Toon posts:

Ik moet informatie over grafiche kaarten, hel mij aub:(

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek nu al een hele tijd, maar vind geen goede informatie over graficge kaarten, zoals:
- uit welke onderdelen ze bestaan en waarvoor die onderdelen dienen.
- welke soorten grafische kaarten je hebt (dus niet welke merken).
- en ga zo maar door...

Ik vind alleen maar oude sites, of aanbiedingen van nieuwe kaarten...

:( HELP MIJ!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

In computer totaal stond er eens iets over, geloof die gene van maand 10 of 9, je kunt je kopie-en van oude computer totaals los bestellen ( op het nummer in de computer totaal ).

Maarz het is zeker een school opdracht, ah well... lees het artikel en zoek het eens op in de boeken he!

There is no place like ::1

Verwijderd

FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (26/11/03)

Lees de faq ff door aub daar staat al heel veel in.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2004 14:48 ]

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

[boosmodus]

Nou, je VRAAGT het vriendelijk..... Ik MOET...... en dan de opdracht HELP MIJ om over je nickname maar niets meer te zeggen.

Sorry hoor, maar ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat je je slechts geregistreerd hebt om hier even een vraag neer te zetten en nooit meer terug te komen. GoT is geen helpdesk.

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
ehm, ik moet het eigenlijk voor vandaag hebben, dus bestellen duurt te lang, maar bedankt.

En op howstuffworks.com staat geloof ik niet echt veel over grafische kaarten, alleen dat je het onboard kan hebben enzo...

• Jiffy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-08 22:18

Jiffy

God, you're ugly!

Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 14:43:
ehm, ik moet het eigenlijk voor vandaag hebben, dus bestellen duurt te lang, maar bedankt.
Begin dan ook eerder met je huiswerk. Volgens mij wist je al lang dat je dit klaar moest hebben... :)

Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order...

Verwijderd

Topicstarter
Het is een feit dat ik het moet, nie zozeer omdat ik het graag wil, maar omdat ik het morgen moet inleveren

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 14:45:
Het is een feit dat ik het moet, nie zozeer omdat ik het graag wil, maar omdat ik het morgen moet inleveren
Daar had je eerder aan moeten denken. Ook aan hulp bij huiswerk doet men hier niet. Erom vragen is trouwens ook niet toegestaan.

Vergeet niet bij biologie het hoofdstuk "luie varkens" eens te lezen.

[ Voor 10% gewijzigd door Guardian Angel op 05-01-2004 14:48 ]

ARME AOW’er

• Jiffy
  • Laatst online: 14-08 22:18

Jiffy

God, you're ugly!

Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 14:45:
Zoek eens op in het woordenboek: 'plannen'.

plan·nen (ov.ww., ook abs.)
1 een plan of concept maken voor => programmeren, uitstippelen

Succes met je verdere schoolcarriere! :)

Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order...

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
gewoon even dit doen:

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

En preventief dicht...

Blijkbaar is deze mededeling uit menig gedachten verbannen:
Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics

Hier mag een V&B modje straks even doorheen lopen...

Voor de topicstarter:

Welkom op GoT. Lees de registratievoorwaarden nog eens aandachtig door. En dan metname de richtlijnen voor het openen van een topic:

Voordat je een topic opent...
Een topicstart, waar aan te voldoen?
Een topictitel, hoe moet ik die formuleren?

[ Voor 55% gewijzigd door Han op 05-01-2004 15:00 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Remy
  • Laatst online: 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Een aantal users waaronder vooral GuardianAngel die hier zeer denigrerend richting de topicstarter reageren mogen bij zichzelf te rade gaan hoe fout zijzelf wel niet bezig zijn geweest in dit topic :/

Zoals Merely al aangeeft zijn verschillende loze/boze/etc replies totaal niet gewenst, hoe slecht een topicstart ook is. Gebruik dan idd topicreport of laat het topic lekker links liggen.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.