Ik wil dus weten waar die 12V vierkante cpu connector voor dient en of het perse nodig is om deze aan te sluiten. Volgens MSI is het niet nodig, maar dit geldt alleen om de pc te booten. Dus lijkt me dat dit alleen geldt om de pc naar het bios te krijgen om instellingen te wijzigen.
Maar mijn K7n2 Delta-L start helemaal niet op. Ik heb em vandaag geruild, maar heb nog niet kunnen testen of het nu wel werkt.
De Athlon 1400 wilde ik gebruiken om het moederbord te testen totdat ik mijn 2800+ Barthon binnen heb. Zou vandaag of morgen hier moeten zijn.
Maar als iemand mij nu zou kunnen vertellen of het wel of niet zou gaan werken zonder die cpu connector aangesloten te hebben. Ik heb nergens iets hierover kunnen vinden. Het probleem is namelijk dat ik zo'n connector niet heb op mijn voeding. Als ik het dus wel moet aansluiten dan moet ik er dus een kopen. Ik wil natuurlijk wel volledig gebruik kunnen maken van de cpu.
Ik heb in totaal het volgende in mijn pc zitten:
MSI K7n2 Delta-L
Athlon 1400, wordt vervangen deze week door een Athlon xp 2800+ Barthon.
Sapphire ultimate Radeon 9800 Pro
1 HD 63 GB
1 Pioneer DVD Speler 105s
Voeding 300 Watt (weet niet welk merk)
Zou iemand mij hiermee kunnen helpen? Aangezien ik van de pcwinkel ook niet echt wijzer wordt. Heb altijd het idee dat ze zomaar wat zeggen.
Als er meer info moet komen dan hoor ik het wel.
Thanks alvast.
Maar mijn K7n2 Delta-L start helemaal niet op. Ik heb em vandaag geruild, maar heb nog niet kunnen testen of het nu wel werkt.
De Athlon 1400 wilde ik gebruiken om het moederbord te testen totdat ik mijn 2800+ Barthon binnen heb. Zou vandaag of morgen hier moeten zijn.
Maar als iemand mij nu zou kunnen vertellen of het wel of niet zou gaan werken zonder die cpu connector aangesloten te hebben. Ik heb nergens iets hierover kunnen vinden. Het probleem is namelijk dat ik zo'n connector niet heb op mijn voeding. Als ik het dus wel moet aansluiten dan moet ik er dus een kopen. Ik wil natuurlijk wel volledig gebruik kunnen maken van de cpu.
Ik heb in totaal het volgende in mijn pc zitten:
MSI K7n2 Delta-L
Athlon 1400, wordt vervangen deze week door een Athlon xp 2800+ Barthon.
Sapphire ultimate Radeon 9800 Pro
1 HD 63 GB
1 Pioneer DVD Speler 105s
Voeding 300 Watt (weet niet welk merk)
Zou iemand mij hiermee kunnen helpen? Aangezien ik van de pcwinkel ook niet echt wijzer wordt. Heb altijd het idee dat ze zomaar wat zeggen.
Als er meer info moet komen dan hoor ik het wel.
Thanks alvast.