Met de search van GoT stuitte ik op eenzelfde probleem als eerder gepost door Johnbosh, het leek mij beter een nieuw draadje te starten dan voort te rommelen in een oude...
Onder Windows XP kan ik geen verbinding maken met de printerserver (lpt) op de Sweex router/ printerserver. Ik maak gebruik van een HP Deskjet 850c en/of een Kyocera Mita FS-600. In windows kan ik de printer niet installeren/ vinden, tevens niet m.b.v. bijgeleverde software. Ook google is ditmaal niet erg behulpzaam.
Op de router heb ik overigens de printerserver aan staan en onder windows heb ik handmatig een ipadres van de printserver toegevoegd met het adres van de router (mocht allemaal niet baten).
Iemand enig idee
Wie is het wél gelukt met een van deze printers onder XP
In dit topic (link) kwam ik alleen niet mijn antwoord tegen...Hoi,
Ik heb sinds kort een sweex router, internet delen werkt enzo, alleen ik krijg de printserver niet aan de praat er wordt een programma meegeleverd waarmee je de printer aan een poort kan mappen maar ik heb alles geprobeerd en het printen lukt gewoon niet. Wie heeft er ook een sweex router en kan mij uitlegen hoe je de printserver hebt geinstalleerd op windows xp?
Alvast bedankt:)
Onder Windows XP kan ik geen verbinding maken met de printerserver (lpt) op de Sweex router/ printerserver. Ik maak gebruik van een HP Deskjet 850c en/of een Kyocera Mita FS-600. In windows kan ik de printer niet installeren/ vinden, tevens niet m.b.v. bijgeleverde software. Ook google is ditmaal niet erg behulpzaam.
Op de router heb ik overigens de printerserver aan staan en onder windows heb ik handmatig een ipadres van de printserver toegevoegd met het adres van de router (mocht allemaal niet baten).
Iemand enig idee
Goochem