Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
die lui die hier toch alleen maar de brave jongens uithangen om anderren weg proberen te krijgen ( door middel van het smeken om een ban voor een bepaalde persoon ) vervelen zich gewoon te pleuris volgens mij , en gaan dan maar uuuuren rondt kijken of een tweaker mischien een foutje maakt , en dan hoeft het maar een typfoutje te zijn .
and femme , you know that i am wrihgt , don't you ?
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?
Aangezien pubers die moeite blijkbaar niet WILLEN opbrengen, is dat forum noodzakelijk.
Virussen? Scan ze hier!
Redenen :
1) Met illegale shit kan t.net/GoT problemen krijgen (denk aan BSA etc)
2) Elkaar afzeiken komt de sfeer niet ten goede
3) Niemand zit er actief naar te zoeken, tenminste ik zou niet weten wie...
4) De Adjes/Moderators hebben gewoon geen tijd om alle fora in de gaten te houden, er zijn er maar 5 !
Ook is door de adjes al meerdere malen aangegeven dat dit soort hulp op prijs word gesteld.
Virussen? Scan ze hier!
je weet dat ik gelijk heb
Bericht hierboven
Ik zou me nu bijvoorbeeld voor kunnen stellen dat als iemand iemand anders niet mag dat die persoon dan via de search zou kunnen gaan zoeken naar postings en topics van die persoon en dan kijken of daar misschien iets tussen zit wat niet door de beugel kan.
Maar opzich is het natuurlijk wel goed dat topics die "fout" zijn gemeld worden.
Als je hier niet kijkt, zie je het ook niet...Op zondag 10 december 2000 18:20 schreef pier het volgende:
Distortion : dat bedoel ik dus , wil je iets van bijv. mij verklikken , doe dat dan zodanig dat ik het niet zie
Virussen? Scan ze hier!
Dat slaat als een tang op een varken.Op zondag 10 december 2000 18:23 schreef pier het volgende:
ik moet wel kijken , anders heb ik een ban door een of andere verklikker zonder ik wat in de gaten hebdat is het probleem
Als ze het via email doen (zoals hierboven gesuggereerd) dan zie je er dus OOK niks vna, en dan is het opeens WEL goed ???
Virussen? Scan ze hier!
Waar voor een rare dingen vreet jij dan uit dat je van ons zomaar een ban zou kunnen krijgen?ik moet wel kijken , anders heb ik een ban door een of andere verklikker zonder ik wat in de gaten heb dat is het probleem
je snapt het niet , ik erger mij erraan dat er nu gewoon niet brave tweaker de brave jongen uit gaan hangen , ik zal een voorbeeld geven van wat er zich in dat forum afspeelt :Op zondag 10 december 2000 18:24 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Dat slaat als een tang op een varken.
Als ze het via email doen (zoals hierboven gesuggereerd) dan zie je er dus OOK niks vna, en dan is het opeens WEL goed ???
zo'n post is er nog niet gedaan , maar daar komt het in het genoemde forum wel op neerverkliker : mag Distortion a.u.b een ban ??
kaj. : waarom
verklikker : ja dat weet ik niet , geef nou maar een ban
zo , dat ben ik weer kwijt
voor zover ik weet hou ik me goed ( lees redelijk tot voldoende aan de regels ) maar ze kunnen natuurlijk wel van alles verzinnen , om een typfoutje gaan ze daaro al zeuren .Op zondag 10 december 2000 18:25 schreef Femme het volgende:
[..]
Waar voor een rare dingen vreet jij dan uit dat je van ons zomaar een ban zou kunnen krijgen?
nogmaals ik wil geen problemen met jullie adjes , en ik snap dat jullie best hulp kunnen gebruiken , maar dat dat op zo'n manier gebeurd , daar erger ik mij enorm aan
sorry hoor , maar het is gewoon mijn mening , wie het met mij eens is , is het met mij eens , wie het niet met mij eens is , doet maar of ik er niet ben
Stierepoep. Ik heb nog niemand om een ban horen vragen om een typo !om een typfoutje gaan ze daaro al zeuren
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Ga maar kijken bij de naam van de topic starters in dit forum, sommige namen zullen meer voorkomen als andere namen, deze brave hendrikken zijn nou net de mensen waar ik een hekel aan heb. Als het forum goe din elkaar zit, en dan een stel van de pre-puberale ettertjes gebanned worden, dat hoort zo. (Just taking out the trash) maar als iemand gewoon een vraag stelt en om hulp vraagt (zoals een topic in spielerij, regarding Abadonware) dat er dan meteen over ge-edit wordt en gepost in dit forum dat er "stoute users" bezig zijn.
