet meer te vertonen) :D.. zo niet, effe reviewen (vergelijken met m'n sony cpd200 en lg 795ft).

traktor scratch!

• Extra300s
  • Laatst online: 13-05-2024

Extra300s

Get a live!

Geen matches
Veel succes ermee!! :P

NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com

Verwijderd

Geen matches
Erikie schreef op 12 April 2003 @ 09:29:
hmm.. ik ga d'r zo naartoe rijden :D als t toch een 1 april grap is, sta ik met een bek vol tanden (en dan durf ik me niet meer te vertonen) :D.. zo niet, effe reviewen (vergelijken met m'n sony cpd200 en lg 795ft).
Nee, lijkt me niet. Ze (Digiworld) hebben hier ook mee in de lokale kranten geadverteerd. (lijkt me een beetje geldverspilling als het een grapje zou zijn)

Suc6!

PS>> Vergelijk maar niet want die Sony buizen zijn beter maarja alle waar naar zijn geld natuurlijk en het is geen geld voor een 21".

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2003 09:52 ]

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 09:50:
[...]

PS>> Vergelijk maar niet want die Sony buizen zijn beter maarja alle waar naar zijn geld natuurlijk en het is geen geld voor een 21".
De PR serie van CTX ZIJN Sony buizen!

de betaler vervuilt

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Topicstarter
Jippie.. Ik heb m. Beeldkwaliteit ben ik erg tevreden over. Ik had er namelijk zo min mogelijk van verwacht. In de winkel stond ook een test schermpje die absoluut niet scherp was. Maar hij draait nu lekker op 1600 x 1200 op 100 hz. Ik zou niet weten of het echt een sony beeldbuis is, maar je ziet wel een verschil tussen sony en ctx. de ctx is toch niet zo scherp als een sony, en de kleuren kun je ook maar beter niet vergelijken.

Toch vind ik de kwaliteit zeeeeeer aanvaardbaar, en joh, wat is nou 300 euro?! PS, wees er snel bij als je nog wil, want ik zag er nog maar 4..

traktor scratch!

• GreeTz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-12-2024

GreeTz

took the red pill

Geen matches
tja de schermen welke in de meeste computerzaken staan zijn via een splitter aan één pc gehangen, op die manier heeft deze jongen nog nooit scherp beeld gezien.

Alleen:           DE GROETJES

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Erikie schreef op 12 april 2003 @ 17:01:
Ik zou niet weten of het echt een sony beeldbuis is, maar je ziet wel een verschil tussen sony en ctx. de ctx is toch niet zo scherp als een sony, en de kleuren kun je ook maar beter niet vergelijken.
Alle trinitron-beeldbuizen zijn Sony buizen, geen discussie over mogelijk. Maar de rest van de electronica heeft ook veel invloed op de beeldkwaliteit, en dat is wat het vershil tussen een "echte" Sony en een CTX Trinitron.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Topicstarter
Geen matches
Ok.. Nu ik hem goed afgesteld heb doet ie eigenlijk niet onder tov m'n sony.. ik ga nog een keer mededelen dat ik erg blij ben!!

traktor scratch!

• Yucko
  • Laatst online: 15-11 13:52

Yucko

One clown to rule them all !

Zoals al eerder gezegd, CTX gebruikt in zijn PR lijn gewoon Sony Trinitron beeldbuizen (heb mijn 1792UA welke gelijk is aan de PR700 serie, open gehad ivm kapotte plastic kap :() en zag een duidelijke stikker met daarop de opdruk: "Sony Trinitron"

Daarbij had (of dat nog steeds is weet ik niet) Iiyama vroeger ook Diamontron (??) beeldbuizen. Dat is vergelijkbaar met Trinitron, maar van een andere fabrikant (kweet ff niet zo snel welke)

[ Voor 3% gewijzigd door Yucko op 12-04-2003 19:39 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Geen matches
Die fabrikant is natuurlijk Mitshubishi (of hoe je dat schrijft) :+

Tweakers Discord

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Erikie schreef op 12 april 2003 @ 17:01:
Jippie.. Ik heb m. Beeldkwaliteit ben ik erg tevreden over. Ik had er namelijk zo min mogelijk van verwacht. In de winkel stond ook een test schermpje die absoluut niet scherp was. Maar hij draait nu lekker op 1600 x 1200 op 100 hz. Ik zou niet weten of het echt een sony beeldbuis is, maar je ziet wel een verschil tussen sony en ctx. de ctx is toch niet zo scherp als een sony, en de kleuren kun je ook maar beter niet vergelijken.
Het zijn Sony schermen, je moet alleen de VGA kabel die in de doos zat daar ook laten. Meteen een goede VGA kabel kopen en het scherm is echt loep zuiver. Heb er nu dus ook een ter vervanging van mijn PR960F. Prima ding zeker voor 300 euro is het een zeer goede koop.

de betaler vervuilt

Verwijderd

Geen matches
heeft dat ding een platte beeldbuis???

edit: sorry heb het al gevonden. is geen vissenkom.
ty

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2003 23:36 ]

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Geen matches
ja

de betaler vervuilt

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op 12 april 2003 @ 23:20:
heeft dat ding een platte beeldbuis???
volledig :)

/me is ook de prettige eigenaar van deze monitor, voor deze leuke prijs sinds afgelopen dinsdag.
Prima thuisgebracht omdat ze toch in de buurt moesten zijn.

