[GF4 Ti4600] 11-pins S-Video??

Pagina: 1
Acties:

• jellywoods
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik heb sinds kort een GF4 Ti4600 (Point Of View) ter vervanging van mn oude GF2 Mx400. Hele vooruitgang B)

Nu wil ik ook op deze kaart mn tv aansluiten, alleen op deze kaart zit alleen een s-video uitgang (net zoals op de meeste nieuwere kaarten). Ik gebruikte eerst een cinch-uitgang op de oude. Nou ben ik vanmiddag naar de stad geweest, om een verloopje te kopen, van s-video -> tulp. Nu past die alleen niet!! Deze uitgang heeft 11 pins, in plaats van de 4 gebruikelijke....

Zie ik hier iets over het hoofd? Of moet ik echt op zoek naar zo'n 11-pins geval?

(ik heb de FAQ geheel doorgelezen + google gegoogled + hier gesearched) ;)

[ Voor 3% gewijzigd door jellywoods op 29-12-2003 18:26 ]

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
de ti4600 heeft dan waarschijnlijk vivo dat is video in en uit en daar heb een ander verloop voor nodig

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-08 00:19
Kijk eens in de handleiding van je videokaart, daar moet toch wel wat info staan over hoe het een en ander aangesloten moet worden.
Zit er bij die videokaart niet een speciale kabel die je hier in moet pluggen? Een leadtek gf4 4200 myvivo kaart heeft namelijk ook een aansluiting met meerdere 'pinnen'. Op deze aansliuting past een speciale kabel die verloopt in 4 stekkers (s-video-in, s-video-out, tulp-in en tulp-out). Misschien dat er bij die kaart ook iets soortgelijks moet gebeuren.

plaatje ter voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://www.higherzone.com/images/reviews/leadtek250td/features.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Emcee op 29-12-2003 18:39 ]

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08 11:58

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Ik meen dat ze doorgaans dit soort aansluitingen wel compatible houden met de normale 4 pins kabel voor de tv-out. Je zou eens in het ruiltopic kunnen kijken. Daar bied iemand een tv-out verkoop voor een gf4 aan, ik weet alleen niet of dat het mdel s waar je naar opzoek ben,t maar je kunt het hem altijd vragen...

• jellywoods
  • Niet online
@ EMCEE, zoiets zoek ik dus inderdaad.. het probleem is alleen dat ik deze kaart heb gekregen.. zonder boekje of doos of kabel (wel met drivers).. van een nogal vrijgevige collega van mn pa (die volgens mij niet weet wat ie weggeeft.. maar goed)

@ Kippenijzer.. sorry.. ruiltopic? Heb je een link? Of bedoel je vraag/aanbod?

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-08 00:19
het ruiltopic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/835367

Ah is idd jammer dat je de boekjes e.d. er niet bij hebt, die site van point of view kom je ook niet veel verder mee, helaas.

Dit topic moet je ook eens doorlezen, daar wordt gezegd dat je een s-video kabel wel op deze vivo aansluiting aangesloten kan worden. Dit zou je kunnen proberen(nooit forceren natuurlijk), heb het zelf nog nooit geprobeerd eigenlijk.

(trouwens zijn het niet 9 pinnetjes ipv 11?)

[ Voor 48% gewijzigd door Emcee op 29-12-2003 19:08 ]

• jellywoods
  • Niet online
* jellywoods neemt ff snel-cursus tellen O+ Het zijn er indd 9.. ik heb hier zon standaar s-video kabel, maar die past er niet in hoor!

Btw.. wat is dat ruiltopic immens groot zeg!! Kan t niet vinden :P

[ Voor 23% gewijzigd door jellywoods op 29-12-2003 19:38 ]

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-07 14:28

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Weet iemand trouwens of de GF4 Ti 4600 van MSI ook ViVo is? :? De s-video kabel past er ook normaal niet in, daarvoor heb je een tussenstuk nodig van MIS wat erbij zat, en daarop staat er in<->out, heeft die dat dan ook?

Heb et nog nooit getest namelijk :)
Pagina: 1