Flikker op denk ik dat, ga je moeder lastig vallen ofzo..
Normaal ben ik het type hier op GoT dat zo'n beetje rond cruised over de fora, beetje lezen, beetje posten, maar verder niet veel bijzonders, maar recentelijk met de sluiting van het OF e.d. voel ik me toch geroepen om eens ff wat mensen flink in de zeik te trekken
Dus als de vuile f*cking flameposters hier op GoT op willen flikkeren zodat we geen adjes ass kissers meer nodig hebben dan is iedereen blij.
phew.. da's eruit..
I want to live forever, so far.. so good.
Als ik het zo zie: "Zo, nou kan ik even mooi mijn forum onder de aandacht brengen. Kijk op piel.f2s.blabla."
Dan is dat écht Spam, en als ik dat meld, kun je er ook gelijk op reageren IPV een mailtje te sturen met:
---------------
wat ben je ? , een tweaker of een verkliker !
ik probeer gewoon m'n forumpje een beetje bekend te maken , en wat gebeurd er ?
obi post een toppic op het klik forum , doe normaal zeg !!
---------------
Da's niet relaxed.
Overdrijven maakt duidelijk, niet alles zo letterlijk nemen, echt weer miereneukerig doen.Op zondag 10 december 2000 18:41 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Stierepoep. Ik heb nog niemand om een ban horen vragen om een typo !
je weet dat pier (voor een verdomd groot deel) gelijk heeft, dus begin je maar zo te zeiken.
En zie ik jouw naam niet veel staan als topicstarter van die klik-threads ?
Ja, goed hé ? Iets op tegen ?En zie ik jouw naam niet veel staan als topicstarter van die klik-threads ?
Virussen? Scan ze hier!
vroeger vaak gepest ofzo?
How ignorant do you want to be this year ?Op zondag 10 december 2000 18:55 schreef Warbringer het volgende:
T'is jouw leven..
vroeger vaak gepest ofzo?
Virussen? Scan ze hier!
over dat mailtje :
ik was gister al pissed door gez*nik met me compie en stuff like that , i'm sorry for that mail . ik had het natuurlijk ook anders kunnen doen ,
tot slot :
jullie weten nu dat ik mij hieraan erger , ik ga mijn best wel doen om te proberen te doen net als of dat forum niet bestaat , ik wil geen gedonder met de adjes , ik weet ook wel dat ik niet braafje's ben de hele tijd , ik ga ook heus wel eens in de fout , dat zal ik niet ontkennen .
ok , einde verhaal
case closed
dus
SLOTJE !!
why?
Simple, how do you know what's going on around you if your head is stuck up someone's ass?
Verwijderd
NeeOp zondag 10 december 2000 18:04 schreef pier het volgende:
BAZZA : zo is het hier toch niet leuk meer
Het hele "Wij" gevoel wat er eerst wel was is weg
I know what you mean.. die sfeer hing er nog toen ik hier net regde (check profiel0 maar sinds dekomst en ondergang van het OF is het niet meer zoals het was..Op zondag 10 december 2000 18:59 schreef BAZZA het volgende:
[..]
Nee
Het hele "Wij" gevoel wat er eerst wel was is weg
Geen probleem natuurlijk, maar als die post gisteren als sitecheck bedoeld was, was dat niet duidelijk.
No hard feelings.
Het forum waar dit allemaal om begonnen is zal binnenkort in je preferences ook op "invisible" kunnen worden gezet, dan zie je het niet, kan je er ook niet over vallen wel? En komop zeg, het is voor ons onwijs makkelijk, wij zijn wel heel erg dankbaar voor deze mensen, ze laten immers duidelijk zien dat zij _wel_ het beste voor hebben met dit forum.
Bericht hierboven
Wat een broederliefde, misschien komt die "wij" feeling nog wel terugOp zondag 10 december 2000 19:02 schreef Obi het volgende:
Als je je site als sitecheck wilt neerzetten, zet het er dan ook bij.
Geen probleem natuurlijk, maar als die post gisteren als sitecheck bedoeld was, was dat niet duidelijk.
No hard feelings.