Verwijderd

Geen matches
Keb ook 21'' bevalt goed: Eizo Flexcan F931.

Zonder irritante lijntjes :D

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2003 02:11 ]

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Topicstarter
Geen matches
Verwijderd schreef op 13 April 2003 @ 02:09:

zeker ook voor 300 euro :+

traktor scratch!

Verwijderd

Geen matches
Hoe lang is de garantie? Is dit wel echt een CRT PR1400F? Zaten alle stickers er nog op, en leek hij nieuw?

[ Voor 121% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2003 09:15 ]

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

3 jaar, eventueel direct via CTX.
Is dit wel echt een CRT PR1400F?
Ja
Zaten alle stickers er nog op
Ja
, en leek hij nieuw?
Nieuw in dichte doos en plastic.
Verwijderd schreef op 13 april 2003 @ 02:09:

Wat een uitermate nuttige bijdrage aan dit topic. Als je niets te melden hebt doe dat dan ergens anders.

[ Voor 31% gewijzigd door GA!S op 13-04-2003 12:12 ]

de betaler vervuilt

Verwijderd

Geen matches
Het is dat ik in Hengelo woon... anders was ik in de auto gestapt om daar even langs te gaan .... En bestellen wil ik niet bij dat bedrijf omdat ik in de shop survey toch echt niet veel goede ervaringen lees over dit bedrijf...

• Qorne
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Okyah schreef op 11 april 2003 @ 19:43:
Ik heb wel de kleinere versie, de PR960F, een 19 inch scherm :)
Ik draai em op 1600*1200@85 HZ en ben er al 2 jaar erg tevreden over :)

Die prijs lijkt me idd erg onwaarschijnlijk, daar kan je de PR960F nog niet voor krijgen..
Hij is overigens niet duur, hoor, die die ik heb :)

CTX is btw ook Sony, he! :) Ja, t is ook trinitron, maar tis ook gewoon een Sony beeldbuis :)
btw.. Heb je geen garantie? :)
Op mijn scherm zit 3 jaar :D
Dat kan niet, sony levert nooit hun beeldbuizen uit ze gebruiken het alleen voor eigen apperatuur.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-11 18:52
Geen matches
:? Hoe kom je dáár nu bij? Sony levert al eeuwen beeldbuizen aan andere monitor fabrikanten (Trinitron = Sony).

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Qorne

Qorne

Think Different

Geen matches
Abbadon schreef op 13 april 2003 @ 13:02:
:? Hoe kom je dáár nu bij? Sony levert al eeuwen beeldbuizen aan andere monitor fabrikanten (Trinitron = Sony).
Nee echt NIET, ik praat vaak met sony, maar ze verkopen hun beeldbuizen NIET door de trinitron techniek hebben meer merken LG enzo ook, dat is gewoon een techniek, maar sony heeft mij persoonlijk vertelt dat ze geen TV of computer beeldbuizen door verkopen

noem eens een merk die dan wel volgens jou sony monitoren gebruikt?!

[ Voor 8% gewijzigd door Qorne op 13-04-2003 13:21 ]

• terrapin
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
CTX?

The higher that the monkey can climb, The more he shows his tail

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
LG heeft juist geen trinitron techniek, trinitron is met die ophanglijntjes en dat heeft LG juist niet. Bijvoorbeeld Dell monitoren hebben Sony beeldbuizen, en dus ook bovenstaande CTX :)

• BitProcessor
  • Laatst online: 14-11 07:11
Geen matches
Qorne schreef op 13 april 2003 @ 13:19:
[...]

Nee echt NIET, ik praat vaak met sony, maar ze verkopen hun beeldbuizen NIET door de trinitron techniek hebben meer merken LG enzo ook, dat is gewoon een techniek, maar sony heeft mij persoonlijk vertelt dat ze geen TV of computer beeldbuizen door verkopen

Sun :P Staat zelfs letterlijk op het stickertje op de achterkant :+

Of telt dit niet ;)

"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Verwijderd

Qorne schreef op 13 April 2003 @ 13:19:

LG gebruikt geen trinitron techniek voor hun monitoren.

