IE - Geen nieuwe vensters openen

Pagina: 1
Acties:

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:56
Ik heb nu dus een enorm vaag probleem met IE. Hij opent totaal geen nieuwe vensters meer. Dus links openen in nieuw venster werkt niet, maar ook links die in een nieuw venster geopend worden werken niet en geen popups die geopend worden met een javascript. Als 'k een link in een nieuw venster probeer te openen verliest het huidige venster alleen voor een fractie van een seconde(echt heel kort) de focus en is hij gelijk weer normaal. Ik kan wel gewoon meerdere explorer vensters runnen door IE meerdere keren op te starten. 'k Heb ook al vanaf MS update IE opnieuw proberen te installeren... Hielp niet... Iemand enig idee?

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08 21:11

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Heb je misschien een te aggresieve popup blocker?

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• BarôZZa
nope gebruik geen popupblocker... CTRL+F om op een pagina te zoeken werkt trouwens ook niet...

Verwijderd

laat je pc is helemaal controleren op virussen, spyware en trojans :)

Verwijderd

Scan je bak eens met adaware en spybot(wel updaten).
Als er (veel) gevonden wordt en je probleem is nog steeds niet opgelost, post dan je HijackThis log hier(tussen code tags svp).

• BarôZZa
Tsja net McAfee gerund en niks gevonden... Nu ff SpyBot en Ad-aware runnen... zullen ook wel niet veel vinden... waarschijnlijk weer wat cookies en registry-keys...

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb hier zelf ook een tijdje last van gehad (zie: [rml][ IE6] Geen nieuwe schermen.[/rml]) en heb helaas geen oplossing kunnen vinden. Ja, een oude Ghost-image terugzetten :{.

Ik adviseer je hier en hier eens te kijken, als dat niet meer helpt vrees ik het ergste voor je.

Verwijderd

Gaa eens naar software, kies Microsoft Internet Explorer en dan Internet explorerhersellen in dat dialoogvenster. Dat werkte hier ook. (en ja, dat is anders al een herinstalatie, bij een herinstalatie blijft het setup-programma van de meeste registeropties af.)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2003 15:42 ]

• BarôZZa
Werkt allemaal niet. En Microsoft Internet Explorer staat niet tussen de software (Windows 2000)

Verwijderd

BarôZZa schreef op 26 december 2003 @ 15:51:
Werkt allemaal niet. En Microsoft Internet Explorer staat niet tussen de software (Windows 2000)
Bij mij werkt dit ook niet! Heb jij al een oplossing gevonden. Ik krijg alleen links geopend met CTRL+MUISKNOP.

Verwijderd

Dit probleem heb ik nu dus ook en dat na een format c:/ en NIEUWE installatie van windows 98SE.

Spyware/virus/trojan kan het dus niet zijn.

PRECIES dezelfde problemen als wat TS zegt. Moet dus bekende bug(?) zijn.

Heb dit met IE 5.0 en ook met IE 6!

Heb namelijk laptop op internet aangesloten om windowsupdate te kunnen draaien, maar dat werkt dus niet nu :( Drukken op download now werkt niet...

Iemand oplossing al gevonden?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2004 11:20 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 11:16:
Iemand oplossing al gevonden?
SA FAQ: Outlook (Express), Internet Explorer, MSN messenger
Windows Operated Systems - FAQ
http://v4.windowsupdate.microsoft.com/troubleshoot

Ik zou die tips even proberen. Overigens kan je natuurlijk de updates ook met de hand downloaden - eventueel met een andere browser zoals FireFox: http://texturizer.net/firefox/download.html

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• BarôZZa
Ik weet dat deze topic al een tijd oud is. Maar blijkbaar is dit een vaker terugkomend probleem en dus is het misschien wel handig om een mogelijke oplossing te posten (de anderen werkten bij de meeste mensen niet).

Bij mij lag het aan een bug in Micrografx Picture Publisher 10 die wat dingen in je register verandert. Met de volgende patch kan je IE weer fixen:

http://www.visualimpactimaging.com/IERegFix.exe

• Basje|IA
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06-2009
ik heb exact hetzelfde probleem als reeds omschreven, de patch werkte bij mij ook niet, geen zin om m'n laptop te formatteren, zit iets teveel waardevolle data op...
Iemand nog een oplossing ?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Zoals Verwijderd in "IE - Geen nieuwe vensters openen" al zei, spyware gevonden? Check naast SSD en AAW ook je HJT log (zie de FAQ van Beveiliging & Virussen). Schakel verder even alle popupkillers, virusscanners, adblockers, personal firewalls, etc uit.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Basje|IA
Allemaal al geprobeerd maar maakt geen verschil, een oplossing zou ik zeer op prijs stellen.
Denk dat ik eens systeemherstel ga proberen, zet ik 'm terug naar een dag dat alles nog goed was.
Alle andere oplossingen zijn uiteraard ook zeer welkom :)

[ Voor 47% gewijzigd door Basje|IA op 11-08-2004 07:11 ]

• Basje|IA
Niks op kunnen lossen en voor een format heb ik nu geen tijd, nogmaals alle oplossingen zijn meer dan welkom.
Mocht het niet opgelost kunnen worden ga ik de laptop van het weekend formatteren.

Kortom: This sucks !!! :(

Verwijderd

je kunt natuurlijk iexplore wegflikkeren en hem opnieuw installeren. misschien kun je dit het beste doen door de volledige installfile van iexplore te downloaden (ook handig voor de volgende keer :+)

http://www.petri.co.il/download_the_full_ie_package.htm

Verwijderd

wat bij ons hielp was het weggooien van het user profiel

90 procent van de software blijft gewoon werken dan, maar al die problemen met IE waren wel over :)

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 21:45

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Het je toevallig Mcafee Firewall?

Sometimes human's are...

• Basje|IA
Yep, complete Internet Security pakket geinstalleerd.

• Basje|IA
Hebbes !!!!! :), ik zag bij de lijst van software via het configuratiescherm een Yahoo! toolbar staan, deze gedeinstalleerd en ik kan weer fijn met verschillende vensters werken.
Als ik in een bestaand venster met de rechtermuisknop op een link klik en deze wil openen in een nieuw venster werkt het nog niet goed, er gebeurd simpelweg niets.
Ben allang blij dat ik weer met meerdere Explorers kan werken.

Conclusie: Toolbars zuigen !!!! :D

Bedankt voor jullie tijd mensen...

[ Voor 32% gewijzigd door Basje|IA op 11-08-2004 10:40 ]

Pagina: 1