Iets te doen voor je wildhagen, laat deze topic maar sluiten.
als ik zeg dat ik _niet_ het beste voor heb met het forum , lieg ik zoals ik nog nooit heb gelogen , en ehhhOp zondag 10 december 2000 19:04 schreef Floris_Diemel het volgende:
Blijkbaar kan men elkaar niet respecteren hier, let dus aub op de intonatie en het taalgebruik. Heb respect voor elkaar en laat dat ook eens zien.
Het forum waar dit allemaal om begonnen is zal binnenkort in je preferences ook op "invisible" kunnen worden gezet, dan zie je het niet, kan je er ook niet over vallen wel? En komop zeg, het is voor ons onwijs makkelijk, wij zijn wel heel erg dankbaar voor deze mensen, ze laten immers duidelijk zien dat zij _wel_ het beste voor hebben met dit forum.
Wildhagen , regel maar ff dat deze toppic gesloten wordt .......
..anders ga je je vast vervelen
De voorbeelden die je geeft zijn precies die posts die niet op GoT thuishoren. Het is dus logisch dat iemand die geen mod/admin rechten heeft, de mods/admins hier even op wijst.Op zondag 10 december 2000 18:48 schreef Warbringer het volgende:
...
dan het GoT afstruinen voor illegale links, crossposts en zooi, gewoon om een wit voetje te halen bij de adjes.
Jouw voorbeeld is idd niet netjes, maar ik denk niet dat het symptomatisch is voor de staat van GoT.Ga maar kijken bij de naam van de topic starters in dit forum, sommige namen zullen meer voorkomen als andere namen, deze brave hendrikken zijn nou net de mensen waar ik een hekel aan heb. Als het forum goed in elkaar zit, en dan een stel van de pre-puberale ettertjes gebanned worden, dat hoort zo. (Just taking out the trash) maar als iemand gewoon een vraag stelt en om hulp vraagt (zoals een topic in spielerij, regarding Abadonware) dat er dan meteen over ge-edit wordt en gepost in dit forum dat er "stoute users" bezig zijn.
Ik hoop dat het oplucht.Flikker op denk ik dat, ga je moeder lastig vallen ofzo..
Normaal ben ik het type hier op GoT dat zo'n beetje rond cruised over de fora, beetje lezen, beetje posten, maar verder niet veel bijzonders, maar recentelijk met de sluiting van het OF e.d. voel ik me toch geroepen om eens ff wat mensen flink in de zeik te trekken
Dus als de vuile f*cking flameposters hier op GoT op willen flikkeren zodat we geen adjes ass kissers meer nodig hebben dan is iedereen blij.
phew.. da's eruit..
Verwijderd
themaniack is een clone van pier. zit dus tegen zichzelf te lullen dat ie gelijk heeft :D>:)Op zondag 10 december 2000 18:46 schreef themaniack het volgende:
ik ben het met pier eens , ok ik post hier niet zoveel meer , maar ik kijk wel rond, ik ook ik erger mij er dood aan
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/71868
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/71156
Dan deze nog:Op woensdag 15 november 2000 schreef themaniack het volgende:
Topic: wie weet waar ik vakantie racer kan downen ??
voor m'n neefie , zelf speel ik die zooi niet .
als je een adres weet , mail please ff
greetingz
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/71104
Verder zit hij nog over sommige dingen serieus te zeggen dat ie een auto heeft etc. Nou die knul is dus 14...
plus dat ie pas nog got gespammt heeft met de link naar zijn forum.ik had ook wel intresse maar mijn auto is bij de garage i.v.m uitlaat , en op de fiets / met de bus is ook niks , helaas
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/85033
En dan dit, ben ik nou gek of is hij gek
*kuch* *kuch*Op zondag 10 december 2000 18:37 schreef pier het volgende:
[..]
voor zover ik weet hou ik me goed ( lees redelijk tot voldoende aan de regels ) maar ze kunnen natuurlijk wel van alles verzinnen , om een typfoutje gaan ze daaro al zeuren .
nogmaals ik wil geen problemen met jullie adjes , en ik snap dat jullie best hulp kunnen gebruiken , maar dat dat op zo'n manier gebeurd , daar erger ik mij enorm aan
Verwijderd
ook toen heeft hij met dat vakantie racer gedoe zitten te liegen: hij zou een demo gevraagd hebben, in die thread (wie weet waar ik vakantie racer kan downen ??) komt het woord demo niet voor.Op zondag 10 december 2000 19:18 schreef pier het volgende:
[..]
als ik zeg dat ik _niet_ het beste voor heb met het forum , lieg ik zoals ik nog nooit heb gelogen , en ehhh
Ik zou hem voor zwerver uitgemaakt hebben, woord zwerver komt niet voor in die thread etc etc etc...
och, nog een illegaal iets, iig geclosed:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/62426
even iets duidelijk maken :Op maandag 11 december 2000 11:38 schreef Exterminator het volgende:
Even wat rechtzetten over Pier:
[..]
themaniack is een clone van pier. zit dus tegen zichzelf te lullen dat ie gelijk heeft :D>:)
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/71868
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/71156
[..]
