Toon posts:

Avance AC97 Audio

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Iemand enig idee of deze geluidskaart ondersteuning heeft voor 5.1 sound?

thx :)

• mentalmadnizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:33

mentalmadnizz

Deze nick was hip in de 90's.

Welkom hier! ;)

Op welk mobo zit deze chip? volgens mij zijn er 5.1 en 4.1 varianten.
zoek eens op google of gebruik de search hier.

De meeste AC'97 dingen van moderne moederborden zijn gewoon 5.1ch.

[ Voor 25% gewijzigd door mentalmadnizz op 27-12-2003 21:52 ]

Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl

Verwijderd

Ik weet wel dat ik nog altijd 5.1 varianten heb gehad, of er andere varianten zijn, ''ik denk het wel'' maar nu worden ze voglens mij alelen nog in 5.1 geleverd 8) .
Maar als je echt lekkere boxen eraan witl hangen zou ik je toch wel een SB live 5.1! minstens aanraden ;)

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 20:28
Dag,

Waarschijnlijk heb je tijdens het registratieproces de 'huisregels' over het hoofd gezien. Kan gebeuren, maar bij deze moet ik je er wel op wijzen:
Policy: Alle regels die op het forum gelden

Als je hulp nodig hebt is het belangrijk dat je met genoeg informatie komt. Bijvoorbeeld op welk moederbord deze geluidskaart zit (het gaat neem ik aan om een zogeheten 'onboard geluidskaart', indien je dit niet weet kijk dan even in de PC zelf wat er op staat. Of haal de handleiding erbij, daar zal ook ongetwijfeld een en ander instaan. Kijk wat voor uitgangen er achterop de PC zitten, of je nog iets kunt vinden in de bijgeleverde drivers, enz enz. En lukt het niet, vertel dan wat er niet lukt.
Kortom, om je van hulp te voorzien moet je ons eerst van voldoende informatie voorzien.

Het beste kun je eerst zelf vanalles proberen op te zoeken, heb je nog geen antwoord gevonden, start dan hier een nieuw topic en vermeld alles wat er te melden valt, waarvan jij denkt dat het relevant is. Probeer een en ander via deze richtlijnen: Policy: Alle regels die op het forum gelden

Succes

Mijn Home Cinema in aanbouw

Dit topic is gesloten.