Wilke, dat vind ik eigenlijk een prachtige inbreng in de discussie

daarbij nofi naar G33rt of andere topicstarters uit het verleden trouwens, maar ik (en meer mensen) vinden het ondertussen een traditie die nodig gebroken moet worden
maakt niet uit hoor, ik opende slechts een topic omdat ik ze eerder gezien had, eigenlijk vind ik die dingen ook zinloos, het is alleen maar 'woei' 'joepie' 'kees is een held' 'acm ook hoor' 'ok' 'nog meer woei' achter elkaar
En ja, mijn topic is inderdaad van een ander kaliber dan navragen wat de oorzaak was. Dat is altijd beter dan zinsloos 'woei' blaten
moto-moi, om even in te gaan op je post - eigenlijk is een .plan dan ook niet meer actueel. maar dat GoT het niet of wel doet merken we vanzelf, gun de admins tijd om het te fixen, en meld het achteraf. mijns inziens - en voor zover ik uit dit topic opmaak vinden anderen dat ook - moet de kerntaak van een admin niet zijn een zo fancy mogelijk essay te schrijven over dat het stuk is

Een kanaal waar als mededeling zoiets boven staat als: "GoT is down, wij weten niet meer dan jij dus vraag het maar niet?" Zo'n irc kanaal bedoel je?
dat is een beetje flauw, dat topic was
niet gemaakt door Kees, Anton, Arjen of Roelant oid, maar door Arno, die geen crew is (nofi aan Arno bedoeld hoor). Verder was er op dat moment ook weinig te melden en wat heb je eraan als er staat 'atlas is niet lief, we regelen het'? het is gewoon stuk, wacht maar geduldig en je krijgt achteraf echt wel uitleg in de .plan (is altijd al zo geweest)
[
Voor 25% gewijzigd door
G33rt op 03-01-2004 22:29
]