In die CTX monitoren zit toch echt een trinitron beeldbuis (edit: van Sony dus).

reviews: 4-way monitoren-test
Oud artikeltje, maar de eerste regel liegt niet hoor :)

• Qorne

Qorne

Think Different

Het zou best kunnen maar ik ben vrij vaak bij sony nederland, hun hebben mij dat zeer vaak vertelt, maar misschien doen ze het nu wel :? maar als CTX van sony is :D want CTX is echt SUPER goedkoop :)

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Geen matches
En? Iemand die al een review klaar heeft? O-)

En zitten er van die (2) horizontale lijntjes op het scherm?

* Scipionyx denkt er ook over om er 1 te bestellen

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Qorne schreef op 13 April 2003 @ 13:19:

Dell
IBM
CTX
Eizo
SGI

de betaler vervuilt

• Qorne

Qorne

Think Different

GA!S schreef op 13 april 2003 @ 15:42:
[...]

Dell
IBM
CTX
Eizo
SGI
lijkt me sterk dat het zoveel merken zijn, Dell gebruikt Philips bij mijn weten,
Maar ik ga het even na vragen, bij sony :+

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Topicstarter
Ik kreeg ook te horen van een aantal mensen dat sony z'n tube's niet meer aan andere fabrikanten verkoopt. Volgens mij heb je 2 dingen. De tube (beeldbuis) en de elektronica. Als ik goed op mijn ctx kijk, lijkt het heel erg veel op die van sony, maar aan de moire te zien (op hoge res op 100 hz 1600 x 1200) merk je toch dat er andere techniek in zit. Aldanietemin, nog steeds veel te goedkoop. en ja, de osd zuigt van dit scherm (beetje onhandig).

Toch wil ik wel en niet geloven dat hier een sony beeldbuis inzit,maar ik zie t verschil toch n iet (op het 1e gezicht).

traktor scratch!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Geen matches
Qorne schreef op 13 april 2003 @ 16:09:
[...]

lijkt me sterk dat het zoveel merken zijn, Dell gebruikt Philips bij mijn weten,
www.google.com

Veel plezier ermee.

de betaler vervuilt

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Erikie schreef op 13 April 2003 @ 16:20:

Toch wil ik wel en niet geloven dat hier een sony beeldbuis inzit,maar ik zie t verschil toch n iet (op het 1e gezicht).
There are a couple other good options that use the same tube that's in the Sony CPD-E500 (just a different case and controls). These include the KDS Avitron AV-21TF and the CTX PR1400F (which comes with a USB Hub). Like the Sony, they both have a .24-.25mm variable aperture grille pitch.
bron

de betaler vervuilt

Verwijderd

GA!S schreef op 13 April 2003 @ 15:42:
[...]

Dell
IBM
CTX
Eizo
SGI
Hmm, Eizo in iedergeval niet al zijn schermen, sony heeft die lijntjes mijn scherm(Eizo F931) niet.

• Xandrios
  • Laatst online: 13:05
Geen matches
Qorne schreef op 13 april 2003 @ 16:09:
[...]

Loop niet zo te patsen met je zgn 'contact' bij Sony zeg....

Dell = 100% zeker weten Sony.

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Geen matches
En Philips maakt al tijden geen eigen buizen meer...

de betaler vervuilt

Verwijderd

Zal wel een goed contact zijn als die hem niet eens kan vertellen welke merken allemaal sony beeldkanonnen gebruiken.

CTX in ieder geval en IBM ook hoe ik dat weet?? , simpel van onze sony vertegenwoordiger raar dat hij het wel weet of niet Qorne???

• Qorne

Qorne

Think Different

Erikie schreef op 13 april 2003 @ 16:20:
Ik kreeg ook te horen van een aantal mensen dat sony z'n tube's niet meer aan andere fabrikanten verkoopt. Volgens mij heb je 2 dingen. De tube (beeldbuis) en de elektronica. Als ik goed op mijn ctx kijk, lijkt het heel erg veel op die van sony, maar aan de moire te zien (op hoge res op 100 hz 1600 x 1200) merk je toch dat er andere techniek in zit. Aldanietemin, nog steeds veel te goedkoop. en ja, de osd zuigt van dit scherm (beetje onhandig).

dat zou kunnen ze verkopen wel de hardware, maar bij mijn weten geen beeldbuizen :P

• Pollewob
  • Niet online
Geen matches
Het is nu wel duidelijk dat meerdere merken gebruik maken van Sony beeldbuizen, probeer weer ontopic verder te gaan :)

