Toon posts:

[98] Typen reageert heel traag*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds gisteren ondervind ik problemen bij het typen. Telkens als ik 1 letter intyp duurt het iets van 2 sec voor het erop komt. Als ik een hele zin intik duurt het meer dan 1 minut. Ik heb al gebrobeerd een aantal instellingen te veranderen, maar tevergeefs
Ik heb win98. pentium 3 1000, 512 ram ...

Heeft iemand ervaring met dit probleem ?

mvg

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je zou eens kunnen beginnen met onnodige opstartitems uit te zetten in msconfig.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Bijvoorbeeld Ad-aware en een virusscanner al geprobeerd ? Dit kan een miljard+nogwat redenen hebben ...

Lees ook even de FAQ ;)

[ Voor 60% gewijzigd door sanfranjake op 02-01-2004 19:01 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Heb je je keyboard via een verlengkabel aangesloten? Kan me nog bij een oudere compu herinneren dat dit deze problemen veroorzaakt.

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op 02 januari 2004 @ 19:00:
Bijvoorbeeld Ad-aware en een virusscanner al geprobeerd ? Dit kan een miljard+nogwat redenen hebben ...

Lees ook even de FAQ ;)
op virussen scannen en op spyware doe ik regelmatig, heb deze daarnet nog gedaan. niets gevonden. daaraan kan het niet liggen

Verwijderd

heb je een draadloos tobo?

Zoja, probeer eens de ontvanger wat dichter te plaatsen bij je tobo, en zorg ervoor dat hij niet TE dicht bij je scherm ligt, dit kan ook problemen veroorzaken

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 19:05:
heb je een draadloos tobo?

Zoja, probeer eens de ontvanger wat dichter te plaatsen bij je tobo, en zorg ervoor dat hij niet TE dicht bij je scherm ligt, dit kan ook problemen veroorzaken
nee met kabel

Verwijderd

Sinds gisteren..
Ik ga toch voor virus en/of spyware.
Gooi je HijackThis log hier eens neer.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16-05 22:55
Mike Jarod schreef op 02 januari 2004 @ 18:59:
Je zou eens kunnen beginnen met onnodige opstartitems uit te zetten in msconfig.
Al gedaan?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 18:58:
Ik heb al gebrobeerd een aantal instellingen te veranderen, maar tevergeefs
Welke ?
Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 19:03:
[...]

op virussen scannen en op spyware doe ik regelmatig, heb deze daarnet nog gedaan. niets gevonden. daaraan kan het niet liggen
Ok, zou je dit voortaan in je openingspost willen vermelden ? We zouden graag zo volledig mogelijke informatie daarin willen lezen, dit maakt het voor ons mogelijk om een specifiekere analyse van je probleem te maken, i.p.v. te gissen :+

Heb je ook op trojans gescand ? Wat voor merk tobo ? Drivers al es opnieuw geinstalld ?

[ Voor 19% gewijzigd door sanfranjake op 02-01-2004 19:13 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een bepaald programma afgesloten bij als ik ctrl -del deed en nu werkt het weer
ik zal het proberen te verwijderen

bedankt

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 19:13:
[...]

Ik heb een bepaald programma afgesloten bij als ik ctrl -del deed en nu werkt het weer
ik zal het proberen te verwijderen

bedankt
Wat meer info zou handig zijn voor de rest..
Is natuurlijk ook reuze handig voor jezelf om te weten met wat je te maken hebt.
Zodat je if needed al je wachtwoorden kan gaan wijzigen enzo.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik pas je topic titel nog even aan - en inderdaad, zou je voortaan op de volgende puntjes willen letten:
  • Doe zelf even moeite - laat ook zien dat je moeite gedaan hebt (wat heb je gevonden, wat heb je gezocht)
  • Kies een goede topictitel. Deze is goed genoeg, maar zet ook het OS in je topic titel (zie de WOS Policy)
  • Geef duidelijk aan wat je probleem is. Lees ook alle antwoorden goed, en geef de informatie in een niet-dubbelzinnige manier.
Verder wens ik je veel plezier :)

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik heb dit probleem ook, maar dan op een Pentium 133MHz (nog zonder MMX) met 64MB ram en weinig swapruimte op de harde schijf.
Kijk eens hoe veel geheugen je over hebt, wat het processorgebruik is, hoe veel bronnen je nog beschikbaar hebt enz. (systeemmonitor en bronmeter)

Druk eens op ctrl-alt-del en gooi alle processen die je ziet eens door Google, misschien kan je daar ook wel wat wijzer uit worden, en alle standaard optimalisatieprogramma's draaien.
(virusscanner, AdAware, Spybot-Search and Destroy, EasyCleaner (http://www.toniarts.com/ecleane.htm))

[ Voor 3% gewijzigd door Resistor op 02-01-2004 21:40 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Pagina: 1