Toon posts:

Sweex router, printserver probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik heb sinds kort een sweex router, internet delen werkt enzo, alleen ik krijg de printserver niet aan de praat er wordt een programma meegeleverd waarmee je de printer aan een poort kan mappen maar ik heb alles geprobeerd en het printen lukt gewoon niet. Wie heeft er ook een sweex router en kan mij uitlegen hoe je de printserver hebt geinstalleerd op windows xp?
Alvast bedankt:)

• innocent
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-07-2024
Het kan zijn dat jou printer een PPA or host-based printer is. Printers van dit type kunnen namelijk niet als netwerk gebruikt worden. Onderstaande printer zijn PPA or host-based printer:

Hewlett-Packard PPA or host-based printers:

HP Deskjet 710C printer
HP Deskjet 712C printer
HP Deskjet 720C printer
HP Deskjet 722C printer
HP Deskjet 820Cxi or 820Cse printer
HP Deskjet 825C
HP Deskjet 1000C printer
HP Deskjet 1000Cxi printer
HP Deskjet 1000Cse printer
HP Original Photosmart photo printer (C3804A)
HP LaserJet 3100 product
HP LaserJet 1000 product family

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:00
nou ehhh johnbosh als je gewoon de handleiding volgt, dan moet die installatie vlekkeloos verlopen. Heb laatst nog zo'n routertje verkocht en geinstalleerd voor een klant, dat ging goed (was een lexmark printer). Echter dat was wel de Wireless variant van de router.

Verwijderd

Topicstarter
thx innocent ik heb dus een HP Deskjet 710C printer :( ff kijken of ik wat andere types op zolder heb staan, weet jij toevallig of dit de enige ppa based printers zijn van hp? of kunnen oudere types het ook zijn?
bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

Verwijderd

een beetje offtopic, maar aangezien jij een van de weinige bent met printserver...
Wat voor interface zit er op, usb of lpt. Dat kan ik namelijk niet vinden op de site en/of foto's van dat ding

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

Heb hier een HP Laserjet 4 en die werkt ook perfect met een Sweex router met ingebouwde printerserver (lpt idd).
Pagina: 1