• Qorne

Qorne

Think Different

Geen matches
lekker geflame ik geloof het best, maar sony vertelt dat. dan ga ik daar toch wel vanuit,
want ze zijden dat ze geen beeldbuizen verkochten....
maar dat was een vertegenwoordiger van de hifi afdeling NIET van de computer afdeling, (dat is strikt gescheiden bij sony als je bij sony nederland werkt kan je geen eens een sony computer kopen,je moet dan gewoon naar de dealer :/ )
Maar het zou kunnen dat ze wel computer beeldbuizen verkoopen,

en Cutebritney Hoezo pats??? ik kom gewoon veel bij sony als ze dat zeggen.. ga ik er van uit, maar sommige vertegenwoordigers zeggen ook maar gewoon wat hoor,

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Topicstarter
omg.. volgens mij wordt elk topic die ik open een flame war :D.. maar back to ontopic : het ging erom dat mijn sony stuk is gegaan (e200) dus 17 inch. Na een search op tweakers voor een nieuwe monitor voor vervanging van mijn sony (ik had m binnen een dag nodig vandaar), kwam ik dus deze ctx tegen voor een onwaarschijnlijke prijs.

Ik wilde alleen jullie mededelen dat jullie misschien nooit meer zo'n kans krijgen om een 21 monitor (met of zonder sony beeldbuis, maar in dit geval dus wel) voor 300 euro te kopen!

dus wees snel, er stonden er nog maar 8 :D

en misschien dat ik er nog een 2e bij koop als second monitor die nu nog maar bestaat uit een lg 17 inch monitor..

wees gegroet. :)

traktor scratch!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Geen matches
Ik dank u hartelijk, er staat er nu ook een op mijn buro. :Y)

de betaler vervuilt

• Ossenaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-11 16:18

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

Beste klanten,

Hierbij een superaanbieding voor een CTX 21" CRT monitor van Eur 459,- voor Eur 179,-
Type EX1300F
Kijk hieronder voor meer details en informatie over deze aanbieding >:)

Vorige week al in me mailbox ( aanbieding van de groothandel )

Sony zal ophouden met het maken van de grote trinitron beeldbuizen, dus al deze monitoren zijn volgens zijn prijslijst EOL ( End of Life )

Check ook je garantie btw of dat echt 3 jaar is of zoals bij velen 14 dagen DOA

De kick van Electric!

• Pollewob
  • Niet online
Geen matches
Ik heb de titel maar even wat aangepast :)

• Scipionyx
  • Niet online
Geen matches
GA!S schreef op 13 April 2003 @ 17:51:
[...]

Ik dank u hartelijk, er staat er nu ook een op mijn buro. :Y)
Geen review? :P

Zitten er van die (2) horizontale lijntjes op het scherm trouwens?

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Topicstarter
Ossenaar schreef op 13 april 2003 @ 17:54:
Sony zal ophouden met het maken van de grote trinitron beeldbuizen, dus al deze monitoren zijn volgens zijn prijslijst EOL ( End of Life )
Waarom is dat?! Gaan ze beeldbuizen maken zonder die 2 hulplijntjes?! (in elke trinitron beeldbuis zitten 2 van die hulplijntjes btw). en volgens de ctx garantie kun je m altijd omruilen voor een zelfde type of een andere (wanneer ie gebrekig blijkt te zijn binnen 3 jaar).

traktor scratch!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Geen matches
Ik heb wel iets beters te doen. 8)
Zitten er van die (2) horizontale lijntjes op het scherm trouwens?
Natuurlijk, dat is inherent aan de Trinitron techniek.

de betaler vervuilt

• DustMan4u
  • Laatst online: 15-11 21:35
Ossenaar schreef op 13 April 2003 @ 17:54:
Beste klanten,

Hierbij een superaanbieding voor een CTX 21" CRT monitor van Eur 459,- voor Eur 179,-
Type EX1300F
Kijk hieronder voor meer details en informatie over deze aanbieding >:)

Vorige week al in me mailbox ( aanbieding van de groothandel )

Check ook je garantie btw of dat echt 3 jaar is of zoals bij velen 14 dagen DOA
Hmz, van welke groothandel is dat?

