Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Volgens mij old good Netmeeting maar dat weet ik niet zeker
Verwijderd
skype krijgt het straks wel in versie 1.. maar alleen de betaalde variant.
kan rogerwilco dat trouwens niet? of de gamevoice software van microsoft (hoef je niet perse de gamevoice voor te hebben)
kan rogerwilco dat trouwens niet? of de gamevoice software van microsoft (hoef je niet perse de gamevoice voor te hebben)
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2004 16:41 ]
Op de Frontpage staat eennieuw MS proggie ook Freeware dus ik zou zeggen testen die hap en laat weten of ie toevallig ook achter een Tweaked ALcatel Pro werkt
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Vriend van me gebruikt Ventrilo, geen idee hoe het werkt maar je kan met ontzettend veel man tegelijk lullen.
www.teamspeak.org
Beste kwaliteit bandbreedte verhouding (beter dan ventrilo), ontzettend configurabel en doet waarschijnlijk alles wat je wil. Wel even de manuals doorlezen (eventueel op de FAQ pagina op het forum aldaar).
Beste kwaliteit bandbreedte verhouding (beter dan ventrilo), ontzettend configurabel en doet waarschijnlijk alles wat je wil. Wel even de manuals doorlezen (eventueel op de FAQ pagina op het forum aldaar).
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
De bekendste 2 zijn al genoemd, TeamSpeak en Ventrilo. Probeer ze eens uit zou ik zeggen
I've got a feeling...
Ventrilo.. Alleen heb je daar een server voor nodig, werkt iets anders dan bij TeamSpeak en Roger Wilco.
Roger Wilco is het makkelijkste denk ik, als je ff snel iets wil doen
Roger Wilco is het makkelijkste denk ik, als je ff snel iets wil doen
IT > SA 
TeamSpeak heb je toch ook een server voor nodig?
TeamSpeak heb je toch ook een server voor nodig?
Ondertussen hebben we van alles geprobeerd.
Roger Wilco lukte niet, Teamspeak is op zich ideaal, maar (ongeacht de gebruikte codec) is het geluid slecht van kwaliteit (in vergelijking met Skype) en is het takke-traag (delay van minstens 1 volle seconde), Skype lijkt zogoed als realtime. Iemand teamspeak in gebruik die wel realtime is?
Roger Wilco lukte niet, Teamspeak is op zich ideaal, maar (ongeacht de gebruikte codec) is het geluid slecht van kwaliteit (in vergelijking met Skype) en is het takke-traag (delay van minstens 1 volle seconde), Skype lijkt zogoed als realtime. Iemand teamspeak in gebruik die wel realtime is?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Teamspeak is sloom, dat is gewoon zo. Heb vrij lang serieus CS gespeeld en heb van alles geprobeert.
Teamspeak
Voordelen > Zelf hostable
, doet minder moeilijk achter routers @ Koraka > Je kan wel zelf een TS server hosten. Je kan dan ook je eigen server wel joinen.. Je draait dan gewoon een server en een client waarmee je op je eigen server inlogt.. Terwijl je bij RogerWilco met 1 prog een server host en communiceert
Nadeel > Vertraging
Roger Wilco
Voordeel > Zelf hostable, makkelijk en snel op te zetten als je ff weet hoe het moet
Nadeel > Soms gekloot achter routers
Ventrilo
Voordeel > Goed, Snel ideaal eigenlijk.
Nadeel > Zelf hosten is niet zo makkelijk
Dat is mijn ervaring.. Skype heb ik nooit gebruikt
Teamspeak
Voordelen > Zelf hostable
Nadeel > Vertraging
Roger Wilco
Voordeel > Zelf hostable, makkelijk en snel op te zetten als je ff weet hoe het moet
Nadeel > Soms gekloot achter routers
Ventrilo
Voordeel > Goed, Snel ideaal eigenlijk.
Nadeel > Zelf hosten is niet zo makkelijk
Dat is mijn ervaring.. Skype heb ik nooit gebruikt
Skype is verreweg het beste voice-over-IP-programma dat ik ooit heb gebruikt. Telefoonkwaliteit en geen storende c.q. merkbare vertraging. Ook kunnen er meerdere mensen tegelijk op inloggen. Groot nadeel is dat er nogal wat van je processorkracht wordt gebruikt, bij mij soms uitschieters richting de 30%.
Pagina: 1