waar tv-out kabel halen?

Pagina: 1
Acties:

• FUBAR
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:10

FUBAR

F*ed up beyond all recognition

Topicstarter
een vriend van mij heeft een point of view gf3 VIVO maar daar zat standaard een s-vhs kabeltje bij dat geen tv-out beeld geeft bij hem

de aansluiting is ook niet s-vhs want er kunnen 9 pinnetjes in (dus in en out hence VIVO), net zoals bij mijn leadtek gf4 VIVO, bij leadtek zat de juiste VIVO-kabel er wel bij en met die kabel werkt het bij die vriend ook.

maar waar haal je nog zo'n kabel vandaan? ik heb al vele internetshop's gevraagd maar niemand heeft die kabels los.

bij leadtek hebben ze die kabels ook niet liggen en ik wil ook niet zo'n kabel uit het buitenland moeten halen, want dat kost waarschijnlijk meer dan dat die videokaart vandaag waard is.

iemand?

To be, or not to ...ehh.... what was the question?

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-08 07:10

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Gewoon bij je lokale electronica boer.

Systeem specs

• FUBAR

FUBAR

Topicstarter
als mijn lokale e-boer zo'n kabel had liggen dan had ik hier niet gepost he?

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-08 07:10

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Daar ging ik van uit omdat je dat niet in eerste instantie zei... ;)
Maar die van mij had ze wel. Anyway... ik weet niet waar je woont maar MediaMarkt in R'dam heeft ze wel

Systeem specs

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:25

Wok

Dakloos...

AFAIK kun je op de aansluting op je videokaart gewoon een standaard S-video kabel aansluiten (4 pinnetjes). Heb ik hier ook gedaan op mijn Radeon 9000 en werkt prima. Iets van €13,- voor 5m kabel bij MediaMarkt @Zwolle.

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Verwijderd

Inderdaad, dat er negen gaatjes inzitten (en dus 9 pennetjes in kunnen) wil niet zeggen dat ieder gaatje een signaal heeft (er MOETEN dus geen 9 in) :)

Verwijderd

wokmaster zou je een plaatje/tekeningetje van dat kabeltje kunnen posten ... ik ben mijn kabeltje voor mijn radeon8500 kwijt :(

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 20:04
Mijn Matrox G400 vroeger had ook zo'n connector voor negen pinnetjes, maar die heb je helemaal niet nodig. Een standaard s-vhs kabel werkte perfect...
Probeer het ff uit!

https://www.strava.com/athletes/10490675

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:25

Wok

Dakloos...

Verwijderd schreef op 07 februari 2003 @ 01:26:
wokmaster zou je een plaatje/tekeningetje van dat kabeltje kunnen posten ... ik ben mijn kabeltje voor mijn radeon8500 kwijt :(
Komt voor elkaar. Momentje a.u.b.! ;)

Hier is-tie:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/kabeltje.jpg

En voor de duidelijkheid ook nog een simpel Illustrator-plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/kabeltje.gif

[ Voor 32% gewijzigd door Wok op 07-02-2003 02:09 ]

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

• FUBAR

FUBAR

Topicstarter
jongens ik waardeer jullie reacties maar in mijn eerste zin staat het al: met de s-vhs-kabel geen beeld en met de vivo kabel wel
.......maar ik ben niet eigenwijs en zal alles nog een keer op de testbank gooien dan horen jullie het wel

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 13:27
staat je tv-out wel ingesteld op S-video? Mijn vivo kabel heeft namelijk composiet-uitgang (geel tulpje) en moet dan ook op composiet staan om te werken. Als het met je drivers niet lukt kun je met Tvtool wellicht eens wat klooien. (http://tvtool.info/index_e.htm)

[ Voor 5% gewijzigd door BuG2FiX op 07-02-2003 08:37 ]

Pagina: 1