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-11 11:23
LG = Philips (alst goed is)

Maar ik zit nu achter een Sony monitor, ik heb ook nog een CTX 17" scherm staan maar ik vind de beeld kwaliteit nou niet echt super. Natuurlijk is hij niet zo erg duur geweest en goed, maar opzich heb ik geen slechte ervaringen ofzo. Opzich is het natuurlijk onwijs vet om zo'n monitor te bestellen maar als je op elk koopje moet ingaan... ookal heeft ie echt een superprijs. (zoals deze)

Maar als je echt een monitor nodig hebt, wou vervangen of gewoon geld teveel hebt zou ik hem halen :)

• Qorne

Qorne

Think Different

Omdat ik bijna een Flame war heb opgezet :/
heb ik even gekeken bij onze CTX leverancier wat die monitor kost ik weet niet of je er iets aan hebt...

welke bedoel je?
deze:

21" Trinitron, 0.24 dpi, TCO'99, 2048X1536 @ 77Hz, USB
The PR1400F is the ultimate expression of the CTX Professional series ? 21 inches (19.8?) of crisp, clean display technology for the most demanding of users.
The natural choice for designers or other graphics-intensive professionals, this flagship model delivers brilliant colors and razor sharp images on an utterly flat Ultra High Contrast CRT. TCO?99 certification, a maximum resolution of 2048 x 1536 at 77Hz and both BNC connectors and a USB hub ensure that you?ll never ask your PR1400F a question it can?t answer.

Of deze:

21" CRT, 0.25 dpi, TCO'99, 1600X1200 @ 77Hz, USB
The EX1300F is ideal for CAD/CAM, design, desktop publishing, photo editing and anyone who needs perfect color reproduction on a large screen.
20? flat-screen CRT; capable of resolutions up to 1800x1440 and fully compatible with both PC and Mac, the EX1300F is an ideal tool if you need superb, large-screen images. Plus, the flat-screen technology ensures undistorted, glare-free images. BNC connectors, TCO?99 certification and Plug & Play functionality complete the package.

dan als ie er uberhaupt tussen staat zou ik je een prijs indicatie kunnen geven...

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Geen matches
Qorne schreef op 13 April 2003 @ 20:04:

welke bedoel je?
deze:

21" Trinitron, 0.24 dpi, TCO'99, 2048X1536 @ 77Hz, USB
The PR1400F
Of deze:

21" CRT, 0.25 dpi, TCO'99, 1600X1200 @ 77Hz, USB
The EX1300F
We hebben t over de PR1400F dus, voor 299 eypo, is dat wat je vraagt? :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:06

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Geen matches
Qorne schreef op 13 April 2003 @ 16:09:
[...]

Dell gebruik naast Philips ook sony.

Ik kan het weten want ik zit zelf nou naar een 17" Dell met trinitron beeldbuis te tuuren B)

• Qorne

Qorne

Think Different

Geen matches
Tweak-Freak schreef op 13 April 2003 @ 20:08:
[...]

Dell gebruik naast Philips ook sony.

Ik kan het weten want ik zit zelf nou naar een 17" Dell met trinitron beeldbuis te tuuren B)
oke,oke, maar ontopic nu weer :P

Oei, die andere monitoren kan ik niet meer krijgen althans ze staan niet meer in het systeem, die zijn er dan blijkbaar uit, want die ik opnoemde, was de duurste rond de 700euro ofzo

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Geen matches
300 euro? WTF! Zeker van de vrachtwagen gevallen ;) :+ Kzal ze morgen eens bellen, ik moet nog een schermpie hebben :z

• Ozzi
  • Laatst online: 09:25

Ozzi

??

Geen matches
Jammergenoeg staan ze nu niet meer op die site, ik had er denk ik gister toen ik dit topic zag meteen een moeten bestellen :'(

geen

• Jester
  • Laatst online: 27-10 12:02
Zou goed kunnen, kreeg email van de leverancier van CTX die hem dus voor een achterlijk lage prijs aanbood... dus echt wel echt! (actie!)

[edit] volgende keer ook page 2 kijken, dubbel dus...

[ Voor 18% gewijzigd door Jester op 14-04-2003 10:35 ]

- hardware always changes.. -

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:38
Geen matches
Ozzi schreef op 14 April 2003 @ 10:31:
Jammergenoeg staan ze nu niet meer op die site, ik had er denk ik gister toen ik dit topic zag meteen een moeten bestellen :'(
Ik heb hem gister besteld, hopelijk kunnen ze nog 1 leveren...

What a fine day for Science! | Specs

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Geen matches
Euuuh, hij staat nog op de site hoor. heb er net 1 besteld.

Vraag me af of ze hem onder rembours uitleveren. Wil hem wellicht ook wel ophalen, maar niet vooraf betalen bij die tent.

[ Voor 52% gewijzigd door Cyberpope op 14-04-2003 17:30 ]

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• icecoolsniper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-11 10:48

icecoolsniper

never run from a sniper!

Geen matches
idd, ik heb er daarnet ook 1 besteld
ik hoorde net van iemand die er werkt dat er nog een paar stonden

[ Voor 49% gewijzigd door icecoolsniper op 14-04-2003 17:10 ]

http://www.tweakers.net/gallery/58175/sys

• T.T.
  • Laatst online: 31-10 10:22

T.T.