Dan deze nog:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/71104
Verder zit hij nog over sommige dingen serieus te zeggen dat ie een auto heeft etc. Nou die knul is dus 14...
[..]
plus dat ie pas nog got gespammt heeft met de link naar zijn forum.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/85033
En dan dit, ben ik nou gek of is hij gek
[..]
*kuch* *kuch*
1. themaniack is mijn neef .
2. ik ben 20 , heb m'n rijbewijs & een auto
3. niks geen spam , dat was als site check bedoeld , dat er hiero spam van gemaakt wordt , tja , da's niet mijn schuld
4. ik mag het toevallig nog altijd zelf besslissen of ik een toppic over themaniack post
[b]dus[b] :
jij lult uit je nek , ja ga nu maar naar het stoute users forum en zeg maar dat ik gemeen doe
( kunnen we niet normaal met elkaar omgaan
Verwijderd
yeah right! die smoes had je toen ook al, toen met die warez request, alleen was je zo slim om je adres in je icq user details te zetten, heb effe telefoonnummer opgezocht en je moeder gebelt. Moeders zei dat zoonlief authistisch was en dat ze bang was dat Martin (echte naam van Pier) het voor zijn broer en vader zou verpesten op GoT door een IP ban te krijgen. Je bent nog steeds zo irritant als voorheen. Dan heb ik zoiets van: Voed dat kind op of laat hem niet meer computeren als dat niet goed kan! En nog iets: al eerder heb je beweerd dat het pier icq account van je neef was
Ja, en je moeder is zeker de paashaas
3. niks geen spam , dat was als site check bedoeld , dat er hiero spam van gemaakt wordt , tja , da's niet mijn schuld
dan had je dat erbij moeten zetten, je komt er altijd mee als de topic gesloten is, smoesjes zijn ut gewoon!
4. ik mag het toevallig nog altijd zelf besslissen of ik een toppic over themaniack post
Ik vind dat je behoorlijk zielig bent als je met een account op een ander account van je gaat reageren! Ik snap niet wat daar nou zo leuk aan is!
EDIT: typo
Verwijderd
Even een tutorial:Op maandag 11 december 2000 16:24 schreef pier het volgende:
hoe the hell kom je aan mijn nummer verdomme
Nummer achterhalen van pier:
Stap 1: Men kijkt welk icq nummer pier heeft en kijkt naar de userdetails.
Stap 2: Kijk welke info je kunt gebruiken om pier's nummer te achterhalen.
Stap 3: Surf naar http://www.detelefoongids.com
Stap 4: Voer info in.
Stap 5: bekijk de resultaten, zit er iemand tussen met de achternaam pierik en in dezelfde straat woont als in de user details van icq staat.
Stap 6: Toets het nummer in
Stap 7: Zeg hallo, bla bla bla etc.
Ok dit schiet me dus ff ongelooflijk in het verkeerde keelgat. Meneer weet dus blijkbaar niet wat Autisme is. Ik ben dus die broer met wie jij aan de telefoon hebt gelult. Toen vondt ik je al een irritant kutventje maar dat blijkt dus helemaal waar te zijn.Dan heb ik zoiets van: Voed dat kind op of laat hem niet meer computeren als dat niet goed kan! En nog iets: al eerder heb je beweerd dat het pier icq account van je neef was En nu is het themaniack account ook nog van je neef Wat is eigenlijk wel van jouw?
Voordat je weer zo'n achterlijke opmerking maarkt verdiep je je dan ff een heel klein beetje in het fenomeen autisme ja. Autisme is een hersenziekte en dat heeft dus geen ruk met opvoeding te maken.
