Toon posts:

Waar slaat dit op

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Jeminiee hee!!!!!!!, volgens mij loopt er hier een man/vrouw rond die graag sloten zet op brievenbussen.
Ik zet m'n computer specificaties en de vraag op het forum neer, en nog geen 2 min later, JA HOOR SLOT ER OP, wat is DIT!! een forum of een gevangenis forum. Ik was net aan het discuseren over m'n grafische kaart, als iemand het wist dat daar misschien mijn probleem in lag, dan had ik morgen een ander aangeschaft maar nee hoor tot zo ver kon ik niet meer reageren, want het SLOT zat er weer eens op.
Nou als het aan mij lag haal ik de flex op en dat slijp ik alle sloten door, NIET IEDEREEN IS EEN COMPUTERTECHNEUT. DUS OOK HOE "DOM" DE VRAAG OOK IS, HOEF JE NOG GEEN SLOT OP ZETTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

:D :'( :D

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Het gaat er niet om hoe dom of slim een vraag is. Het gaat erom dat men even moeite doet voordat er een topic wordt geopend. Dat is alles. Iets meer voorwerk en een wat uitgebreidere topicstart zorgen ervoor dat je topic gewoon open blijft. Zelfs al is het de grootste n00bvraag ter wereld. Als je maar eerst zelf moeite hebt gedaan om wat zaken uit te zoeken en te proberen. Meer wordt er niet verlangd, en dat is toch best redelijk op een tweakers-forum :)

LinkedIn
Instagram

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ik hoop niet dat je verwacht dat deze lang open blijft. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 18:57

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 16:27:
NIET IEDEREEN IS EEN COMPUTERTECHNEUT. DUS OOK HOE "DOM" DE VRAAG OOK IS, HOEF JE NOG GEEN SLOT OP ZETTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(
Klopt.... erg fijn dat er dus ook http://www.beginnersweb.nl is voor de niet-computertechneuten....

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-05 19:02

Hazuki

On my Suzuki

Denk aan je bloeddruk... We hebben hier nou eenmaal regels waar je je aan moet houden. Daar ga je mee akkoord als je je hier aanmeldt als gebruiker.
Is het niveau hier te hoog voor je, ga dan naar het Computer Idee forum ofzo.

Koekie?

Verwijderd

Topicstarter
IK heb zelf al 2 weken de boel uitgezocht, en had vandaag mijn hoop hier gevestigd maar neer hoor SLOT ER OP

Verwijderd

mmja.. je moet goed kunnen zoeken.....
als anderen het beter kunnen... dan vinden ze elders je antwoord... en dan gaat het slot erop...

is soms jammer...

• ascona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-02-2022
foutje verkeerd

[ Voor 82% gewijzigd door ascona op 28-12-2003 16:37 ]

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 16:35:
IK heb zelf al 2 weken de boel uitgezocht, en had vandaag mijn hoop hier gevestigd maar neer hoor SLOT ER OP
Je hebt 2 weken gezocht maar de FAQ niet gevonden :?

Het topic wat je geopend had liet niet echt blijken dat je zelf al gezocht had. Het zijn vragen die ik krijg van iemand die nog niet veel met een computer gewerkt heeft.

Kortom, je opent een topic dat kant nog wal raakt en gaat vervolgens op ons kwaad worden? Hoe verwacht je dan dat je geholpen wordt?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

En wat denk je hier mee te bereiken? Juist ja een BAN zodat je niet eens meer KAN posten. Tweakers kijken eerst zelf naar revieuws etc. En bepalen zelf wat ze het beste willen. Wij kunnen niet bepalen wat jij van een pc verwacht en we zijn geen helpdesk forum :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-03 13:54
Je begrijpt hopelijl ze;f ook wel dat het totaal geen zin heeft om op deze manier te (over)reageren. Ben je het niet eens met het besluit van een modje, neem contact met hem op en beargumenteer je standpunt. Dan heb je kans dat ze gewoon je topic weer openen.
Dit is een uitermate kansloze actie als ik zo vrij mag zijn...

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de FAQ wel gevonden en al vele dingen gelezen, ik ben begonnen met dos 5.0 in de jaren negentig dus al vele jaren bekent in de computerwereld maar ik kan niet alles weten.

• diontjuh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-11-2014

diontjuh

for president

dit betekend dat hier dalijk ook een slotje op komt neem ik aan :p

-=-=- [CM] Stainless Art -=-=-[cip] blauwe plexi cube -=-=-=

• dreeke

dreeke

outdated icon

Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 16:39:
Ik heb de FAQ wel gevonden en al vele dingen gelezen, ik ben begonnen met dos 5.0 in de jaren negentig dus al vele jaren bekent in de computerwereld maar ik kan niet alles weten.
Dan zou ik driftig zoeken naar een manier om je kennis beter te benutten. Ik heb je vorige topic gelezen maar zou niet weten hoe ik je kan helpen met de informatie die je geeft.

