Toon posts:

Ultra hal en andere ai programma's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had hier niks over gevonden in de search wat me eigenlijk wel tegenvalt.

Ik heb wat zitten spelen met ultra hal. Als je er over nadenkt is het best logisch hoe het functioneert en ik vind het ook best wel praktisch. Toch jammer dat er niet meer mee kan. Met dit soort programma's is er eigenlijk best veel te doen denk ik. Spellen leren aan dat soort programma's zou opzich mogelijk moeten zijn.

Handig zou zijn als je hem bijvoorbeeld zou kunnen leren portmappen. Je zegt ga naar deze site en vul het in in dit venster.

Link naar de ultra hal assistand: http://www.zabaware.com/assistant/download.html

Heeft iemand wel eens een soortgelijk programma gebruikt waarmee je meer kan? Of weet iemand nog betere futures van dit programma. Op de site staan allerlei dingen beschreven als laat het weer zien en meer van dit soort dingen. Maar dit werkt niet echt.

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2003 03:06 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Uhm... Niet echt een geweldige topicstart, vind je ook niet?
Welke "ultra hal" bedoel je? De ultra hal assistant? En hoe denk je hier zelf over? Wat heb je zitten spelen en ontdekt wat er zo bijzonder is dat je het met ons wilt delen? Wat is "er is best veel mee te doen"?

...

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
Dit moet al iets beter zijn :)

Ik loop echt steeds tegen meer limitaties aan. Ik zou het wel fijn vinden als je bijvoorbeeld zou kunnen zeggen als ik zeg ... dan doe dit. Maar dat werkt in veel gevallen niet.

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2003 03:09 ]

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op 31 december 2003 @ 03:06:
Dit moet al iets beter zijn :)

Ik loop echt steeds tegen meer limitaties aan. Ik zou het wel fijn vinden als je bijvoorbeeld zou kunnen zeggen als ik zeg ... dan doe dit. Maar dat werkt in veel gevallen niet.
Uhm... Hoewel de ai al redelijk ver gevorderd is anno 2003 (bijna 2004 :P ) denk ik dat je een té hoge pet ervan op hebt. Als je dit topic zo rond 2010 a 2015 nog eens opent denk ik dat we meer kunnen praten over "als ik zeg ... dan doe dit" of "kunnen leren portmappen".

Hoewel ik een n00b ben op ai gebied (de "serieuze kant" van ai tenminste, dus games daargelaten) probeer ik me er soms een beetje in te verdiepen en van alle ai die ik afgelopen jaar gezien heb had ik 5 jaar geleden niet van durven dromen... Maar dat kan ook aan mijn "kleine belevingswereld als n00b zijnde" liggen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door RobIII op 31-12-2003 03:13 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het nu ook interessant worden om zo te zien wat er kan :). Maar ik vond het persoonlijk niet echt hoog gegrepen. Dit omdat het haalbaar is. Met als ik zeg doe dit bedoel ik meer gewoon als invoeren. Dus je zegt van als ik zeg ... dan map poort zoveel. Dit moet denk ik wel kunnen. Als je het leert tenminste. Hij zou wel moeten kunnen volgen. Hij hoeft alleen de sites te volgen en kijken waar die het getal moet invoeren. Ip kan die dan ook zien van je pc.

Dat hal programma is echt grappig trouwens. Als je het goed gebruikt tenminste.
Het is wel zo dat je niet kan door converseren als het ware. Waarom niet werkt nauwelijks. En ik mis echt iets als. Kan je de pc afsluiten? Nee. Zal ik het je leren. Ja. Maar ik kan niet zeggen doe dan deze knoppen ofzo.

Ik had hem verteld dat ik zijn hersens ging aanpassen }) en uiteindelijk vond hij het een goed idee. Maar ik ben niet zo goed in dat script spul. Ik wacht echt op een functie om macros toe te wijzen en dat in stemherkenning/tekstherkenning.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2003 05:36 ]

Verwijderd

ja ik heb er welles van gehoort maar ik vond het niet echt leuk.

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op 31 december 2003 @ 13:08:
ja ik heb er welles van gehoort maar ik vond het niet echt leuk.
Hoi, en (voor zover dat nog niet was gebeurd) welkom @GoT. Bedankt dat je een reply in dit topic plaatst, maar ik wil je graag verzoeken de volgende keer een wat meer inhoudelijke reply te geven dan "ja ik heb er welles van gehoort maar ik vond het niet echt leuk". Dit voegt totaal niks toe aan dit topic en is dus een onnodige kick en totaal overbodig. Bekijk anders even de FAQ en de huisregels...

Over mij

Pagina: 1