Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

daaag , mij zien jullie voorlopig niet meer terug

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
zie hier , ik wordt dus mooi verrot gescholden en voor zwerver uitgemakt , en nu heb ik het over extermanator , dit pik ik dus niet , 30000000.0000000.000 waarschuwingen voor hem a.u.b :(

na kerst kom ik wel weer es kijken of hun dan wel normaal met mede tweakers om kunnen gaan :(

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:51

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Hmm normaal omgaan met je medetweakers?? Das zeker wel een van JOU sterkste punten?
Ik weet niet.. kan me nog een paar opmerkingen herinneren...

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:30

AntonT

One Ton!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 november 2000 19:27 schreef themaniack het volgende:
30000000.0000000.000 waarschuwingen voor hem a.u.b :( [/quote]Alsof jij zo lief bent met je Warez-Req(s)

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 november 2000 19:37 schreef AntonT het volgende:
Alsof jij zo lief bent met je Warez-Req(s)[/quote]ik vroeg om een DEMO , dit is legaal en iets heel anders :(

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Ik heb geen 'zwerver' gezien in die thread. En maniakje begon met het betere scheldwerk. :) (dat leren ze vast op die christelijke scholen)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 november 2000 19:30 schreef IceStorm het volgende:
Hmm normaal omgaan met je medetweakers?? Das zeker wel een van JOU sterkste punten?
Ik weet niet.. kan me nog een paar opmerkingen herinneren...[/quote]nee jij bent een lievertje , als ze zo tegen jou liepen te doen reageerde jij precies het zelfde , geef maar toe

• AntonT

AntonT

One Ton!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 november 2000 19:50 schreef themaniack het volgende:
ik vroeg om een DEMO , dit is legaal en iets heel anders :([/quote]Zeker, maar dat kan ik niet ruiken!
Zet het de volgende keer er dan dus ff bij !! :(

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 november 2000 19:50 schreef Hyp Hyper het volgende:
Ik heb geen 'zwerver' gezien in die thread. En maniakje begon met het betere scheldwerk. :) (dat leren ze vast op die christelijke scholen)[/quote]nee, maar ik begon d'r ook niet mee , als ( ik weet nu ff niet mmeer wie ) niet was begonnen had ik ook niet gan schelden

• asmoday
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05-2023

asmoday

1349

Kan aan mij liggen, maar ik zie Exterminator niet schelden na de draad 3 keer te hebben gelezen.

Toepasselijke naam btw. :D
Zie eigenlijk verdraaid weinig gescheld at all.

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul

Verwijderd

Jij verzint er wel echt heel veel bij zeg!
Het woord zwerver is in die thread nergens te vinden! Het woord demo ook niet!

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 november 2000 19:50 schreef Hyp Hyper het volgende:
Ik heb geen 'zwerver' gezien in die thread. En maniakje begon met het betere scheldwerk. :) (dat leren ze vast op die christelijke scholen)[/quote]ik weet niet wie dat daar nee heeft gezet , of toch wel , ja , ( waarschijnlijk m'n broer , destruction ) maar het is niet zo , ik zit nu niet meer op school , en die leeftijd die daar staat klopt ook van geen kant :(

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 november 2000 19:56 schreef Exterminator het volgende:
Jij verzint er wel echt heel veel bij zeg!
Het woord zwerver is in die thread nergens te vinden! Het woord demo ook niet![/quote]dat heb jij ook niet gezegd , maar dat " daar krijgt hij te weing zakgeld voor " komt er wel heel erg veel op neer , vindt je niet ?? :(

• AntonT

AntonT

One Ton!

Deze ruzie schiet niet echt op.
Als je weggaat: tot ziens.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.