Ja je lichaam kan tot 40 volt hebben daarboven "kan" het ongezond worden. Dit hangt af van de stroomsterkte en de frequentie van de wisselspanning.
Alleen: DE GROETJES
Verwijderd
Hoe kom jij aan 12,6 V
maar goed, het lijkt me niet gezond, maar als het toch werkt zal het wel in orde zijn 
btw. Geeft je voltagemeet (Bios of programma) het wel goed aan ??? Je zou niet de eerste zijn
btw. Geeft je voltagemeet (Bios of programma) het wel goed aan ??? Je zou niet de eerste zijn
Verwijderd
bij mij is het 12.3V Het ligt er gewoon aan hoeveel spanning er staat op het elektriciteitsnet van de nuon. Dit is normaal 230V en mag 6% naar boven en naar beneden afwijken. Dus je voeding kan tussen de 12.7 en 11,3. Ik denk dat je dus nog wel goed zit.
Ik dAcht het niet, die voeding is gestabiliseerd hoor. Anders kon je met een simpele trafo uit. Er zit niet voor niets een partij electronica in. Je voedings spanning kan wel 10%-15% verschillen. Die voedingen worden niet alleen voor Nderland gemaakt. Het is niet overal zo stabiel als hierOp donderdag 14 december 2000 15:55 schreef leovinus het volgende:
gewoon aan hoeveel spanning er staat op het elektriciteitsnet van de nuon. Dit is normaal 230V en mag 6% naar boven en naar beneden afwijken. Dus je voeding kan tussen de 12.7 en 11,3. Ik denk dat je dus nog wel goed zit.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Ok, 12.6 is dus geen probleem?Op donderdag 14 december 2000 16:28 schreef Ortep het volgende:
[..]
Ik dAcht het niet, die voeding is gestabiliseerd hoor. Anders kon je met een simpele trafo uit. Er zit niet voor niets een partij electronica in. Je voedings spanning kan wel 10%-15% verschillen. Die voedingen worden niet alleen voor Nderland gemaakt. Het is niet overal zo stabiel als hier
Verwijderd
Wat boeit et als ie 0.6 volt te hoog aan geeft, als er geen rook uit komt of gaat stinken, waar maak je je dan druk om
Verwijderd
geen enkel sukje hardware dat voor 12 volt geschikt is gaat stuk van 0,6 volr want dat apparaat heeft ook een tolerantie (te veel en te weinig dat ie daar nog op werkt)
dus no prob's:)
dus no prob's:)
Verwijderd
beter teveel dan niet genoeg tog?
Als je voltage te laag is dan heb je kans dat je voeding overbelast wordt, das dus veel erger.
12,6 volt heb ik ook (met multimeter gemeten!) maar ik heb er verder geen problemen mee.
Dit ligt gewoon aan je voeding en daar kan je verder niets aan doen.
Als je voltage te laag is dan heb je kans dat je voeding overbelast wordt, das dus veel erger.
12,6 volt heb ik ook (met multimeter gemeten!) maar ik heb er verder geen problemen mee.
Dit ligt gewoon aan je voeding en daar kan je verder niets aan doen.
Die 0 volt bij -12 en -5 daar zou ik me meer zorgen om maken als ik jou was!
Zelf geeft mijn BIOS aan dat op de -5V geen -5 staat maar -12V en het draait al jaren zo no problems, ik vindt het wel best zo
Zelf geeft mijn BIOS aan dat op de -5V geen -5 staat maar -12V en het draait al jaren zo no problems, ik vindt het wel best zo
May the Force be with You instead of Bill
die van mij geeft 12.72 aan en de 5 volt is 5.3... ik weet niet of dat kwaad kan, maar kan ik de voeding beter terugbrengen?
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Pagina: 1