Sowieso

Geen matches
Cyberpope schreef op 14 april 2003 @ 16:59:
Euuuh, hij staat nog op de site hoor. heb er net 1 besteld.
Nu weer wel, maar vanmorgen stond de aanbieding er even niet meer op :)

Verwijderd

Geen matches
volgens mij ligt die site nu helemaal plat 8)7

edit:
hij doet het weer :D
ff kijken of ze er nog wat hebben

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2003 17:19 ]

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55
Erikie schreef op 12 April 2003 @ 17:01:

Toch vind ik de kwaliteit zeeeeeer aanvaardbaar, en joh, wat is nou 300 euro?! PS, wees er snel bij als je nog wil, want ik zag er nog maar 4..
Ik heb 2 jaar geleden ook voor een enorm lage prijs een VL710T, 1600x1200x75Hz x 0.26 monitor gehaald, toen 700 gulden (geen vlakke beeldbuis). Daarna was hij in de aanbieding voor 200 euro. Er schijnen wel meer van die schermpjes gedumpd te worden.

CTX heeft gewoon een van de beste prijs/kwaliteit verhouding, maar als ik er nu een zou kopen zou ik voor de Samsung Syncmasters gaan.

• T.T.
  • Laatst online: 31-10 10:22

T.T.

Sowieso

Erikie schreef op 12 April 2003 @ 17:01:
maar je ziet wel een verschil tussen sony en ctx. de ctx is toch niet zo scherp als een sony, en de kleuren kun je ook maar beter niet vergelijken.
Huh? Ik heb 2x CTX PR960F en die heb ik toen gekocht omdat ze als één van de beste 19" uit de tests kwamen. Kan me niet voorstellen dat je hem zo slecht vindt :)

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:08
wat is er dan zo goed aan CTX ? behalve dan dat het beeld super scherp is ?
(zelf heb ik zo'n klein tv'tje van sony met platte beeldbuis)
En wat bedoelen jullie met 2 hulplijntjes ? waarom stop sony met het produceren van deze beeldbuizen ?

• Zap
  • Niet online

Zap

~

De kwaliteit hangt niet alleen van de beeldbuis af, inderdaad ook van de electronica en vooral ook van de kabel.

Ik had een CTX VL950T (19") die na ruim 2 jaar ophield met werken. Weggebracht naar Almere (zowat andere kant van 't land van hieruit, maar dat terzijde) voor reparatie, aangezien er maar 1 jaar on-site op zat (wel 3 jaar carry-in dus). Ze hadden hem netjes teruggestuurd en hij deed het weer, voor een paar maanden... :? Afijn, monitor opnieuw weggebracht, weer gerepareerd. Dit keer deed ie het om precies te zijn 2 uurtjes, om vervolgens weer ermee op te houden. Mailtje gestuurd naar CTX en ze hebben een nieuwe monitor toegestuurd, en de oude mee terug genomen. Service is dus wel in orde.

De nieuwe is precies hetzelfde model als de oude, met als enige verschil: de kabel. Die is namelijk veel dunner dan die van m'n oude monitor (ongeveer de helft?), en waar ik al bang voor was voordat ik hem aansloot: het beeld is een stuk waziger, en met name op lichte vlakken zie je strepen en schaduw.

Maarja ach, ben allang blij dat ik een nieuwe heb gekregen.. en ben er inmiddels aan gewend, dus ik mag niet klagen. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Zap op 14-04-2003 17:35 ]

#

Verwijderd

Geen matches
Nog vijf stuks staat op de site... Had ik nu maar het geld gehad ;)

• tweak_dude
  • Laatst online: 16:08
Geen matches
CHill ik heb er eentje besteld! 21 inch :9~ Ik ben echt benieuwd hoe goed t beeld is.

Verwijderd

Eerst:

CTX 21 INCH CRT PR1400F TRINITRON --- SUPERSTUNT VD MAAND --- normaal 799,- Euro 299,99

En nu:
CTX 20 INCH CRT 2085XE FLATSCREEN DE NIEUWE SUPER STUNTAANBIEDING V/D MAAND 285,00

Is dit een recente verandering of toch dezelfde monitor??? En welke monitor is het nou daadwerkelijk want de PR1400F kan tot 2048xnogwat aan en de 2085XE tot 1600x1200 ...

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Topicstarter
Geen matches
omfg.. zijn die gasten gek? volgens mij willen ze falliet ofzo:D

traktor scratch!

• tweakerbee
  • Laatst online: 09-11 16:06

tweakerbee

dus..?

Vaag, die nieuwe aanbieding is niet terug te vinden op de CTX site ( www.ctxintl.com )

You can't have everything. Where would you put it?

