Ik heb windows XP geïnstalleerd gekregen toen ik hem kocht...
nu wil ik Windows 95 er ook op hebben staan...
ik heb een 2e HD die geformatteerd is op FAT32.
ik heb al een paar keer geprobeerd te installeren, pc aanzetten met bootdiskette (die ondersteunt cd-rom) en windows 95 cd-rom in de compu, gaat goed, ik kom zelfs in het installatievenster van Win95, maar dan komt-ie met een fout:
Fout SU-0013
Setup kan geen bestanden maken op het opstartstation en kan Windows niet installeren.
en dan nog wat onbelangrijke dingen. met als enige optie, setup afsluiten.
nu zijn mijn vragen: hoe kom ik te weten wat mijn opstartstation is en hoe kan ik dit veranderen?
en zijn er dan misschien anere manieren om windows 95 te installeren na windows XP, want ik wil dat XP erop blijft staan!
oh ja, en het mag GEEN geld kosten...
alvast bedankt,
Paul
nu wil ik Windows 95 er ook op hebben staan...
ik heb een 2e HD die geformatteerd is op FAT32.
ik heb al een paar keer geprobeerd te installeren, pc aanzetten met bootdiskette (die ondersteunt cd-rom) en windows 95 cd-rom in de compu, gaat goed, ik kom zelfs in het installatievenster van Win95, maar dan komt-ie met een fout:
Fout SU-0013
Setup kan geen bestanden maken op het opstartstation en kan Windows niet installeren.
en dan nog wat onbelangrijke dingen. met als enige optie, setup afsluiten.
nu zijn mijn vragen: hoe kom ik te weten wat mijn opstartstation is en hoe kan ik dit veranderen?
en zijn er dan misschien anere manieren om windows 95 te installeren na windows XP, want ik wil dat XP erop blijft staan!
oh ja, en het mag GEEN geld kosten...
alvast bedankt,
Paul