Toon posts:

PC hergebruiken...?

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik las laatst in een stapel PC bladen van mijn oom ergens dat je een oude PC zou kunnen hergebruiken en hem om zou kunnen bouwen tot een DVD/DivX player....nu vraag ik mij af: weten jullie hier meer van en kunnen jullie mij informatie hierover geven..alvast bedankt!

(Wrong Topic...?)

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-05 13:40
Hoi Max Payne,
Ja hoor opzich weten wij hier meer van :)
Je moet zorgen dat je natuurlijk een video kaart hebt met tv-out zodat je beeld op de tv krijgt. Ook heb je hardware nodig die zwaar genoeg is om de divx te kunnen decoderen en afspelen. Voor het gemak is een afstandsbediening ook handig, hoe je die zelf kunt maken staat ook op GoT. Leuk is om er ook meteen een mp3-cdspeler van te maken.

Als je echt heel erg veel tijd hier in wilt steken, kan je in het 'Casemodding en electronica' gedeelte ook nog zien hoe je er een fraaie behuizing omheen maakt!

Heel erg veel informatie hierover is per onderdeel gewoon terug te vinden met de GoT Search. Suc6 met je project!

[ Voor 20% gewijzigd door Aphelion op 28-12-2003 18:43 ]

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-05 14:14
Een P3 boven de ~650 mhz met 128mb werkgeheugen kan al werken al DivX speler.
Je hebt wel zeker 800mhz nodig voor DVD.
Met videokaart met TV-out kun je hem op je TV aan te sluiten.
Dus je kan inderdaad oudere PC's hergebruiken om DivX op te kijken.

[ Voor 17% gewijzigd door supreme tweaker op 28-12-2003 18:44 ]

Burp

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Maurice in "PC hergebruiken...?"

Zoals daar al aangegeven staat is er echt heel veel informatie hierover te vinden op GoT. Gebruik de search ajb even :)

Dit topic is gesloten.