• Masselink
  • Laatst online: 07-11 15:27

Masselink

Voor de dorst

Ik kreeg ooit een ontzettende vwergelijkbare aanbieding voor mijn neus van een philips. Dat was een restpartij waar de garantie niet meer op zat. Dus wel goedkoop en een normaal werkende monitor, maar geen garantie.

Koffie en meer...

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Geen matches
Tja, gisteren avond nog de 21" versie besteld, maar zal me benieuwen welke ze uitleveren.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• Exigence
  • Laatst online: 15-11 17:34

Exigence

dnkroz

Verwijderd schreef op 15 April 2003 @ 14:32:
Eerst:

En nu:
CTX 20 INCH CRT 2085XE FLATSCREEN DE NIEUWE SUPER STUNTAANBIEDING V/D MAAND 285,00

Is dit een recente verandering of toch dezelfde monitor??? En welke monitor is het nou daadwerkelijk want de PR1400F kan tot 2048xnogwat aan en de 2085XE tot 1600x1200 ...
Dat zag ik ook, die 20" (2085XE) is echt veel minder als die 21" PR1400F:
De 20" heeft geen Trinitron beeldbuis
De 20" heeft dotpitch van 0.28 dpi in vergelijking met de PR1400 die 0.24 heeft.

Dus jongens, het is voorbij...... die actie...

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Topicstarter
jup.. jammer.. ach.. was wel grappig afgelopen zaterdag. Ik naar die winkel, schijnt t gewoon een piepklein dorpje te zijn, en de computer shop bleek ook een omgebouwde stal tezijn oid :D . Toen ik die monitor had gekocht, en ermee naar buiten liep, werd ik bijna overeden door de plaatselijke srv - man (zo'n rijdende supermarkt met de afmeting van een camper ). Ik dacht dat die allang waren uitgestorven :) .

maargoed, me monitor doet t nog steeds goed, heb m ook al effe goed uitgetest. staat nu 48 uur aan geloof ik (sinds de aankoop). Wat ik wel raar vind is dat deze trinitron beeldbuis ontzettend snel aan is en met de voledige lichtopbrengst. bij mijn sony duurde dat soms wel 10 sec, maar nee, deze staat gewoon , paf, aan!.

en over die ctx 2085. nog steeds erg scherp geprijsd, maaar geen trinitron, en .28 dot pitch is wel erg overdreven groot (vierkantjes kijken).

traktor scratch!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Geen matches
Whooooooooeeeeii. Net op mijn antwoordappartaat, bij mij komen ze nog de 21" brengen. Moet gaan kijken waar ik hem kwijt kan en wat ik er mee moet. Het was een impuls aankoop, aan aanleiding van dit topic.

Bij de weg, zit er gewoon 3 jaar garantie op?

[ Voor 8% gewijzigd door Cyberpope op 15-04-2003 18:57 ]

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 03:10
Geen matches
Ik zie nu weer een andere, namelijk een 20 inch, ex nog wat, staat niet bij dat het een trinitron is maar is wel 285 eurie :S
is dit hem of niet ? :?

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Geen matches
Nope, zoals je in het topic kunt lezen is dat een andere... Geen trinitron buisje en 0.28 dot pitch

• icecoolsniper

icecoolsniper

never run from a sniper!

Geen matches
Mijn RP1400F doet nogal vaag. Elke keer als ik de monitor uitzet met de uitknop en ik wil hem weer aanzetten met de aanknop gaat hij niet meer aan. Dan hoor ik wat geklik en ik zie soms dat oranje lampje een tijdje branden om daarna weer uit te gaan en dan hoor ik weer wat geklik. Ik kan de monitor pas weer gebruiken na 5 minuten stroom eraf. Dit is nogal onhandig. Er zitten ook olieachtige vlekken aan de randen op het scherm die oplichten als ik de monitor uitzet, ook zit er midden in het scherm iets dat fel groen oplicht als ik de monitor uitzet. Ook zitten er wat krassen op. Iemand een idee wat het is of gelijk omruilen dat ding?

• Daacuso
  • Laatst online: 15-11 00:38
Geen matches
Ook hier een impuls aankoopje, maar ja kijk TV en DVD's op m'n scherm dus vandaar. Ben benieuwd wat dit scherm doet in vergelijking met m'n 19" Ilyama VM pro 450. Die Ilyama heeft echt haarscherp beeld. BTW volgens digiworld zat er slechts een jaar garantie op, konden verder niks vertellen over een eventuele garantie van drie jaar bij de fabrikant.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Geen matches
[quote]Cutebritney schreef op 13 April 2003 @ 16:40:
[...]

Loop niet zo te patsen met je zgn 'contact' bij Sony zeg....

