Toon posts:

welke videocamera

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een digitale foto camera van canon, maar nu wil ik er een videocamera bij.
Hij mag maximaal 600 euro kosten.

Ik heb werkelijk geen idee wat de mogelijkheden zijn en voor welke ik moet gaan, dus ik dacht even zoeken op tweakers, maar krijg dus niet echt duidelijkheid.

HELP !!!!

Wie kan mijn advieseren welke videocamera ik moet kopen.

Alvast bedankt.

Groeten,

Maikel

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-01 09:40
wat moeten de eisen zijn van de camera?

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:55
Sony TRV19

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-01 09:40
SAMSUNG VP D80

• Happy-Amd_Freak
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-09-2021
Het is mischien handig om te zeggen wat je er mee wilt doen, je moet er achteraf natuurlijk geen spijt van hebben omdat de camera te weinig kan.

Gelieve dat even in je startpost te vermelden ofzo :? (tip voor volgende keer)

Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

• Emerge
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-02 08:30

Emerge

Bifidus schmifidus

Kijk anders eens hier: link. Op kieskeurig.nl kun je je maximum budget opgeven en dan reviews van gebruikers lezen van de gevonden camera's in jouw prijsklasse. Daarnaast kun je produkt en prijsvergelijkingen doen. Succes ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Emerge op 03-01-2004 12:15 ]

Hoe is het met jóuw opgeblazen gevoel vandaag?

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie deze staan, is dat wat. Ziet er leuk uit en volgens mij is de prijs/kwaliteit verhouding ook wel goed.

Enige wat me opvalt is dat ie 5 lux heeft, weet niet precies wat het is, maar veel andere camera's hebben 0 lux. Maakt dat wat uit.

Sony DCR-TRV14

link: http://www.kieskeurig.nl/...h1/Sony%20DCR%20TRV14.htm

groeten Maikel

• Happy-Amd_Freak
Verwijderd schreef op 03 januari 2004 @ 12:28:
Ik zie deze staan, is dat wat. Ziet er leuk uit en volgens mij is de prijs/kwaliteit verhouding ook wel goed.

Enige wat me opvalt is dat ie 5 lux heeft, weet niet precies wat het is, maar veel andere camera's hebben 0 lux. Maakt dat wat uit.

Sony DCR-TRV14

link: http://www.kieskeurig.nl/...h1/Sony%20DCR%20TRV14.htm

groeten Maikel
Nou.. als je op de link [lichtgevoeligheid] klikt, krijg je een volledige uitleg over lux ;)

Een vriend van mij heeft deze camera en vind het wel een fijne camera :)
Waardering op de site is ook wel goed, maar nogmaals hangt er vanaf wat je ermee wilt doen.

De ene camera is goed voor het ene doel, maar biedt veel te weinig mogelijkheden voor b.v een prof. film :+

Owjah, groeten doen we hier btw niet O-), dat is vanzelfsprekend ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Happy-Amd_Freak op 03-01-2004 12:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik wil er gewoon de huis, tuin en keukendingen mee filmen, keertje vakantie, maar verder niks proffecioneels.

Dat van de lichtgevoeligheid heb ik gelezen, maar wordt ik niet echt wijzer van. Als ik het lees zou ik zeggen, dat het een minpunt in van deze camera, maarja licht eraan welke range de lichtgevoeligheid heeft. van 0 tot 5 lux of van 0 tot 100 ;)

Als we van de sony uitgaan, dan wil ik wel eens weten hoelang de accu in werkelijkheid mee gaat en wat de standaard acc. zijn die je erbij krijgt.

Geen Groeten,

Maikel

• Happy-Amd_Freak
Heb je eigenlijk al de search geraadpleegd (dit word van je verwacht voordat je een topic opent),
edit:
hmm lijkt er wel op, maar niet echt duidelijk :?

Ik heb het eens gedaan --> Search!

En daar kwam b.v "Het grote Digitale Video Camera topic" uit, lees die eens zou ik zeggen.

[ Voor 8% gewijzigd door Happy-Amd_Freak op 03-01-2004 13:05 ]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:08

JvS

Ik heb hem zelf ook

Loop eens een winkel in in plaats van help te roepen hier. Een beetje zelf orientatie wordt gewaardeerd...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.