Bedenk dat de bezoekers hier geen glazen bol hebben en dat je zelf dus ook wat moeite zal moeten doen als je geholpen wilt worden.
Als je gewoon een klant en klaar antwoord wil, moet je naar een computerwinkel gaan en daar je systeem dumpen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik vop jullie niks tegen, jullie zijn TOP!! maar die meneer met die sloten zit me niet lekker, iemand die mij helpen wou, kon het niet meer omdat het slot er weer op zat

• diontjuh

diontjuh

for president

dreeke schreef op 28 december 2003 @ 16:41:
[...]

Dan zou ik driftig zoeken naar een manier om je kennis beter te benutten. Ik heb je vorige topic gelezen maar zou niet weten hoe ik je kan helpen met de informatie die je geeft.

Bedenk dat de bezoekers hier geen glazen bol hebben en dat je zelf dus ook wat moeite zal moeten doen als je geholpen wilt worden.
Als je gewoon een klant en klaar antwoord wil, moet je naar een computerwinkel gaan en daar je systeem dumpen.
en waarom kan die dit antwoord hier niet krijgen dan? we zijn hier toch om elkaar te helpen he.. das tog t motto van GOT?

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

nevermind....

[ Voor 94% gewijzigd door Bierkameel op 28-12-2003 16:45 ]

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Topicstarter
oke, ben ik eens met je dat m'n vorige topic niet helemaal goed was, maar misschien had iemand een idee van wat ik moets veranderen, of misschien iemand was met dezelfde moederbord en ook trage problemen was, Heb ik ook gezocht in het forum, MSI PT8

• dreeke

dreeke

outdated icon

Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 16:42:
Ik vop jullie niks tegen, jullie zijn TOP!! maar die meneer met die sloten zit me niet lekker, iemand die mij helpen wou, kon het niet meer omdat het slot er weer op zat
Ga voor jezelf eens na waarom diegene het slot erop gezet heeft, en er wordt je een hoop duidelijk.

Ik kan je wel een klein beetje de goede richting op sturen ....
- Je geeft te weinig specificaties ("ik heb een Geforce 2"). Dat is leuk, maar die zijn er in een stuk of 10 uitvoeringen, als het niet meer is.
- Je stelt vragen zonder te zeggen wat je geprobeerd hebt. Hoe weten wij dan waarmee we je nog kunnen helpen?

We helpen je graag, maar nogmaals ve werwachten dat je zelf wat moeite doet. Ik raad je aan om eens een klein beetje rond te kijken om te zien hoe andere topics geopend worden.

Suc6 :)

• RvL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-08 22:41

RvL

Het valt mij wel steeds meer op dat de nieuwkomers niet echt meer de moeite nemen om of de faq door te lezen, of de stickys of wat dan ook. Dan had je namelijk geweten dat posts als 'wat kan ik hier aan verbeteren', 'wat raden jullie me aan' en posts zonder duidelijk informatie en voorbereiding niet geaccepteerd worden. :(

Om het maar te vergelijken met sex: je gaat toch ook niet in een keer over tot de 'daad' zonder deugdelijk voorwerk? :X

Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Bierkameel schreef op 28 december 2003 @ 16:43:
[...]

Ik wel en ik zie in die bol dat hier ook een slotje op gaat komen :)
Overigens mogen degene die hier 'slotje' en dergelijke komen roepen bij zichzelf te rade gaan hoe fout ze wel niet bezig zijn. Aangezien dat slotje-geroep namelijk niet wordt gewaardeerd, in welk topic ook :) Zie hiervoor ook Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics

Om nog even op de topicstarter en een latere opmerking van iemand in dit topic terug te komen: Ja, dit forum is er ook om mensen met problemen te helpen. Maar er wordt wel een bepaalde hoeveelheid basiskennis en niveau verwacht, omdat dit Gathering of Tweakers is. Heb je dat (nog) niet, dan wordt er serieuze inzet verwacht om dat niveau en die kennis te bereiken. Dit is nog altijd geen hapklare brokken forum ;)

LinkedIn
Instagram

• diontjuh

diontjuh

for president

RvL schreef op 28 december 2003 @ 16:45:

Om het maar te vergelijken met sex: je gaat toch ook niet in een keer over tot de 'daad' zonder deugdelijk voorwerk? :X
misschien wel als je ervoor moet betale :p

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:06
Niet zo boos worden joh, is nergens goed voor. Ik zie dat er in totaal twee topics van je op slot zijn gegaan en, the horror, door ondergetekende. We hebben een aantal FAQ's waar veelgestelde vragen in voorkomen (plus antwoord) en richtlijnen m.b.t. het starten van een topic. Beide topics van jouw voldoen gewoonweg niet. Ik ga hier verder niet op in, de FAQ's zijn duidelijk genoeg. Ook zijn we duidelijk genoeg over dit soort klaag topics: niet doen! Mail me maar, iig niet op deze manier.

Slot nummer drie dus. Wel, je houdt je 100% slot score wel goed bij zo :+

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.