Toon posts:

[Works suite 2001] serial kwijt *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Microsoft laat eindgebruikers in de kou staan.
Je koopt bij je PC het product Works Suite 2001.
Dat komt in een handig doosje met een product key.
Na twee jaar ga je upgraden naar XP en je wilt Works weer installeren.
Het doosje is inmiddels vervangen door een opbergmapje, omdat door het steeds opnieuw plaatsen van de Cd-roms alles versleten was geraakt. Geen product key meer dus. En nu? MS gebeld en deze zegt doodleuk opnieuw kopen. We vervangen niets. Zit je dus met je legale, want je wilde niets gekopieerds hebben, set waardeloze cd-roms. Of heeft er nog iemand wel zo'n doosje met sleutel?

Verwijderd

mja, het klinkt bot, maar als je je licentie weggooit, heb je hem niet meer...

die cd's (legaal of niet) zijn niets waard. elke reseller kan daar heel goedkoop aankomen. juist die licentiestickers zijn zo duur...

lees ik in je laatste regel nou een verkapte warez request?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 15:16 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Of heeft er nog iemand wel zo'n doosje met sleutel?
Op GoT hebben we liever geen warez / serials /etc etc. Dus nee wat ons betreft heeft niemand die, zie ook Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden :)

Maar ik ben bang dat je inderdaad pech hebt :X
Als je de software nog hebt geinstalleerd, kan je trouwens misschien je code nog uitlezen met iets als AIDA.

Trouwens welkom op GoT!
offtopic:
Ik maak je topictitel even af, alleen de naam van het prob zegt even te weinig, zie ook SA Policy

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt erop, dat de OEM in dit geval uiterst volledig is geweest. Op de factuur in zijn administratie, de mijne was al weggegooid, stonden alle sleutels van alle door mij gekochte software. probleem opgelost, maar mogenlijk toch een tip! :*)

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-09 10:13
Andersom (cds kwijt, wel serial) is makkelijker, je mag namelijk illegale cds hebben om te installeren, het gaat allemaal om het papiertje. Die cds kosten niks/hebben geen waarde.

Denk dat je fucked up bent :(, maargoed, ook redelijk je eigen schuld, je moet goed voor je licenties zorgen, het kopen van een opbergmap is geen excuss.

//spuit 11 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Icey op 30-12-2003 19:44 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 16:00:
Het lijkt erop, dat de OEM in dit geval uiterst volledig is geweest. Op de factuur in zijn administratie, de mijne was al weggegooid, stonden alle sleutels van alle door mij gekochte software. probleem opgelost, maar mogenlijk toch een tip! :*)
mooi zo :)

maar eigenlijk gebruik je nog steeds software zonder licentie. daar verandert die factuur niet zo veel aan...
Pagina: 1