Toon posts:

Welke????

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
titel hoort dit te zijn: Welke speaker set, goed voor muziek en games?

Ok Ik heb een SB Live! en ik heb het een Audigy 2 gemaakt met een paar tweaks ;-) en ik meen het. ( http://kpush.tripod.com/tweaking/id33.html ) })

Ik zoek een speaker set, dat goed is om naar muziek te luisteren en goed voor spelletjes.

Ik dacht dat de Creative Inspire T5400 een goede speaker set zou zijn, ik zoek voor iets onder de 100€.

De speaker set, zou een controler moeten hebben anders vind ik het geen goede speaker set.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2004 13:32 ]

• Rick_S.
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-03 11:56
Volgens mij heb je je vorige topic niet goed gelezen. Waarom denk je dat die is gelockt?

Bijzonder: iemands mening klinkt uit zoveel monden

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:13
Topic gereport

TIP: Volg het advies van de modjes en van de wijze bezoekers :)
TIP2: Lees een keer de FAQ ...

[ Voor 78% gewijzigd door Juicy op 01-01-2004 12:42 ]

-

Verwijderd

Topicstarter
OK...

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2004 12:48 ]

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 20:28
Lees dit topic even door: Het grote: Kiezen van een pc-speakersysteem-topic

Daar staan velen adviezen in over speakersets.

Daarnaast nog de mededeling dat enkel vragen "welke speakers moet ik kopen" eigenlijk geen zin heeft. Er komen wat merken voorbij die je ook hier kunt vinden, en dat is het dan, je weet nog steeds niet welke JIJZELF het mooist vind klinken. Daarvoor moet je gewoon even naar een winkel om wat te beluisteren (een mediamarkt ofzo, of fatsoenlijke PC winkel).

Om je toch nog een mogelijkheid te geven om simpele PC speaker vragen te stellen is er dit topic: Het grote: Kiezen van een pc-speakersysteem-topic , of je kunt nog wat oudere topic doorbladeren via de zoekfunctie

Mijn Home Cinema in aanbouw

Dit topic is gesloten.