Ik wil monitorwall bouwen bestaande uit 9 schermen die MTRG ( netwerkmonitoring) weergeven. Het liefst deed ik dit op 1 computer maar wel tegen een betaalbaar bedrag. De monitoren ( 15") zijn de kostenpost niet maar welke kaarten zijn ook praktisch gezien ( stabiliteit en features) volgens julie het meest geschikt voor een dergelijke opzet.
Matrox heeft mooie maar dure 4 VGA out kaarten en dat moet toch een stuk goedkoper kunnen.
Let wel, de weergave eisen zijn niet zo heel hoog, het gaat met name om dynamisch gegenereerde grafieken en tabellen op 9 schermen tegelijk.
Concreet hoe kom ik zo goedkoop mogelijk aan 9 vga out aansluitingen ( liefst maar niet absoluut noodzakelijk) op een computer.
welke kaarten zijn het best daarvoor: ( stabiliteit is belangrijker dan features)
Welke kaarten hebben extra features of hulpprogjes die de zaak beter maken.
Deze ken ik reeds en ook het forum daar heb ik bekeken maar geeft uiteindelijk niet het antwoord op mijn vraag naar 9 monitoren.
http://www.realtimesoft.com/ultramon/download.asp
dit topic leek het antwoord maar gaat toch te veel uit van kostbare oplossingen.
Meerdere schermen (5+) op systeem ?
Matrox heeft mooie maar dure 4 VGA out kaarten en dat moet toch een stuk goedkoper kunnen.
Let wel, de weergave eisen zijn niet zo heel hoog, het gaat met name om dynamisch gegenereerde grafieken en tabellen op 9 schermen tegelijk.
Concreet hoe kom ik zo goedkoop mogelijk aan 9 vga out aansluitingen ( liefst maar niet absoluut noodzakelijk) op een computer.
welke kaarten zijn het best daarvoor: ( stabiliteit is belangrijker dan features)
Welke kaarten hebben extra features of hulpprogjes die de zaak beter maken.
Deze ken ik reeds en ook het forum daar heb ik bekeken maar geeft uiteindelijk niet het antwoord op mijn vraag naar 9 monitoren.
http://www.realtimesoft.com/ultramon/download.asp
dit topic leek het antwoord maar gaat toch te veel uit van kostbare oplossingen.
Meerdere schermen (5+) op systeem ?
[ Voor 8% gewijzigd door SED op 29-12-2003 13:04 ]
Copyright and left by SED...