Ik heb nu al een hele tijd een 486 staan die freesco draait en dus als router functioneert voor 2 "workstations", maar ik heb gister weer wat nieuw knutselvoer gekregen..
Namelijk een Compaq Desktop (jaja) met:
P3-800 mhz
128 MB
Compaq vaag mobo
Onboard VGA
Onboard LAN
Onboard Sound
4 GB HDD
Cdrom
Floppy
Ik zat nou te denken om hierop bijvoorbeeld Win2k te draaien zodat ie als router kan dienen, maar dan tegelijkertijd ook als dvd/divx speler, omdat ie dan naast een tv komt te staan. Is dit uberhaubt mogelijk of is het het een of het ander?
Het zou namelijk wel makkelijk zijn om er een dvd/divx speler van te maken, omdat ik al een dvd speler in m'n eigen pc heb die erin kan en ik zou dan alleen nog een tvout kaartje nodig hebben
Heb ook nog wel een 10 gig quantum voor wat meer ruimte en een extra nicje heb ik ook wel..
Namelijk een Compaq Desktop (jaja) met:
P3-800 mhz
128 MB
Compaq vaag mobo
Onboard VGA
Onboard LAN
Onboard Sound
4 GB HDD
Cdrom
Floppy
Ik zat nou te denken om hierop bijvoorbeeld Win2k te draaien zodat ie als router kan dienen, maar dan tegelijkertijd ook als dvd/divx speler, omdat ie dan naast een tv komt te staan. Is dit uberhaubt mogelijk of is het het een of het ander?
Het zou namelijk wel makkelijk zijn om er een dvd/divx speler van te maken, omdat ik al een dvd speler in m'n eigen pc heb die erin kan en ik zou dan alleen nog een tvout kaartje nodig hebben
[ Voor 8% gewijzigd door RedruM op 16-06-2003 10:15 ]