Je denk toch niet echt dat ik daar serieus op in ga he. Tjongejonge wat ben jij sneu.Of verbied hem dan te computeren.
yeah right ! ,Op maandag 11 december 2000 16:15 schreef Exterminator het volgende:
1. themaniack is mijn neef .
yeah right! die smoes had je toen ook al, toen met die warez request, alleen was je zo slim om je adres in je icq user details te zetten, heb effe telefoonnummer opgezocht en je moeder gebelt. Moeders zei dat zoonlief authistisch was en dat ze bang was dat Martin (echte naam van Pier) het voor zijn broer en vader zou verpesten op GoT door een IP ban te krijgen. Je bent nog steeds zo irritant als voorheen. Dan heb ik zoiets van: Voed dat kind op of laat hem niet meer computeren als dat niet goed kan! En nog iets: al eerder heb je beweerd dat het pier icq account van je neef wasEn nu is het themaniack account ook nog van je neef
Wat is eigenlijk wel van jouw?
Ja, en je moeder is zeker de paashaas
dan had je dat erbij moeten zetten, je komt er altijd mee als de topic gesloten is, smoesjes zijn ut gewoon!
Ik vind dat je behoorlijk zielig bent als je met een account op een ander account van je gaat reageren! Ik snap niet wat daar nou zo leuk aan is!
EDIT: typo
ik had m'n adres niet in m'n icq account staan , dat is gellul
verder , moeders was niet eens thuis die avond , aan de eerste leugen ben je nog niet gebarsten , ik zou als ik jou was maar es ff je muil houden
daar komt bij dat jij volgens mij gewoon een monch**ltje bent , als je denkt dat ik mij zo laat behandellen , heb je het dus mooi mis
Verwijderd
ik bedoel daarmee dat hij dan maar niet op tweakers.net moet rondhangen als dat niet serieus kan. Als hij het daarmee voor jouw en je vader gaat verpesten. IK zal me hier ook aan de regeltjes moeten houden. Zo is het hier op internet maar ook in de IRL. Als hij iemand vermoord of wat dan ook, even als voorbeeld, dan kun je toch ook niet zeggen, maar hij heeft dit...Op maandag 11 december 2000 16:33 schreef Distortion het volgende:
[..]
Ok dit schiet me dus ff ongelooflijk in het verkeerde keelgat. Meneer weet dus blijkbaar niet wat Autisme is. Ik ben dus die broer met wie jij aan de telefoon hebt gelult. Toen vondt ik je al een irritant kutventje maar dat blijkt dus helemaal waar te zijn.
Voordat je weer zo'n achterlijke opmerking maarkt verdiep je je dan ff een heel klein beetje in het fenomeen autisme ja. Autisme is een hersenziekte en dat heeft dus geen ruk met opvoeding te maken.
[..]
Je denk toch niet echt dat ik daar serieus op in ga he. Tjongejonge wat ben jij sneu.
Verwijderd
Ik heb je broer ook aan de telefoon gehad zoals hij net zelf zegtOp maandag 11 december 2000 16:36 schreef pier het volgende:
[..]
yeah right ! ,
ik had m'n adres niet in m'n icq account staan , dat is gellul, maar het is goed dat ik weet wie gebeld heeft
.
verder , moeders was niet eens thuis die avond , aan de eerste leugen ben je nog niet gebarsten , ik zou als ik jou was maar es ff je muil houden![]()
daar komt bij dat jij volgens mij gewoon een monch**ltje bent , als je denkt dat ik mij zo laat behandellen , heb je het dus mooi mis![]()
En hoe zou je hem dat moeten verbieden om op tweakers te posten. Ik zou alle postings van hem na kunnen lopen maar wie zegt dat ie niet onder een andere nick zit te posten. En als je je zo aan hem ergert dan lees je toch gewoon topix van hem niet.
En ik vindt het vergelijken met domme posts en iemand vermoorden wel heel erg overdreven.
Verwijderd
Dat is het ook wel, maar was even als voorbeeld, had net zo goed een klein vergrijp kunnen zijn ofzo.Op maandag 11 december 2000 16:44 schreef Distortion het volgende:
En ik vindt het vergelijken met domme posts en iemand vermoorden wel heel erg overdreven.
Ik kap met dit gezeik, maar zolang ik er geen last van heb mag ie van mij alles doen wat ie wil, als hij maar niet gaat aanvallen, zoals toen, als ik hem ergens op wijs dat dat hier niet mag.
bij deze sta jij in mijn ignore list ,
en nog wat :
ik mag dan wel autistisch zijn , maar dat houd niet in dat ik achterlijk ben ofzo , maarja verder zoek je het maar met m'n broer uit
Dit topic is gesloten.
![]()