Beide wel.
Als je niet wil oc'en (wat me zeer sterk lijkt, anders kom je ook niet hier) is een Coolermaster Copper voldoende. En die Super Orb is ook niet alles. Wil je de perfecte cooler ga dan voor een Agilent.
Als je niet wil oc'en (wat me zeer sterk lijkt, anders kom je ook niet hier) is een Coolermaster Copper voldoende. En die Super Orb is ook niet alles. Wil je de perfecte cooler ga dan voor een Agilent.
Verwijderd
heb ze allebij geprobeerd en de coolermaster copper ligt nu hier in de kast, dus dat zegt genoeg.Wil je OC en ga dan maar voor de superorb bij mij 14C lager op zelfde kloksnelheid
Verwijderd
En kan ik die ook nog ergens hier in de lage landen krijgen??Wil je de perfecte cooler ga dan voor een Agilent.
Verwijderd
Ich heeft een superorb en hij wordt 31 graden met seti@home (soort distributed). Voor het systeem zie signature en voor pic zie:
gathering.tweakers.net/showtopic/87986
Dus een SuperOrb is een lekkere koeler
gathering.tweakers.net/showtopic/87986
Dus een SuperOrb is een lekkere koeler
Ik heb zelf zo'n standaard coolermastertje (niks geen copper ofzo) en mijn 800@950 wordt stressed (stressed is hier geen
maar 3Dmark demo in loop) nog geen 50 graden. Kan je geen buil aan vallen volgens mij (aan die Cmaster dan).
Pagina: 1