Dell = 100% zeker weten Sony.[/quote]

Dat ze Sony gebruiken geloof ik wel, maar zeker niet exclusief.

http://www.newscenter.phi...rticleId=2055&lNodeId=602
http://www.idg.net/idgns/...illionComponentPact.shtml
http://www.prdomain.com/c...200203mar/pr_20020327.htm
etc...

Ooops.

edit:
Oud en tikje off-topic, sorry...

[ Voor 8% gewijzigd door Zpottr op 16-04-2003 01:08 ]

Zoef

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Geen matches
Daacuso schreef op 16 April 2003 @ 00:46:
Ook hier een impuls aankoopje, maar ja kijk TV en DVD's op m'n scherm dus vandaar. Ben benieuwd wat dit scherm doet in vergelijking met m'n 19" Ilyama VM pro 450. Die Ilyama heeft echt haarscherp beeld. BTW volgens digiworld zat er slechts een jaar garantie op, konden verder niks vertellen over een eventuele garantie van drie jaar bij de fabrikant.
Als ze er niets over konder vertellen, dan zal die er dus ook wel niet zijn.... En zeker geen pick-up en return zoals tegenwoordig bij de meeste monitoren standaard. is. Mmmmmmmm, das jammer.

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Hmmm, ik heb hem binnen en het beeld is helder. Alleen op 1600x1200 vind ik hem wat wazig. Maar dat is ds niet met foto's en/of film. Maar een site als T.net wel, maar kan dat ook zijn omdat de letter zo enorm klein zijn? En hoe kan ik die dan groter zetten zonder de resolutie te veranderen?

OKE!!! we zijn weer een genaaid door Digiworld. Dit zijn dus geen nieuwe monitoren. Een trace bij de importeur leverde dus op dat het refurbished monitoren zijn..... Er zit geen garantie op vanuit CTX.

Ga dit toch een opnemen met Digiworld.

[ Voor 31% gewijzigd door Cyberpope op 17-04-2003 14:15 ]

• icecoolsniper

icecoolsniper

never run from a sniper!

Geen matches
geen garantie, grmbl :r :r
ok ik ruil deze dus om voor een nieuwe monitor omdat ie gewoon gaar is |:(
En als ze dat niet willen gaan ze problemen krijgen. :X

[ Voor 44% gewijzigd door icecoolsniper op 17-04-2003 15:21 ]

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Geen matches
Laat even weten hoe het afloopt icecoolsniper.... Ik heb ze net ook al een fax gestuurd, waarin ik de koop ontbind en dat ze hem maar op moeten komen halen. In dit geval zijn de verzendkosten dus wel voor hun, want ze leveren een wanprestatie.

• humidity
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-10 10:59
ik heb net mijn CTXje geleverd gekregen. ziet er behoorlijk nieuw uit als je het mij vraagt. ik kan me natuurlijk vergissen, maar hij ruikt zelfs nieuw... aangezet, en hij doet ut prima, geen rarae shit of wat dan ook. kga denk ik ook wel effe contact opnemen met CTX om de garantie status te checken. anders ga ik gewoon fijn alle garantie afhandelingen via digistore doen :P maar goed.... het klinkt idd nog steeds te mooi om waar te wezen!!! 21" voor 299.... wie zien wel wat er mee gaat gebeuren.

• icecoolsniper

icecoolsniper

never run from a sniper!

Geen matches
Ik ken die gasten daar, dus moeilijk doen zal wel meevallen. En als ze wel moeilijk gaan doen gaan ze problemen krijgen met me pa :D of met een advocaat.

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

humidity schreef op 17 April 2003 @ 15:52:
ik heb net mijn CTXje geleverd gekregen. ziet er behoorlijk nieuw uit als je het mij vraagt. ik kan me natuurlijk vergissen, maar hij ruikt zelfs nieuw... aangezet, en hij doet ut prima, geen rarae shit of wat dan ook. kga denk ik ook wel effe contact opnemen met CTX om de garantie status te checken. anders ga ik gewoon fijn alle garantie afhandelingen via digistore doen :P maar goed.... het klinkt idd nog steeds te mooi om waar te wezen!!! 21" voor 299.... wie zien wel wat er mee gaat gebeuren.
Nou bij mij zag alles er goed uit moet ik zeggen, maar de manufacture date van december 1999 was toch wel een weggevertje. Kijk even achterop wanneer de jouwe gemaakt is.

Mailtje van CTX nederland:
Dit is inderdaad geen nieuwe monitor maar refurbished. Zij hebben inderdaad op dit moment een partij refurbished monitoren in de verkoop, het is echter wel de bedoeling dat de klant hiervan op de hoogte is. Wij zullen daarom ook contact met hen zoeken om dit recht te zetten. Terugkomend op uw vraag wat betreft de garantie, u heeft helemaal geen garantie op deze monitor.

Pagina: 1 2 Laatste